Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen
Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.
Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.
Kommentit (7150)
Voi pappa parkaa minkäs teit. Nyt on omatkin lapsesi surullisia. Jos pari vuotta olisi malttanut surra, niin jo elämänsä ehtoon olisi voinut viettää seurassa parhaimmassa eli 8han vain oman itsensä kanssa.
Koska ainoa, keneen loppupeleissä voi todella luottaa, on vain oma itse.
Nyt on Frida pentu ypöyksin. Joutuu taas sopeutumaan uuteen kotiin. Missä on Rolf, missä on Janne. Missä on mun koirakamut. Miten mun käy, miettii viaton eläinparka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut sellaisen sanonnan että jos voi tappaa eläimen niin pystyyy tappamaan myös ihmisen tietyissä oloissa. Siihen tarvitaan tietysti erikoinen luonne. Sääli tappajan lapsia ja Jannen läheisiä.
Mä voisin tappaa ihmisiä (venäläisiä hyökkääjiä vaikka lyömällä pään irti machetella niinku Rambo) mut en pystyis ampumaan kissaa.
Niin, eihän persut pysty lihaa syömään, mutta ihmisen teurastus ei oo niin justiinsa
Säkö et puolusta suomea sodassa?
Vierailija kirjoitti:
Voi pappa parkaa minkäs teit. Nyt on omatkin lapsesi surullisia. Jos pari vuotta olisi malttanut surra, niin jo elämänsä ehtoon olisi voinut viettää seurassa parhaimmassa eli 8han vain oman itsensä kanssa.
Koska ainoa, keneen loppupeleissä voi todella luottaa, on vain oma itse.
Nyt on Frida pentu ypöyksin. Joutuu taas sopeutumaan uuteen kotiin. Missä on Rolf, missä on Janne. Missä on mun koirakamut. Miten mun käy, miettii viaton eläinparka.
Piskit elää muutenki vaan joku 7-10 vuotta niin se koiraki on kuollu vanhuuteen jo ennen seuraavia kesäolympialaisia
Janne ei todellakaan ollut mikään pyhimys.
Presidentti Niinistö Ylelle perussuomalaisten johdon tuomioista: En ole nähnyt, että he olisivat osoittaneet "tehokasta katumista"
onneksi turska muisti tehokkaan katumisen niin saa reilun alennuksen tuomioonsa
tulee mieleen yrittikö sittenki ampua rakkia?
sekin hyvinkin mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Kukapa nyt onkaan, sinäkö?
Vierailija kirjoitti:
Ootteko aatellu että h0m0t on iha sairaita. Panee toisia pers€€seen.
kiitti vaan yritän syödä päivällistä
HELSINGIN yliopiston professori ja Husin sydänkirurgian osastonylilääkäri Karl Lemström avasi Tapani Mäkisen rintakehän uudestaan, ja asensi mandariinin kokoisen apupumpun sydämen viereen."
Mäkinen tutustunut siis Karliin ollessaan potilas? Miksi ei varoittanut lääkäriä, kun Rolf häntäkin uhkasi viesteissä?
Toissijaisena syyttäjä vaatii Nordmolle 10,5-11 vuoden vankeustuomiota taposta.
eli syyttäjäkään ei 100% varma murhan läpimenosta
tuon jos saa on 5 vuoden päästä taas ampumassa (lintuja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen lähtee käymään kaupassa ja alkaa dokaamaan tapettuaan ensin ihmisen. Sinne vaan muiden sekaan ostoksille, kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Murhan etukäteen suunnitellut, joka on kaiken lisäksi haaveillut saamastaan laajasta julkisuudesta, ja teon jälkeen vaan kuluttaa aikaa odotellessaan sen tapahtumista.
On kyllä ollut sekaisin kuin seinäkello. Kuka nyt vajaan vuoden tuntemalleen naapurinakalle alkaa voivottelemaan sydänsuruistaan. Puoli tuntia keskellä päiväa.
Ihan ollut psykoottinen ja poissa tolaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja kukahan meistä sitten on? Oletko itse?
Onko tosiaan niin, että poliisi ei katso kokoomuslaisen ex-kansanedustajan syyllistyneen mihinkään rikokseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut sellaisen sanonnan että jos voi tappaa eläimen niin pystyyy tappamaan myös ihmisen tietyissä oloissa. Siihen tarvitaan tietysti erikoinen luonne. Sääli tappajan lapsia ja Jannen läheisiä.
Minkä takia metsästystä pidetään ihan normaalina harrastuksena?
Koska se on normaali harrastus.
Hullu saa tapettua vaikka paljain käsin. Ei siihen asetta tarvita.
Normaali? Tappaminen ei ole normaalia. Itse en pysty laittamaan edes matoa koukkuun. Järkytyin kun kuulin, että se mato teurastetaan siihen koukkuun pitkittäissuunnassa.
Halosen idiotismia nyt yritetään korjata jalkaväkimiinakiellosta irtautumalla.
Palataan asiaan kun oot Suomea puolustanut ja jalkaväkimiinaan vahingossa astunut. Mitä sä naisenvihaaja meissä puolustat? Miehiä ja poikia vai? Erikoinen logiikka. Mutta hyvä jos pystyt rakastamaan miestä edes. 😉
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan niin, että poliisi ei katso kokoomuslaisen ex-kansanedustajan syyllistyneen mihinkään rikokseen?
ei useamman roadmanin pahoinpidellessäkään tarvi kertoa löikö/potkiko/puukottiko itse
Hyvä että nyt oikeudenkäynti purkissa ja laantuu hieman tämä uutisointi. Mietin siis omaisten kannalta. Toivottavasti ovat tajunneet käydä lääkärissä hakemassa rauhoittavia, ei tuota muuten kestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia metsästystä pidetään ihan normaalina harrastuksena?
Koska se on normaali harrastus.
Hullu saa tapettua vaikka paljain käsin. Ei siihen asetta tarvita.
Normaali? Tappaminen ei ole normaalia. Itse en pysty laittamaan edes matoa koukkuun. Järkytyin kun kuulin, että se mato teurastetaan siihen koukk
Mut vähä hassua e sä nyyhkytät et ihmisen tappaminen on jotain ihan kamalaa mihin kenenkään ei pitäs pystyä ja yli puolet meistä miehistä koulutetaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Eräänä päivänä Jippu ja Parviainen lähtivät yhdessä baariin. Loppuillasta he päätyivät Parviaisen kotiin, missä vastassa oli kolme isokokoista amerikanbulldoggia.
Parviaisen kotona kaksikko katsoi elokuvaa.
Yritin epätoivoisesti pitää kiinni raittiusohjelmani neuvoista, muistella tyyneysrukousta ja pitää sekä itseäni että seurassani olevaa pamivieroituksessa olevaa taiteilijaa järjissään, kunnes kesken elokuvan huomaan olevani kontillani lattialla. En enää nähnyt eroa amerikanbulldoggien ja itseni välillä. Molemmilla oli juoksuaika.
Yhteisen illan jälkeen Parviaisen kanssa Jippu palasi takaisin kotiinsa kihlattunsa luo. Hän itki hysteerisenä ja tunnusti pettäneensä miestään.
Suhteemme oli siinä. Muistan tuskan, jota tunsin tuhotessani kaiken. Olin saanut kirjoitettua viimeksi kuluneen vuoden aikana ainoastaan yhden laulun. Sen nimeksi tuli Me erotaan.
SE taas eromassako?
Siks te naiset ette ansaitsis äänioikeuttakaan.
Tarja Halosen idiotismia nyt yritetään korjata jalkaväkimiinakiellosta irtautumalla.