Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen
Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.
Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.
Kommentit (7150)
2 homoa (melkein kuin elokuvan nimi).
Toinen lautoihin, toinen rautoihin.
EVVK
Itse katsellut paljon videoita heidän elämästä. Ajoittain tulee säälin tunteita Rolfin osalta. Onkohan yrittänyt elää uutta nuoruutta Jannen kanssa ja yrittänyt pysyä mukana kaikissa menoissa. Rolf vaikuttaa huolehtivalta kumppanilta joka pitänyt kotia pystyssä. Huoli talouden pidosta ollut kova kun tulot loppuu. Onkohan puhunu avoimesti raha huolista Jannelle. Sukupolvien kuilu näin isossa ikäerossa kyllä tulee ilmi.Eikö Janne ollut vain pari vuotta vanhempi kuin Rolfin oma poika. Kolmekympisellä on elämä vasta edessä ja halu kokea uutta elämässä ja aikuistua. Voi että kunpa olisivat hakeneet apua ajoissa ongelmiin ,loppu tulos olisi voinut ollut toinen. Ihmisen tuntee silloin kun asuu 24/7 yhdessä parhaiten. Etäsuhteessa näkee vain pinta puolen ja silloin halutaan panostaa lastu aikaan. Karmea tapaus kaikinpuolin.
Nyt asunnon myynti-ilmoitusta käyty katsomassa jo yli 10 000 ketraa. 😁 Jokohan kohta menee kaupaksi?
Tietääkö joku mitä rotua ovat KL:n koirat joihin JP aikoi Fridan tutustuttaa ja joita oli luvannut hoitaa?
Vierailija kirjoitti:
Itse katsellut paljon videoita heidän elämästä. Ajoittain tulee säälin tunteita Rolfin osalta. Onkohan yrittänyt elää uutta nuoruutta Jannen kanssa ja yrittänyt pysyä mukana kaikissa menoissa. Rolf vaikuttaa huolehtivalta kumppanilta joka pitänyt kotia pystyssä. Huoli talouden pidosta ollut kova kun tulot loppuu. Onkohan puhunu avoimesti raha huolista Jannelle. Sukupolvien kuilu näin isossa ikäerossa kyllä tulee ilmi.Eikö Janne ollut vain pari vuotta vanhempi kuin Rolfin oma poika. Kolmekympisellä on elämä vasta edessä ja halu kokea uutta elämässä ja aikuistua. Voi että kunpa olisivat hakeneet apua ajoissa ongelmiin ,loppu tulos olisi voinut ollut toinen. Ihmisen tuntee silloin kun asuu 24/7 yhdessä parhaiten. Etäsuhteessa näkee vain pinta puolen ja silloin halutaan panostaa lastu aikaan. Karmea tapaus kaikinpuolin.
Eijumalauta, hanki nyt joku toimen harrastus
Minulla on montakin harrastusta. Kiitos huolenpidosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä asunto
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/espoo/22934411
En ole ikinä ymmärtänyt, miksi pyykinpesukoneet sijoitetaan eri kerrokseen kuin missä makuuhuoneet ja vaatekaapit ovat. Mikä työ roudata vaatteet ja petivaatteet ees taas portaissa mennen tullen.
Jaksanetko sohvalta nousta edes sänkyyn?
Minä en ehkä tajunnut tätä pointtia. Kiireisessä arjessa on joskus todella tärkeetä, että arki sujuu ja asunto on toimiva. Minun usa-perheessä oli sellainen luukku yläkerrassa, mihin laitettiin likaiset pyykit ja ne putosi suoraan alakerran kodinhoitohuoneen pyykkikaappiin siitä. Oli loistava.😍
Alapeukuista päätellen kaikki kotia hoitavat (naiset) on ajettu keskustelun tason avulla pois
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nähnyt kun nuori mies on tuonut hirvittävältä haisevan treenikassin ja laittanut siel kamat pesutuvan koneeseen 30 asteeseen pyörimään.
Iso osan pyykkituvan käyttäjistä pesee kaikki pyykit kolmessakympissä, se on yksi syy miksi ostin oman koneen. Ne yhteiskäyttökoneet ei todellakaan ole puhtaita kun porukka pyykkää niissä kaiken maailman kakka- ja yrjöpyykkiä matalissa lämpötiloissa.
