Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen
Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.
Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.
Kommentit (7150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois ollu kyllä karmaisevaa jos Nordmo olis päässy yllättämään Jannen ja Kirurgin sänkyyn
Niin on käynyt monelle heterollekin jos pettäneet. Sellaista se on kun leikitään ihmisten tunteilla ja psyykellä. Ero ja ulos on parempi.
Kuka täällä tätä pettämispropagndaa oikein viljelee henkirikoksen syyksi ja oikeutukseksi. Ymmärrätkö, että suurin osa parisuhdeväkivallan uhreista ensinnäkään ei ole pettänyt, ja on erittäin tavallista, että uhria syytetään perusteetta ties sun mistä.
Myös eroaminen, ja sen jälkeinen aika on usein juurikin se vaarallisin hetki. Erilaisia turvajärjestelyjä on tarpeen tehdä eron aikaan, jos toisella on väkivaltaisia taipumuksia; sairaalloista mustasukkaisuutta, omistamisen halua, kontrollointia, aiempaa väkivallankäyttöä tai muita viiteitä väkivallas
Tässä tapauksessa nyt kuitenkin on petetty joten turha yrittää pestä mustaa valkeaksi.
Miten edes homot ei tiedä/arvaa, kumpi oli top ja kumpi bottom? Oon aina luullut, että he tietävät nää jutut.
Ei sillä pettämisellä ole mitään merkitystä. Se ei ole rikos. Eikä riitä syyksi toisen listimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minun asiani ei tähän kuulu, mutta vastaan nyt kuitenkin, että olin 20 vuotta, kun tämä 49-vuotias mies houkutteli luokseen ja juotti viskiä ja cokista ja käytti hyväksi. Sitten alkoi piirittää lahjoilla ja matkoilla ja sponssirahalla. Olin köyhä opiskelija, joten raha tuli tarpeeseen, samoin lahjat ja matkat. Silti se luuli, että meillä olisi jotakin enemmän, vaikka siis hyväksyin sugar daddyksi, en todellakaan muuta. Luulisi tuollaisen ymmärtävän, että kun löysin parempaa ja häivyin kuvioista, se oli siinä. Mutta vielä etsi ja häiriköi, kunnes uusi ja itse etsitty mies uhkasi, että paras jättää rauhaan tai käy huonosti. Sekin oli oma show, miten pääsin uudesta eroon, mutta se ei kuulu tähän. Pointti siis, että ei omatunto kolkuta vähääkään tuon sugar daddyn suhteen, koska itsepä groomasi. Ja tämä on valitettavasti yleistä. T. Pikkuhintti joka joutaisi saada hivin kuten vauvapalstalla kauniisti toivottiin
Olet törkeä hyväksikäyttäjä ja huijasit henkisesti sitä vanhempaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rolf on monissa Jannen videoissa aika kiihtyneen oloinen. Yhdessä videossa komentaa Jannea laittamaan appelsiinit jääkaapissa oikeaan paikkaan. Toisessa Rolf teki kaikki päätökset pihan suhteen ja Janne "vitsaili" ettei hänellä ole mitään sananvaltaa. Rolf on myös rattiraivoaja ja kova kiroamaan auton ratissa
Ei liene epäselvää, kumpi oli "bottom" tuossa suhteessa. :D
Joskus Janne sanoi jossain, että joka päivä pitää olla seksiä. Että on siinä ollut houli höllänä sitten.
No joo. Siinä oli varmaan jo vaipat tarpeen, ettei tavara ulostunut venyneestä aukosta omia aikojaan. Vaikka jonottaessa kaupan kassalla...
Tai kuntosalilla kun teki burpeeta. Jannehan oli jatkuvasti salilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten edes homot ei tiedä/arvaa, kumpi oli top ja kumpi bottom? Oon aina luullut, että he tietävät nää jutut.
Tiesitkö että jotkut parit on myös versatile?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tommoinen elämä kallista
bileitä
illallisia kamuille
ulkona syöntiä
hieno talo
matkoja
auto
kuntosalit
vaatteet
Tulee mieleen miten Janne päsmärinä on keräillyt Stockan Herkussa kaikkea hyllyiltä ostoskoriin. Ei siinä hintaa ole paljon katsottu.
