Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen
Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.
Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.
Kommentit (7150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun serkku on homo ja sanoi, että homojen riidat on ihan hirveitä.. Viittasi fyysiseen väkivaltaan ja luoja ties mitä muuta. Pettämällä yritetään saada toinen murskattua henkisesti ym. Jotenkin jäi tosi kylmäävä olo, kun seurasin sitä menoa. Olivat just lääkäreitä, rattopoikia, taideseuraihmisiä jne. Mihin se Aallonkin proffa kuoli, varmaan liian rankka elämä sen Linnun kanssa. Ihme teatteria niillä kaikki, ja raharikasta näyttelemistä.
Eiköhän sen proffan tapauksessa kyse ollut ihan vaan reippaasta ylipainosta ja työnarkomaniasta, minkä taisi itsekin jossain haastattelussa myöntää. Siihen päälle vielä sitten koronarokote niin cocktail on valmis.
Ei sen ikäisenä kuolla työnarkomaniaan, eikä ollut niin lihava edes. Proffa ehti viettää kyllä vapaa-aikaakin runsaasti. Jännästi tästäki
Nittiin liittyy kyllä vaikka mitä vaiettua. Sanon tämän itse homona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, se on ollut ihan pikkupoika vielä 21-vuotiaana. Mitä se oli 19-vuotiaana?
Se näytti viime vuonnaki vielä ihan lapselta. Eihän sillä parta kasvanu eikä ollu äänenmurrosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mode teehän työsi ja käy poistamassa ne viestit mitkä on ku keskiaste-Jannun kynästä.
Ensinnä ymmärrän täysin lähiomaisten rahalliset vaatimukset, eivät ole mitenkään epätavallisia tälläsissä tapauksissa.
Vaan sanoisin että normaali käytäntö.
Toiseksi niin toi Rolffin 'burleski' huumori missä kertoo ennen murhaa miten ampuu Jannen ja mieluusti myös uuden miesystävän niin sanoo jo aika paljo.
Koska näin on käpy heittänyt huumorilla niin ei voi muka olla sitten murha vaan tappo?
Suunniteltu murha.
Luulen että Frida juoksi eteiseen kun Janne tuli taloon. Siinä sitten oli jälleennäkemisen riemua.
Rolffi tuli väijyen kulman takaa ja ampu heti Jannea selkään.
Janne raahautu ulko-ovelle päin. Siinä survo sitten päähän haulikolla.
Ja mitä muuta nyt sekoili tossa tilanteessa. Olihan hällä aikaa monta tuntia.<
No kirjota ihmeessä että oliko susta tappo?
Vaikka jo avoimesti kerto suunnitelmansa?
Well playd vanhukselta jo tuomitsevat pelkästä taposta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun serkku on homo ja sanoi, että homojen riidat on ihan hirveitä.. Viittasi fyysiseen väkivaltaan ja luoja ties mitä muuta. Pettämällä yritetään saada toinen murskattua henkisesti ym. Jotenkin jäi tosi kylmäävä olo, kun seurasin sitä menoa. Olivat just lääkäreitä, rattopoikia, taideseuraihmisiä jne. Mihin se Aallonkin proffa kuoli, varmaan liian rankka elämä sen Linnun kanssa. Ihme teatteria niillä kaikki, ja raharikasta näyttelemistä.
Eiköhän sen proffan tapauksessa kyse ollut ihan vaan reippaasta ylipainosta ja työnarkomaniasta, minkä taisi itsekin jossain haastattelussa myöntää. Siihen päälle vielä sitten koronarokote niin cocktail on valmis.
Ei sen ikäisenä kuolla työnarkomaniaan, eikä ollut niin lihava edes. Proffa ehti viettää k
Nittiin liittyy kyllä vaikka mitä vaiettua. Sanon tämän itse homona.
Tähän väliin haluan sanoa, että pyydän anteeksi sulta ja muilta homoseksuaaleilta näitä kirjoituksia, miten homoista täällä kirjoitetaan. Niiden kirjoittajat ei ymmärrä mitä tekevät.
siis kahdelle eri ihmiselle kertonut aikeistaan surmata Janne, eikä kumpikaan varoittanut, tai kertonut eteenpäin. Ensin siskolle, sitten ex-kansanedustajalle. Ymmärrän mustan huumorinkin, mutta oisin ehkä soittanut ja varmistanut että ootko sä ihan oikeesti aatellu tuommosia tehdä, ja vähintäänkin kertoa sen Jannelle.
Niitin ja Mattilan kuolemat on tosiaan oudot ja samanlaiset. Pitäiskö tuota Helsingin homoyhteisön menoa vähän tutkia.. Toivottavasti joku antaa ilmi mikäli tietää jotain rikollista liittyvän siihen kuvioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen ikäisenä kuolla työnarkomaniaan, e
Turha kuule pyydellä yhtään mitään anteeksi minä homona tiedä miten mätä meidän skenemme on.
Puhuko Rolffin tytär koskaan oikeudessa? Ja mitä tuli esille?
