Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen

Vierailija
15.10.2024 |

https://yle.fi/a/74-20117951

Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.

Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.

Kommentit (7150)

Vierailija
5821/7150 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni eroaville ihmisille pitäisi olla tarjolla enemmän apua ja tukea kaikkien niiden negatiivisten tunteiden käsittelyyn ja käytännön ongelmien ratkaisemiseen. Eihän tolla Rolfillakaan tainnut olla mitään rikollista taustaa entuudestaan, vaikutti ihan hyvältä perheenisältä ja Jannen ja sen suhdekin oli ainakin instan perusteella hyvä ja rakkautta täynnä silloin kun meni hyvin.

Onhan tämä täysin traaginen ja kamala asia myös Rolfin ihmisyyden ja hänen perheensä kannalta. En voi olla kokematta sääliä myös Rolfia kohtaan ja sitä miten tällä pilasi loppuelämänsä ja teki itsestään rikollisen huonon ihmisen kun kattoo noita insta kuvia missä näyttää onnelliselta ja ihan hyvältä ihmiseltä. Ihmisen ei pitäisi jäädä yksin pyörittelemään ja paisuttelemaan negatiivisia tunteita pakkomielteisesti, se vyöryy vain isommaksi kuin pyörivä lumipallo. Olisi hyvä että se joka sai Rolfin tappomukavitsi- viestit olisi tehnyt jotain, k

Suomessa pääsee perheterapiaan kyllä. En tosin tiedä, miten onnistuu, jos toinen puhuu norjaa ja toinen suomea.

Vierailija
5822/7150 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ollut parisuhde yksistään vaan se sisustusarkkitehtuuri ja kaikki. Tätä olen mieltä nyt kun olen päässyt sisään taloon myyntikuvien kautta. Kuutio tekee hulluksi.

Mielenkiintoinen teoria. Tekeekö kylmä ja kalsea sisustus ihmisestä vähemmän empaattisen, tyhjä koti onton ihmisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5823/7150 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Rolf oli huomaavainen, kun osti vähillä rahoillaan K-kaupasta nameja Fridalle.

Entä jos Rolf tiesi siitä kirurgista jotain ikäviä juoruja, kun sillä oli kaverina se juoruilija, joka tunsi kirurginkin?

Vierailija
5824/7150 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Rolf oli huomaavainen, kun osti vähillä rahoillaan K-kaupasta nameja Fridalle.

Kait se halusi lepytellä koiraa, kun oli just ampunut sen isännän?

Vierailija
5825/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viikon päästä tuomio taposta 8 vuotta

istuu 4 vuotta

tutkintavankeus lasketaan

3,5 vuotta vapaus

Höpöhöpö. Murhasta tulee tuomio

sulla tuskin pätevyyttä päättää sitä

Ei tarvitse pätevyyttä päättää tuomiosta tajutakseen, että tästä tulee murhatuomio. Syyt on perusteltu moneen kertaan, siitä vain lukemaan ketjua ja oppimaan.

Vierailija
5826/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se musta pönttöuuni ei ole kovin esteettinen.

Sen lisaksi hyvä, etta Frida pääsi pois tuosta talosta, koska sehän on aivan järkky koiralle jyrkkine sisarappusineen ja liukkaine lattioineen. Vanhempaa koiraa pitää jo kantaa portaissa ettei selka venähdä.

Toivottavasti kukaan ,oiraperhe ei osta tuota taloa.

Hyvat ulkoilumaastot metsässä ok, mutta pitää hankkia paljon mattoja ettei liukastu sisällä.  Ei näy olevan kuraeteistäkään,  missä voisi tassuja pestä kurailmoilla.

Voi, ,un mun tekisi mieli ostaa ja pelastaa Frida kasvattajalta, mutta olen jo 86-vuotias papoa enkä elä enää niin kauan kuin pikku Frida.

Vierailija
5827/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen lisaksi hyvä, etta Frida pääsi pois tuosta talosta, koska sehän on aivan järkky koiralle jyrkkine sisarappusineen ja liukkaine lattioineen. Vanhempaa koiraa pitää jo kantaa portaissa ettei selka venähdä.

Hyvat ulkoilumaastot metsässä ok, mutta pitää hankkia paljon mattoja ettei liukastu sisällä.  Ei näy olevan kuraeteistäkään,  missä voisi tassuja pestä kurailmoilla.

Voi, ,un mun tekisi mieli ostaa ja pelastaa Frida kasvattajalta, mutta olen jo 86-vuotias papoa enkä elä enää niin kauan kuin pikku Frida.

Ihana, että täällä palstailee vähän "aikuisempikin" väestö. 😊 Totta todella, mitä sanot. Koira vaatii paljon,  pitää olla pintamateriaalit tai matot hyvät, tassupesut, aktiviteetteja, koira kärsii jos perheessä on kriisejä tai väkivaltaa. Omakin koira "kyttää" koko ajan onko puhelut "vaarapuheluita" vai liittyvätkö kenties nameihin tai ruokaan. Koira myös stressaa omistajan "puolesta" ja reagoi vatsallaan yms. vaivoja. Joku sanoi täällä,  että koira ei ole ystävä tai "hän" vaan lemmikki. Niin kauan, kun tässä maailmassa ihmiset menee naimisiin Eiffel-tornin kanssa tai tekee muita outoja "sopimuksia", niin koira on kyllä ihmisen paras kaveri.

Ja onhan koira ollut sitä ihmiselle jo satoja vuosia: paras ja kaveri.

