Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen
Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.
Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.
Kommentit (7150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan , että tuomio on murha. Kaikki niin suunniteltua. Eniten ihmetyttää myös se miten ihmiset ei ottanut Rolfin viestejä tosissaan ? Onko sellainen sisältö muka huumoria. Ei todellakaan ole. Ihmiset osaa olla julmia , kun iskee se mustasukkaisuus ja omistuksen halu.
Onhan tuossa todella paljon lieventäviä asianhaaroja kuten pettäminen eli hyppääminen uuteen suhteeseen, että eiköhän mene pikaistuksessa tehtynä tappona. Parhaimmassa tapauksessa ehdollinen tuomio.
Ei mene tappona. Tekoa on suunniteltu yli 2 viikkoa. Asetta on lähdetty hakemaan jopa Norjasta saakka. Asiasta on puhuttu moneen otteeseen kaverille, että aikoo tap paa. Ase oli ladattu valmiiksi keittiöön, ennen kuin Janne saapui.
Mur han tunnusmerkistö on se, että se on suunniteltu. Ja tämä todellakin oli suunniteltu. Ei
suunniteltu
Eiköhän Janne ollut bottom, koska tuskin topina olis kyennyt päivittäiseen aktiin sen aktiivisemman osapuolen tahtiin.
Rolf vaati että Janne huolehtisi koirasta enemmän, mutta kai eläinlääkäri ymmärtää että koirat pitää totuttaa neutraalissa ympäristössä toisiinsa. Ja kun Janne oli päättänyt koirat tutustuttaa, niin sekään ei sopinut Rolffille. Koirapuistotreffien jälkeenhän se Rolf olisi saanut enemmän aikaa itselleen, kun Janne olis voinut huolehtia enemmän Fridasta.
No, nyt Rolfilla on omaa aikaa. Ei tarvitse huolehtia enää edes Fridasta. Tosin ei pääse myöskään oopperaan, eikä illalliskutsuille ystävien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten edes homot ei tiedä/arvaa, kumpi oli top ja kumpi bottom? Oon aina luullut, että he tietävät nää jutut.
Olen taas itte ajatellut että varmaan miesparit harrastavat useammin suu ja käsipeliä. Ja eikai sillon kenenkään tartte olla erikseen top tai bottom?
Eikö se anaali vaadi kaikenlaisia valmisteluja? Että luulis harvemmin tapahtuvan.
Ehkäpä joku vois valistaa.
Veikkaan, että Frida on päätynyt samaan hautaan, kerta sen kuva oli laitettu hautaristiin! Muutenhan olis ollut hautakummun päällä, jossa kukatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten edes homot ei tiedä/arvaa, kumpi oli top ja kumpi bottom? Oon aina luullut, että he tietävät nää jutut.
Näissä Daddy issues -jutussa daddy on käytännössä aina top, koska nuori haluaa alistua.
Mä olen aina ajatellut, että homppeleilla vaihtuisi välillä roolit, välillä bottom, välillä top. Eihän heterotkaan aina samaa asentoa?! Ainakaan oman kokemukseni mukaan.
Kyllä meillä vaan mies on aina tullut mun sisään...
Meillä käytettiin erään exän kanssa joskus tappia, jolla miehen sisään. Ja mä siis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Frida on päätynyt samaan hautaan, kerta sen kuva oli laitettu hautaristiin! Muutenhan olis ollut hautakummun päällä, jossa kukatkin.
Koira palautui kasvattajalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rolf on monissa Jannen videoissa aika kiihtyneen oloinen. Yhdessä videossa komentaa Jannea laittamaan appelsiinit jääkaapissa oikeaan paikkaan. Toisessa Rolf teki kaikki päätökset pihan suhteen ja Janne "vitsaili" ettei hänellä ole mitään sananvaltaa. Rolf on myös rattiraivoaja ja kova kiroamaan auton ratissa
Kämppähän oli ihan tiptop kunnossa vaikka mies kärsi masennuksesta. Kyllähän ne masentuneen kämpät näyttää vähän erilaiselta.
