Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen

Vierailija
15.10.2024 |

https://yle.fi/a/74-20117951

Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.

Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.

Kommentit (7150)

Vierailija
5261/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten edes homot ei tiedä/arvaa, kumpi oli top ja kumpi bottom? Oon aina luullut, että he tietävät nää jutut.

Näissä Daddy issues -jutussa daddy on käytännössä aina top, koska nuori haluaa alistua. 

Joo mutta sugar daddy issues on eri asia.

Vierailija
5262/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten edes homot ei tiedä/arvaa, kumpi oli top ja kumpi bottom? Oon aina luullut, että he tietävät nää jutut.

Näissä Daddy issues -jutussa daddy on käytännössä aina top, koska nuori haluaa alistua. 

Mä olen aina ajatellut, että homppeleilla vaihtuisi välillä roolit, välillä bottom, välillä top. Eihän heterotkaan aina samaa asentoa?! Ainakaan oman kokemukseni mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5263/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ajatellut, että homppeleilla vaihtuisi välillä roolit, välillä bottom, välillä top. Eihän heterotkaan aina samaa asentoa?! Ainakaan oman kokemukseni mukaan. 

Kyllä meillä vaan mies on aina tullut mun sisään...

Vierailija
5264/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan , että tuomio on murha. Kaikki niin suunniteltua. Eniten ihmetyttää myös se miten ihmiset ei ottanut Rolfin viestejä tosissaan ? Onko sellainen sisältö muka huumoria. Ei todellakaan ole. Ihmiset osaa olla julmia , kun iskee se mustasukkaisuus ja omistuksen halu. 

Onhan tuossa todella paljon lieventäviä asianhaaroja kuten pettäminen eli hyppääminen uuteen suhteeseen, että eiköhän mene pikaistuksessa tehtynä tappona. Parhaimmassa tapauksessa ehdollinen tuomio.

Ei mene tappona. Tekoa on suunniteltu yli 2 viikkoa. Asetta on lähdetty hakemaan jopa Norjasta saakka. Asiasta on puhuttu moneen otteeseen kaverille, että aikoo tap paa. Ase oli ladattu valmiiksi keittiöön, ennen kuin Janne saapui. 

Mur han tunnusmerkistö on se, että se on suunniteltu. Ja tämä todellakin oli suunniteltu. Ei ollut mikään pikaistuksissa tehty todellakaan.

Vierailija
5265/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tommoinen elämä kallista 

bileitä

illallisia kamuille 

ulkona syöntiä

hieno talo

matkoja 

auto

kuntosalit

vaatteet 

Tulee mieleen miten Janne päsmärinä on keräillyt Stockan Herkussa kaikkea hyllyiltä ostoskoriin. Ei siinä hintaa ole paljon katsottu.

Stockan Herkku eli S-market. Mikä tahansa Citymarketkin on kalliimpi.

ei saa Citymarketista valtamerikaloja kuten Helsingin keskustan Herkusta. 

Vierailija
5266/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä se Janne teki?

Vierailija
5267/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytin henkisesti hyväksi vanhempaa miestä, niin sitten käytin. Ei olisi hänenkään varmaan kannattanut käyttäytyä tuolla tavalla nuorempaa kohtaan. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön, vai mitä. t. Edelleen ilman hiviä  

Vierailija
5268/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti voit nyt paremmin 💕🙏🏼

Vierailija
5269/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Top-homomies ja olen kokeillut muutamiakin kertoja bottomina oloa,mutta se tuntuu aina samalta kuin paskantaisi. En pysty yhdistämään niitä tunteita seksiin sitten millään. 

Vierailija
5270/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bileitä

illallisia kamuille 

ulkona syöntiä

hieno talo

matkoja 

auto

kuntosalit

vaatteet 

Tulee mieleen miten Janne päsmärinä on keräillyt Stockan Herkussa kaikkea hyllyiltä ostoskoriin. Ei siinä hintaa ole paljon katsottu.

Hinnoista oli kyse, ei mistään kalasta. Stockan S-market on rahvaan kauppa.

Vierailija
5271/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli olevinaan ex-kiekkoilija. 

Vierailija
5272/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa teillä tylsää seksiä :D

Vierailija
5273/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bileitä

illallisia kamuille 

ulkona syöntiä

hieno talo

matkoja 

auto

kuntosalit

vaatteet 

Oletko koskaan käynyt katsomassa Stockan herkun kalaosaston hintoja???

Vierailija
5274/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se jääkiekko loppui jo 6-7 vuotta sitten 

olishan Aina voinut onlyfansin perustaa

Jannen OF olisi varmaan ollut ihan tuottoisa, julkkishomo olisi kiinnostanut homoja, nuori ja kaunis.

ei ollut enää nuori ja oli kovin neitimäinen mutta ei kuitenkaan twinkki. 

Vierailija
5275/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa teillä tylsää seksiä :D

Joo, mutta ollaan molemmat hengissä.

Vierailija
5276/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ko se jonkinlainen myyntiedustaja urheiluvälineille

Vierailija
5277/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan , että tuomio on murha. Kaikki niin suunniteltua. Eniten ihmetyttää myös se miten ihmiset ei ottanut Rolfin viestejä tosissaan ? Onko sellainen sisältö muka huumoria. Ei todellakaan ole. Ihmiset osaa olla julmia , kun iskee se mustasukkaisuus ja omistuksen halu. 

Onhan tuossa todella paljon lieventäviä asianhaaroja kuten pettäminen eli hyppääminen uuteen suhteeseen, että eiköhän mene pikaistuksessa tehtynä tappona. Parhaimmassa tapauksessa ehdollinen tuomio.

Ei mene tappona. Tekoa on suunniteltu yli 2 viikkoa. Asetta on lähdetty hakemaan jopa Norjasta saakka. Asiasta on puhuttu moneen otteeseen kaverille, että aikoo tap paa. Ase oli ladattu valmiiksi keittiöön, ennen kuin Janne saapui. 

Mur han tunnusmerkistö on se, että se on suunniteltu. Ja tämä todellakin oli suunniteltu. Ei

Rolf saa ehdollista ja kokoomuksen soijapoika Itäniemi tulee toyboysi.

Vierailija
5278/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bileitä

illallisia kamuille 

ulkona syöntiä

hieno talo

matkoja 

auto

kuntosalit

vaatteet 

Oletko koskaan k

En, en käy S-marketeissa. Herkussa kävin kun se oli vielä alkuperäinen Herkku.

Keskustelun aiheena nyt kuitenkin oli se, että Janne on nostellut hintoja katsomatta hyllyiltä tavaraa koriin S-marketissa. En näe tässä mitään ihmeellistä tai ökyilyä. 

Vierailija
5279/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Top-homomies ja olen kokeillut muutamiakin kertoja bottomina oloa,mutta se tuntuu aina samalta kuin paskantaisi. En pysty yhdistämään niitä tunteita seksiin sitten millään. 

eiköhän se tunnu samalta kaikille 

Vierailija
5280/7150 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiköhän se tunnu samalta kaikille 

Moni heteromieskin kyllä tykkää tosta, pääsee eturauhaseen käsiksi sitä kautta