Asun ruotsissa niin en kerkeä muuta kun iltalehdestä netiltä lukea sillon tällön.
mikä on Suomen homoeliitin suhde poliitikkoihin ja milttoniin?
Vierailija kirjoitti:
siis kahdelle eri ihmiselle kertonut aikeistaan surmata Janne, eikä kumpikaan varoittanut, tai kertonut eteenpäin. Ensin siskolle, sitten ex-kansanedustajalle. Ymmärrän mustan huumorinkin, mutta oisin ehkä soittanut ja varmistanut että ootko sä ihan oikeesti aatellu tuommosia tehdä, ja vähintäänkin kertoa sen Jannelle.
Kaikki näillä on niiiiiin suurta draaaaaamaa niin hullukaan ota selvää missä voisi olla jotain totta. Sandberg ulos juontaja hommista.
Mitä tappamiseen liittyvää Rolf sanoi Jannen siskolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän tuolla ukolla ollut omien sanojensa mukaan rahaa? Eipä se noita korvauksiakaan saa maksettua.
Norjan mökki oli jo myyty. Ja Espoossa on se talokin.
Meneeköhän hyvin kaupaksi, kun julkkis vainaja maannu eteisessä? No ei se talon vika ole...
Kyllä olisin huolesta soikeana jos lapseni olisi homo. Ei vaikuta kivalta menolta ei, lähinnä vaaralliselta ja hajottavalta.
Uskon, että suurin osa heistä kuitenkin toivoo turvallista parisuhdetta sekä lämmintä, luotettavaa, uskollista ja arvostavaa rakkautta.
Hirveää jos näitä viattomia unelmia käyttäisi joku roistomaisesti hyväksi, ihmisen rikkoen.
Boelius, Strandberg, Puhakka, Mattila jne näyttäytyy todella rikkinäisiltä ihmisiltä, jotka kylvää tuhoa ympärilleen itsekkyytensä ja julmuutensa kautta. Miksi homous traumatisoi miehet, mitä sellaista niissä suhdekuvioissa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha kuule pyydellä yhtään mitään anteeksi minä homona tiedä miten mätä meidän skenemme on.
Minä pyydänkin anteeksi palstan kirjoittelijoiden puolesta. Ei minua kiinnosta eri alakulttuurien mädännäisyydet. Kiitos nasset alapeukuista. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, se on ollut ihan pikkupoika vielä 21-vuotiaana. Mitä se oli 19-vuotiaana?
Se näytti viime vuonnaki vielä ihan lapselta. Eihän sillä parta kasvanu eikä ollu äänenmurrosta
Minusta näytti ikäiseltään lähes 30-vuotiaalta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa, että palstalaiset täällä syyllistävät uhria. Mahdollinen pettäminen on hieman eri luokassa kuin väkivaltainen murha.
Naiselle tätä tehdään aina. Te heterothan lähettelette tappouhkauksia mm. Temptation Islandiin osallistuneille naisille.
Jännä miten nämä sekopäät on aina miehiä! Eipä lesboilla tällaista draamaa ole. Miehet ovat hir*iöitä. Miten pystytte olemaan tällaisen sairaan ihmisryhmän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tappamiseen liittyvää Rolf sanoi Jannen siskolle?
rakastaa Jannea niin paljon, että "tämä voi loppua vain yhdellä tavalla"...tms, vihjaus ettei päästä irti jos ero tulis?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisin huolesta soikeana jos lapseni olisi homo. Ei vaikuta kivalta menolta ei, lähinnä vaaralliselta ja hajottavalta.
Uskon, että suurin osa heistä kuitenkin toivoo turvallista parisuhdetta sekä lämmintä, luotettavaa, uskollista ja arvostavaa rakkautta.
Hirveää jos näitä viattomia unelmia käyttäisi joku roistomaisesti hyväksi, ihmisen rikkoen.
Boelius, Strandberg, Puhakka, Mattila jne näyttäytyy todella rikkinäisiltä ihmisiltä, jotka kylvää tuhoa ympärilleen itsekkyytensä ja julmuutensa kautta. Miksi homous traumatisoi miehet, mitä sellaista niissä suhdekuvioissa on?
Kuule täti, ne viattomat unelmat ovat ainoastaan teikäläisten kukkahattujen unissa.
t. Homomies48
Tämä on kummallista että Nordmo pyysi Mäkistä melkein apuun/estämään itseään kertomalla. Miten 1+1 ei toiminut edes varotoimenpiteenä kun kertoi että toi muuten aseenkin Suomeen? Ymmärrän jos sanoo jutustelun lomassa mutta jos erillinen viesti siitäkin? Mäkinen niin monessa pahassa paikassa ollut itse elämässään niin ei sitten hetkauttanut.
Mitä jankutat? Ei täällä näitä kukaan mode poistele, vaan ihmisten ilmoituksista viestejä poistetaan tai tekoäly poistaa. Itse olet syypää siihen jos et poistata kun näet jotain sopimatonta. Poistata mutta älä jankuta.