Masennus on Rolfin keksimää, että saisi vain tappotuomion?
Totta! Mies on elämänsä kunnossa ja voi alkaa pitään zen-tunteja personaltrainereille jne. muille yritysjohtajille.
Kuka ihmeessä pitää appelsiineja jääkaapissa ?
Tai, toisalta ihan fiksua. Aina, kun olen tilannut ruokaa kotiinkuljetuksella ovat sekä Cittarin että Prisman appelsiinit olleet seuraavana päivänä jo ihan homeessa. Eli kiitos Rolf, nyt laitankin ne heti jääkaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä se Janne teki?
Sehän oli mm. urheiluvaatekaupassa töissä opiskelujen ohessa ja opiskelujen jälkeen aloitti Suunnolla.
eli suojatyöpaikkoja
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tästäkin jauhetaan..
Kukkahattutädit hellanlettastelee ja itkee ehaanan homon poismenoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen taas itte ajatellut että varmaan miesparit harrastavat useammin suu ja käsipeliä. Ja eikai sillon kenenkään tartte olla erikseen top tai bottom?
Eikö se anaali vaadi kaikenlaisia valmisteluja? Että luulis harvemmin tapahtuvan.
Ehkäpä joku vois valistaa.
Tottakai vaatii mutta monen homon sukupuolielin on anus, noin kärjistettynä sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
No se jääkiekko loppui jo 6-7 vuotta sitten
olishan Aina voinut onlyfansin perustaa
Varmasti moni Helsingin hinttapuli olisi uteliaisuuttaan mennyt katsomaan millainen slerbansa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali, vaatteita ja koti. Miten kenellekään voi olla varaa tuohon? Onko hesassa niin kovat palkat?
Kämppä laina 1000 kk
auto 500 kk
ruuat 6-700
huvit 500
matkat 500-1000
urheilu 200
vaatteet 300
js sitärataa
jannella tulot ennen veroja joku 2500 per kk
Jannehan oli koko ajan jossain laskettelemassa ym. Kuka maksoi?
Kaikki sympatiat Jannen läheisten puolella Hänen äitinsä vaikutti Jannen somen perusteella niin ihanalta....Sydän särkyy näin itsekin lapsen äitinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali, vaatteita ja koti. Miten kenellekään voi olla varaa tuohon? Onko hesassa niin kovat palkat?
Kämppä laina 1000 kk
auto 500 kk
ruuat 6-700
huvit 500
matkat 500-1000
urheilu 200
vaatteet 300
js sitärataa
jannella tulot ennen veroja joku 2500 per kk
Ja viinat ja röökit. Jannehan poltti ja käytti niitä nikotiinimällejä, nuuskaa. Ties mitä kokkelia veti niin kuin yliaktiivinen Strandberg.
Moniin ho mo paikkoihin on korkeat sisäänpääsymaksut jäsenillekin.
Jos teitä oikeasti kiinnostaa minkälainen voi todella kyltymätön bottom olla, niin suosittelen: https://gay0day.com/es/videos/207509/anon-bareback-orgy/
T. Homomies 54
Homppeli ampui toisen homppelin. Toinen hautausmaalla, toinen vankilaan. Mun näkökulmasta niinkuin win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se jääkiekko loppui jo 6-7 vuotta sitten
olishan Aina voinut onlyfansin perustaa
Jannen OF olisi varmaan ollut ihan tuottoisa, julkkishomo olisi kiinnostanut homoja, nuori ja kaunis.
ei ollut enää nuori ja oli kovin neitimäinen mutta ei kuitenkaan twinkki.
Oli ehkä power bottom.
Sehän oli mm. urheiluvaatekaupassa töissä opiskelujen ohessa ja opiskelujen jälkeen aloitti Suunnolla.