Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen
Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.
Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.
Kommentit (7150)
Vierailija kirjoitti:
Kerto Rolffi itse tunnustaessaan että oli pussannut?
Vai huomasivatko Jannen naamassa ruumiiavauksen yhteydessä jotain siihen viittaavaa. Esm Rolfin DNA ta Jannen huulilla?
Onko Rolffi pystynyt jättää Jannen sukupuolielimet tai takapuolen häpäisemättä?
Vai onko tapahtunut myös raiskaus tossa tilanteessa?
Olen tehnyt useita rikosilmoituksia vihapuheesta tätä norjalaista maahanmuuttajaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään ole mikään nuori, mutta sanaa "puoliso" voi käyttää myös homosuhteissa mielestäni.
Olen 31-vuotias mies ja en ymmärrä puolisoja samansukupuolisiksi.
Epänormaalia ja irvokasta se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Kampanjan huipennus oli Helsingin Sanomissa ja HS.fissä 27.10.2019 ilmestynyt, Esa Liljan toimittama Janne Puhakasta kertonut artikkeli Hyökkääjä ja homo.
hs-lehti taas vauhdissa
en ullatu
hesalaista "journalismia" sekopäisille vihervassarisuvakeille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää millasta jälkeä tulee kun mies täydellä voimalla ylhäältä päin survoo kalloa aseen piipulla. Sen jälkeen ottaa verisen ruumiin kanssa pusukuvia.
Ei riittänyt ammuskelu Rolfille.
Kuka hullu kuuntelee noin kieroutuneen ihmisen selityksiä. Oli suunnitellut tekoa ainakin 2 viikkoa.
Kasvoihin ei ole osunut, niin hakkasi varmaan takaraivoon.
Ylhäältä päin iskenyt kalloa aseen piipulla useasti, eli päälakea ylhäältä päin. Kalloon on tullut reikä ja varmasti murskaantunut siitä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nordmo oli lauantai-iltana käynyt eräässä homobaarissa, jossa hän nautti muutaman lasillisen roseeviiniä sekä kaksi Jägermeister-shottia. Shotteja hän ei itse tilannut, vaan ne "ilmestyivät hänen eteensä" istuessaan baaritiskillä.
Toisen shotin juomisen jälkeen Nordmo kertoi menettäneensä muistinsa. Hän heräsi sunnuntaina omasta sängystään, ja hänellä oli kaikki tavaransa tallessa.
Epäilin, että minut oltiin huumattu. Olin kauhuissani, Nordmo muisteli sunnuntaiaamua.
Nordmon mukaan hänellä ei kuitenkaan ollut krapulaa. Nordmo oli aiemminkin nauttinut alkoholia rauhoittuakseen, sillä hän oli omien sanojensa mukaan kärsinyt univaikeuksista ja stressistä. Stressi johtui Nordmon mukaan osin siitä, että Puhakalla oli uusi kumppani.
Kuka hullu juo baarissa jotain, jota ei ole itse tai joku hyvä kaveri tilannut? Kuka juo sellaisen juoman, jonka t
Sillähän on ollut kuukausia aikaa keksiä erilaisia tarinoita ja "avustajiakin" varmaan ollut, omasta tyttärestä alkaen. Pallo on ko. ravintolan henkilökunnalla, muistavatko tapauksen?
Rolffi itse eli nuoruutensa ja pitkälti aikuisikänsä kaapissa.
On ollut naimisissa ja hänellä on lapsia.
Tuliko lopulta ulos biiseksuaalina? Ja viimeistään kun Jannen tapasi niin on sitten ollut pelkästään gay?
Ei mitenkään epätavallinen kehityksen kulku.
Mutta olisi kiinnostavaa saada tietää harrastiko miehiä/poikia jo ollessaan naimisissa vaimonsa kanssa?
Ja jäikö tästä kiinni? Ja siksikö tuli ero?
Jokatapauksessa Rolffi on jo nuoruudestaan osannnut peittää omat tunteensa ja joutunut elämään kaksoiselämää. Oppinut pakosta valehtelemaan sujuvasti.
Nyt tässä tilanteessahan se on eduksi.
Ainakin sujuvasti esittää uhria.
Sääli että psykot murhaajatkin ovat oikeutettuja siihen '15 minutes of fame' ja saavat vapaasti laillisesti harrastaa victim bleiming.
Janne ei mitenkään ansainnut kuolemaansa. Ei sitten mitenkään.
Suomi on täynnä eronneita ja karanneita. Jos jokaiselta, joka on jo löytänyt uuden partnerin, otettais erotilanteessa henki niin vähiin kävis suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nordmo oli lauantai-iltana käynyt eräässä homobaarissa, jossa hän nautti muutaman lasillisen roseeviiniä sekä kaksi Jägermeister-shottia. Shotteja hän ei itse tilannut, vaan ne "ilmestyivät hänen eteensä" istuessaan baaritiskillä.
Toisen shotin juomisen jälkeen Nordmo kertoi menettäneensä muistinsa. Hän heräsi sunnuntaina omasta sängystään, ja hänellä oli kaikki tavaransa tallessa.
Epäilin, että minut oltiin huumattu. Olin kauhuissani, Nordmo muisteli sunnuntaiaamua.
Nordmon mukaan hänellä ei kuitenkaan ollut krapulaa. Nordmo oli aiemminkin nauttinut alkoholia rauhoittuakseen, sillä hän oli omien sanojensa mukaan kärsinyt univaikeuksista ja stressistä. Stressi johtui Nordmon mukaan osin siitä, että Puhakalla oli uusi kumppani.
Kuka hullu juo baarissa jotain, jota ei ole itse tai joku hyvä kaveri tilannut? Kuka juo sellaisen juoman, jonka t
En ole mikään asiantuntija, mutta käsittäisin homman niin, että homobaarissa tuollainen drinkin eteen ilmestyminen on todennäköisesti kutsu. Ilmeisesti Rolf ei kuitenkaan ollut sen kutsun esittäjästä kiinnostunut, ei ainakaan sano mitään, mutta näköjään kuitenkin hörppäsi shotit. Tuo tyrmäystippa-teoria on todennäköisesti täyttä paskaa, vaikka voisi se olla tottakin, koska homobaareissa liikkuu saalistajia. Yleensä ne iskee juuri yksinäisiin. Mutta ehkä Rolfissa oli sellainen aura, ettei mitään yritetty, vaikka hän olikin taju kankaalla. Tai sitten hän ei ollut taju kankaalla ja kävi panemassa. Sitä tuskin kannattaa oikeudessa kertoa jos haluaa luoda uhrin statusta.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään ole mikään nuori, mutta sanaa "puoliso" voi käyttää myös homosuhteissa mielestäni.
Olen 31-vuotias mies ja en ymmärrä puolisoja samansukupuolisiksi.
Ymmärryksessä puute. Kiva kun itse kuitenkin tiedostat sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hemmetti huumaa jonku +60 vee käpysen??
Haloo, tarttee olla joku fetissi.
Voisiko olla että Rolf olisi päästänyt Jannen menemään, mutta se uusi kirurgi sai Rolfin jotenkin mustasukkaisen raivon valtaan. Rolf näki tässä itsensä, tosin hieman nuorempana ja varakkaampana. Syntyi eräänlainen kilpailuasetelma, jossa Jannella oli vain välineen rooli. Kaksi ikääntynyttä homoa kilpaili kumpi voittaa. Rolf halusi antaa kirurgille opetuksen ja vei pojan häneltä ikuisesti. Näistä kuvioista ei tiedä kun Rolfin pään sisälle ei pääse. Kunhan spekuloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää millasta jälkeä tulee kun mies täydellä voimalla ylhäältä päin survoo kalloa aseen piipulla. Sen jälkeen ottaa verisen ruumiin kanssa pusukuvia.
Ei riittänyt ammuskelu Rolfille.
Kuka hullu kuuntelee noin kieroutuneen ihmisen selityksiä. Oli suunnitellut tekoa ainakin 2 viikkoa.
Kasvoihin ei ole osunut, niin hakkasi varmaan takaraivoon.
Ylhäältä päin iskenyt kalloa aseen piipulla useasti, eli päälakea ylhäältä päin. Kalloon on tullut reikä ja varmasti murskaantunut siitä muutenkin.
Jostain luin että kasvoissa ei ollut vammoja. Tietty verta ja aivonestettä ollut sitten joka paikassa.
Jotain samaa on Rolfissa kuin hullussa Ullanlinnan äijässä joka kääri vaimonsa mattoon. Hän vaan peitteli mitä on tehnyt. Molemmat sairaan mustasukkaisia. Kylmiä ja vaikka mitä.
Keskustelussa on nyt kaksi tasoa:
1. Ne jotka haluavat keskustella itse rikoksesta, sen motiiveista ja taustoista.
2. Ne jotka jankuttavat homoudesta eivätkä pääse asiassa mitenkään eteenpäin.
Jälkimmäiset ilmeisesti haluaa pilata keskustelun, koska spämmiähän tuo on. Bannia vaan, vaikka vpn-kikkailijoitahan nämä tietysti on.
Olisi mielenkiintoista lukea tästä tapauksesta ilman turhaa sotkemista.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on sitten jännä päivä kun Rolfin asianajaja-tytär tulee kommentoimaan oikeuteen.
Tämä. Veikkaan, että tyttären todistelussa yritetään maalata Jannesta kuvaa gold diggerinä, joka häipyi suhteesta, kun rahat loppuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on sitten jännä päivä kun Rolfin asianajaja-tytär tulee kommentoimaan oikeuteen.
Tämä. Veikkaan, että tyttären todistelussa yritetään maalata Jannesta kuvaa gold diggerinä, joka häipyi suhteesta, kun rahat loppuivat.
Sama käsitys. On mielenkiintoista nähdä saammeko kuvaa hänestä.. jos on isänsä geenit perinyt niin veikkaan että on hoikka ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Jotain samaa on Rolfissa kuin hullussa Ullanlinnan äijässä joka kääri vaimonsa mattoon. Hän vaan peitteli mitä on tehnyt. Molemmat sairaan mustasukkaisia. Kylmiä ja vaikka mitä.
Ovat samassa yksikössä ja pelaavat shakkia, joku kirjoitti tänne. Kummallakin elinkautinen. Ehkä heistä tulee panokaverit ja kaverit. Samanlaista taustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama käsitys. On mielenkiintoista nähdä saammeko kuvaa hänestä.. jos on isänsä geenit perinyt niin veikkaan että on hoikka ja kaunis.
Jos on sama nainen jonka löysin googlettamalla niin on kyllä pirun nätti. Nimi ja ammatti täsmäisi, ikäkin.
Olen varma ettei kaikkea kerrota julkisuuteen, kun ei tiedetty kallon murskaamisesta ja pusukuvistakaan ruumiin kanssa pitkään aikaan. En ihmettelisi vaikka olisi peniksenkin leikannut muistoksi tms.