Se ei ollut parisuhde yksistään vaan se sisustusarkkitehtuuri ja kaikki. Tätä olen mieltä nyt kun olen päässyt sisään taloon myyntikuvien kautta. Kuutio tekee hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
En puolustele Rolfin tekoa, mutta onko ihmekään että pää sekosi. Laittoi ilmeisesti kaikki rahansa tuohon taloon jonka Janne halusi ja kun rahat loppui niin J muutti suoraan uuden rikkaan äijän luokse.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ollut parisuhde yksistään vaan se sisustusarkkitehtuuri ja kaikki. Tätä olen mieltä nyt kun olen päässyt sisään taloon myyntikuvien kautta. Kuutio tekee hulluksi.
Nätti asuntohan se oli, toki makuja on monia ja Espoossa kämpät on ylihintaisia.
Janne taisi olla liiankin avoin ja rehellinen Rolfille. Ei ehkä ollut ihan hyvä asia kertoa tuolle Norjan papalle että oli tuonut uuden miesystävänsä kotiin josta Norjalainen kuitenkin omisti puolet. Ja sitten vielä piti täsmentää että olivat nukkuneet Rolfin ja Jannen yhteisessä vuoteessa. Ei hyvä ei. Muutenkin Norjalaisella jo pää sekaisin erosta, rahattomuudesta jne jne niin tuommoinenkin tieto lyö kyllä kipinää munille aika tehokkaasti.
Täältä poistuu hirveästi ihan asiallisia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Janne taisi olla liiankin avoin ja rehellinen Rolfille. Ei ehkä ollut ihan hyvä asia kertoa tuolle Norjan papalle että oli tuonut uuden miesystävänsä kotiin josta Norjalainen kuitenkin omisti puolet. Ja sitten vielä piti täsmentää että olivat nukkuneet Rolfin ja Jannen yhteisessä vuoteessa. Ei hyvä ei. Muutenkin Norjalaisella jo pää sekaisin erosta, rahattomuudesta jne jne niin tuommoinenkin tieto lyö kyllä kipinää munille aika tehokkaasti.
Tuskinpa uusi mies on oikeasti yöpynyt henttaalla koskaan. Miksi olisi? Sillähän oli oma kämppä helsingissä. Norjalaisen vainoharhaisia horinoita, joilla yrittää puolustaa tekoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa uusi mies on oikeasti yöpynyt henttaalla koskaan. Miksi olisi? Sillähän oli oma kämppä helsingissä. Norjalaisen vainoharhaisia horinoita, joilla yrittää puolustaa tekoaan.
Ei vaan taisi tulla rosiksessa ilmi se että Janne oli itse kertonut Norjalaiselle että on yöpynyt uuden kumppanin kanssa Henttaalla ja olivat nukkuneet heidän sängyssään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan taisi tulla rosiksessa ilmi se että Janne oli itse kertonut Norjalaiselle että on yöpynyt uuden kumppanin kanssa Henttaalla ja olivat nukkuneet heidän sängyssään.
Ihan siis faktaa? Muistelin että se oli vaan Rolfin kertomus että Janne oli näin hänelle kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puolustele Ro
Tämäpä juuri että kun rahat loppui norrilta niin suhdekin loppui. Yhdensortin huoraamistahan sekin on tavallaan että myy vanhalle oman nuoruutensa rahalla. Tuota tapahtuu hyvin paljon, varsinkin heterosuhteissa eikä se sinänsä mitään ihmeellistä ole. Rahalla saa ja hevosella pääsee.
"Ihan siis faktaa? Muistelin että se oli vaan Rolfin kertomus että Janne oli näin hänelle kertonut. "
Ikävä kyllä faktaa. Sen tiesivät Jannen ystävätkin että oli kertonut Rolfille tapahtuneesta liian avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa asunnossa asui aiemmin lapsiperhe. Siksi leikkimökki.
Luin jostain lehdestä, että se leikkimökki oli hommattu Rolfin lapsenlapsille. Miksi ihmiset ostelee tuollaisia, jos niillä ei ole varaa maksaa edes asuntolainaa?
Minä en ehkä tajunnut tätä pointtia. Kiireisessä arjessa on joskus todella tärkeetä, että arki sujuu ja asunto on toimiva. Minun usa-perheessä oli sellainen luukku yläkerrassa, mihin laitettiin likaiset pyykit ja ne putosi suoraan alakerran kodinhoitohuoneen pyykkikaappiin siitä. Oli loistava.😍