No mutta tiesikö Rolf tuota? Jos Rolf haaveili NHL:stä ja muutosta Amerikkaan kiekkovaimoksi?
joo tiesi
Vierailija kirjoitti:
Näissä Daddy issues -jutussa daddy on käytännössä aina top, koska nuori haluaa alistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tommoinen elämä kallista
bileitä
illallisia kamuille
ulkona syöntiä
hieno talo
matkoja
auto
kuntosalit
vaatteet
Tulee mieleen miten Janne päsmärinä on keräillyt Stockan Herkussa kaikkea hyllyiltä ostoskoriin. Ei siinä hintaa ole paljon katsottu.
Stockan Herkku eli S-market. Mikä tahansa Citymarketkin on kalliimpi.
Heippa! 💕
Olen pahoillani, jos ulosantini tuli väärin tavoin esiin!
En tarkoittanut sitä - itse en miellä itseäni narsistiseksi, mutta jos sinulla on hetki selittää, miksi sait sen vaikutelman, let me know! 🙏🏼 Koska aika kova syytös...
Mua vain harmittaa, miten tää kaikki päätyi ja tietenkin osaan vain analysoida omien kokemuksien kautta, koska en tiedä ketään osaanomaisia..Ja tää on suretuttanut mua, tää tapaus, joka ois ehkä ollut vältettävissä, niin sen takia kommentoin.
Ja älä huoli, en ole todellakaan kirjoitellut omaistem Instaan 🙏🏼
Toivon sulle mukavaa päivää ja voit kertoa mulle mikä nappaa, en ole täydellinen itsekään, mutta en voi puhua muiden ihmisten puolesta kun en edes ole ollut paikalla tai tunne kumpaakaan, niin sen takia kerroin omasta kokemuksista, että tollanen tappaminen ei kuulu meidän kaveripiireihin "läppiin" ja en koe, että olen 'narsisti' sen takia 😅
Tämä on hätkähdyttänyt monia tämä tapaus, ja siitä on oikeus puhua.
Toivottavasti ymmärrät!! 😘
No se jääkiekko loppui jo 6-7 vuotta sitten
olishan Aina voinut onlyfansin perustaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun asiani ei tähän kuulu, mutta vastaan nyt kuitenkin, että olin 20 vuotta, kun tämä 49-vuotias mies houkutteli luokseen ja juotti viskiä ja cokista ja käytti hyväksi. Sitten alkoi piirittää lahjoilla ja matkoilla ja sponssirahalla. Olin köyhä opiskelija, joten raha tuli tarpeeseen, samoin lahjat ja matkat. Silti se luuli, että meillä olisi jotakin enemmän, vaikka siis hyväksyin sugar daddyksi, en todellakaan muuta. Luulisi tuollaisen ymmärtävän, että kun löysin parempaa ja häivyin kuvioista, se oli siinä. Mutta vielä etsi ja häiriköi, kunnes uusi ja itse etsitty mies uhkasi, että paras jättää rauhaan tai käy huonosti. Sekin oli oma show, miten pääsin uudesta eroon, mutta se ei kuulu tähän. Pointti siis, että ei omatunto kolkuta vähääkään tuon sugar daddyn suhteen, koska itsepä groomasi. Ja tämä on valitettavasti yleistä. T. Pikkuhintti joka joutaisi saada hivin kuten vauvapalstalla k
He had it coming.
Puolustusministeri Häkkäsen tulisi täytättää yhteiskunnan varoilla valtioneuvoston kansliaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali, vaatteita ja koti. Miten kenellekään voi olla varaa tuohon? Onko hesassa niin kovat palkat?
Kämppä laina 1000 kk
auto 500 kk
ruuat 6-700
huvit 500
matkat 500-1000
urheilu 200
vaatteet 300
js sitärataa
jannella tulot ennen veroja joku 2500 per kk
Vierailija kirjoitti:
No se jääkiekko loppui jo 6-7 vuotta sitten
olishan Aina voinut onlyfansin perustaa
Jannen OF olisi varmaan ollut ihan tuottoisa, julkkishomo olisi kiinnostanut homoja, nuori ja kaunis.
Kuntosali, vaatteita ja koti. Miten kenellekään voi olla varaa tuohon? Onko hesassa niin kovat palkat?