Vierailija
5828/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on sanottu nordmo ja Janne oli mäkisten perhetuttuja. Mistään ei käy ilmi miten rouva Mäkinen vietti aikaa homoparin kanssa. Kävikö mäkiset heidän kanssa ravintolassa/leffassa /Golfia pelaamassa? Koko ajan tulee uutta tietoa miten herra Mäkinen oli tekemisissä heidän kanssaan muttei miten vaimo. 

Vierailija
5829/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on sanottu nordmo ja Janne oli mäkisten perhetuttuja. Mistään ei käy ilmi miten rouva Mäkinen vietti aikaa homoparin kanssa. Kävikö mäkiset heidän kanssa ravintolassa/leffassa /Golfia pelaamassa? Koko ajan tulee uutta tietoa miten herra Mäkinen oli tekemisissä heidän kanssaan muttei miten vaimo. 

H. A. N. K. I. E. L. Ä. M. Ä. 

#life

Vierailija
5830/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni eroaville ihmisille pitäisi olla tarjolla enemmän apua ja tukea kaikkien niiden negatiivisten tunteiden käsittelyyn ja käytännön ongelmien ratkaisemiseen. Eihän tolla Rolfillakaan tainnut olla mitään rikollista taustaa entuudestaan, vaikutti ihan hyvältä perheenisältä ja Jannen ja sen suhdekin oli ainakin instan perusteella hyvä ja rakkautta täynnä silloin kun meni hyvin.

Onhan tämä täysin traaginen ja kamala asia myös Rolfin ihmisyyden ja hänen perheensä kannalta. En voi olla kokematta sääliä myös Rolfia kohtaan ja sitä miten tällä pilasi loppuelämänsä ja teki itsestään rikollisen huonon ihmisen kun kattoo noita insta kuvia missä näyttää onnelliselta ja ihan hyvältä ihmiseltä. Ihmisen ei pitäisi jäädä yksin pyörittelemään ja paisuttelemaan negatiivisia tunteita pakkomielteisesti, se vyöryy vain isommaksi kuin pyörivä lumipallo. Olisi hyvä että se joka sai R

Jos pari on päättänyt erota jostakin syystä, niin ei siinä terapiat auta. Itse erosin aikoinaan väkivaltaisesta, alkoholia käyttävästä miehestäni, niin ei siinä olisi terapiat auttaneet. Pois vaan ja kauaksi.

Vierailija
5831/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viikon päästä tuomio taposta 8 vuotta

istuu 4 vuotta

tutkintavankeus lasketaan

3,5 vuotta vapaus

Höpöhöpö. Murhasta tulee tuomio

sulla tuskin pätevyyttä päättää sitä

Ei tarvitse pätevyyttä päättää tuomiosta tajutakseen, että tästä tulee murhatuomio. Syyt on perusteltu moneen kertaan, siitä vain lukemaan ketjua ja oppimaan.

Saisi kyllä mennä Norjan vankilaan norjalaisten elätettäväksi ja ikuinen maahantulokielto Suomeen.

Vierailija
5832/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos Rolf tiesi siitä kirurgista jotain ikäviä juoruja, kun sillä oli kaverina se juoruilija, joka tunsi kirurginkin?

Rolf oli katkera ja kateellinen kun KL oli korkeammassa asemassa kuin hän itse.

Vierailija
5833/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, että täällä palstailee vähän "aikuisempikin" väestö. 😊 Totta todella, mitä sanot. Koira vaatii paljon,  pitää olla pintamateriaalit tai matot hyvät, tassupesut, aktiviteetteja, koira kärsii

No nyt oli ihana kirjoitus koirien puolesta, kiitos siitä <3

Vierailija
5834/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, että täällä palstailee vähän "aikuisempikin" väestö. 😊 Totta todella, mitä sanot. Koira vaatii paljon,  pitää olla pintamateriaalit tai matot hyvät, tassupesut, aktiviteetteja, koira kärsii

Mitä nyt koirat tappaa ihmisiä ja muita eläimiä. Eli koira ei ole mikään paras kaveri!

Vierailija
5835/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H. A. N. K. I. E. L. Ä. M. Ä. 

#life

Tämä on keskustelupalsta, sinä et määrää mistä täällä keskustellaan. Mene muualle jos aihe ei kiinnosta. 

Vierailija
5836/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" peräpukamien hoitoa sekä miesten erektiohäiriöiden hoitoa. "

Nuo kaksi viimeistä 'osaamista' jotenkin suorastaan sattui silmiin kun katsoin KL.n esittelyä osaamisestaan lääkärikeskuksen sivulla.

Vierailija
5837/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon paljon kyllä eritutkintamateriaalista salattu tekstiä. Ei ollut kauheasti uutta tietoakaan, jotain pientä sieltä sun täältä. Jotain Rolfin lasten puolusteluja, että kyllä kaikki heidän isänsä tuntevat tietävät että teko ei ollut suunniteltu....Just. 

Vierailija
5838/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudon paljon kyllä eritutkintamateriaalista salattu tekstiä. Ei ollut kauheasti uutta tietoakaan, jotain pientä sieltä sun täältä. Jotain Rolfin lasten puolusteluja, että kyllä kaikki heidän isänsä tuntevat tietävät että teko ei ollut suunniteltu....Just. 

Mistä sitä matskua voi lukea?

Vierailija
5839/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitutkintamateriaalista selviää myös että hakannut päätä niin että kallo on murskaantunut ja ilmeisesti kasvotkin menneet jotenkin lommoille vaikka ei ole niihin koskenut. Että semmoinen normaali ja tasapainoinen herrasmies sieltä sitten!

Murhatuomio tulee

Vierailija
5840/7150 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on montakin harrastusta. Kiitos huolenpidosta. 

Ihmisten kyttääminen, ihmisten vainoaminen ja ihmisten arvostelu? Muitakin vielä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän