Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen
Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.
Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.
Kommentit (7150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten edes homot ei tiedä/arvaa, kumpi oli top ja kumpi bottom? Oon aina luullut, että he tietävät nää jutut.
Näissä Daddy issues -jutussa daddy on käytännössä aina top, koska nuori haluaa alistua.
Mä olen aina ajatellut, että homppeleilla vaihtuisi välillä roolit, välillä bottom, välillä top. Eihän heterotkaan aina samaa asentoa?! Ainakaan oman kokemukseni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten edes homot ei tiedä/arvaa, kumpi oli top ja kumpi bottom? Oon aina luullut, että he tietävät nää jutut.
Näissä Daddy issues -jutussa daddy on käytännössä aina top, koska nuori haluaa alistua.
Mä olen aina ajatellut, että homppeleilla vaihtuisi välillä roolit, välillä bottom, välillä top. Eihän heterotkaan aina samaa asentoa?! Ainakaan oman kokemukseni mukaan.
Kyllä meillä vaan mies on aina tullut mun sisään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan , että tuomio on murha. Kaikki niin suunniteltua. Eniten ihmetyttää myös se miten ihmiset ei ottanut Rolfin viestejä tosissaan ? Onko sellainen sisältö muka huumoria. Ei todellakaan ole. Ihmiset osaa olla julmia , kun iskee se mustasukkaisuus ja omistuksen halu.
Onhan tuossa todella paljon lieventäviä asianhaaroja kuten pettäminen eli hyppääminen uuteen suhteeseen, että eiköhän mene pikaistuksessa tehtynä tappona. Parhaimmassa tapauksessa ehdollinen tuomio.
Ei mene tappona. Tekoa on suunniteltu yli 2 viikkoa. Asetta on lähdetty hakemaan jopa Norjasta saakka. Asiasta on puhuttu moneen otteeseen kaverille, että aikoo tap paa. Ase oli ladattu valmiiksi keittiöön, ennen kuin Janne saapui.
Mur han tunnusmerkistö on se, että se on suunniteltu. Ja tämä todellakin oli suunniteltu. Ei ollut mikään pikaistuksissa tehty todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tommoinen elämä kallista
bileitä
illallisia kamuille
ulkona syöntiä
hieno talo
matkoja
auto
kuntosalit
vaatteet
Tulee mieleen miten Janne päsmärinä on keräillyt Stockan Herkussa kaikkea hyllyiltä ostoskoriin. Ei siinä hintaa ole paljon katsottu.
Stockan Herkku eli S-market. Mikä tahansa Citymarketkin on kalliimpi.
ei saa Citymarketista valtamerikaloja kuten Helsingin keskustan Herkusta.
Jos käytin henkisesti hyväksi vanhempaa miestä, niin sitten käytin. Ei olisi hänenkään varmaan kannattanut käyttäytyä tuolla tavalla nuorempaa kohtaan. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön, vai mitä. t. Edelleen ilman hiviä
Toivottavasti voit nyt paremmin 💕🙏🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Top-homomies ja olen kokeillut muutamiakin kertoja bottomina oloa,mutta se tuntuu aina samalta kuin paskantaisi. En pysty yhdistämään niitä tunteita seksiin sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bileitä
illallisia kamuille
ulkona syöntiä
hieno talo
matkoja
auto
kuntosalit
vaatteet
Tulee mieleen miten Janne päsmärinä on keräillyt Stockan Herkussa kaikkea hyllyiltä ostoskoriin. Ei siinä hintaa ole paljon katsottu.
Hinnoista oli kyse, ei mistään kalasta. Stockan S-market on rahvaan kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä se Janne teki?
Oli olevinaan ex-kiekkoilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa teillä tylsää seksiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bileitä
illallisia kamuille
ulkona syöntiä
hieno talo
matkoja
auto
kuntosalit
vaatteet
Oletko koskaan käynyt katsomassa Stockan herkun kalaosaston hintoja???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se jääkiekko loppui jo 6-7 vuotta sitten
olishan Aina voinut onlyfansin perustaa
Jannen OF olisi varmaan ollut ihan tuottoisa, julkkishomo olisi kiinnostanut homoja, nuori ja kaunis.
ei ollut enää nuori ja oli kovin neitimäinen mutta ei kuitenkaan twinkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa teillä tylsää seksiä :D
Joo, mutta ollaan molemmat hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä se Janne teki?
Oli ko se jonkinlainen myyntiedustaja urheiluvälineille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan , että tuomio on murha. Kaikki niin suunniteltua. Eniten ihmetyttää myös se miten ihmiset ei ottanut Rolfin viestejä tosissaan ? Onko sellainen sisältö muka huumoria. Ei todellakaan ole. Ihmiset osaa olla julmia , kun iskee se mustasukkaisuus ja omistuksen halu.
Onhan tuossa todella paljon lieventäviä asianhaaroja kuten pettäminen eli hyppääminen uuteen suhteeseen, että eiköhän mene pikaistuksessa tehtynä tappona. Parhaimmassa tapauksessa ehdollinen tuomio.
Ei mene tappona. Tekoa on suunniteltu yli 2 viikkoa. Asetta on lähdetty hakemaan jopa Norjasta saakka. Asiasta on puhuttu moneen otteeseen kaverille, että aikoo tap paa. Ase oli ladattu valmiiksi keittiöön, ennen kuin Janne saapui.
Mur han tunnusmerkistö on se, että se on suunniteltu. Ja tämä todellakin oli suunniteltu. Ei
Rolf saa ehdollista ja kokoomuksen soijapoika Itäniemi tulee toyboysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bileitä
illallisia kamuille
ulkona syöntiä
hieno talo
matkoja
auto
kuntosalit
vaatteet
Oletko koskaan k
En, en käy S-marketeissa. Herkussa kävin kun se oli vielä alkuperäinen Herkku.
Keskustelun aiheena nyt kuitenkin oli se, että Janne on nostellut hintoja katsomatta hyllyiltä tavaraa koriin S-marketissa. En näe tässä mitään ihmeellistä tai ökyilyä.
Olen Top-homomies ja olen kokeillut muutamiakin kertoja bottomina oloa,mutta se tuntuu aina samalta kuin paskantaisi. En pysty yhdistämään niitä tunteita seksiin sitten millään.
eiköhän se tunnu samalta kaikille
Vierailija kirjoitti:
eiköhän se tunnu samalta kaikille
Moni heteromieskin kyllä tykkää tosta, pääsee eturauhaseen käsiksi sitä kautta
Joo mutta sugar daddy issues on eri asia.