Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen kun oon "kyllästynyt" aviomieheeni

Vierailija
14.10.2024 |

Parikymmentä vuotta yhdessä, nuoresta asti. 

Lapset jo teinejä ja asunto maksettu.

Miehessä ei ole mitään vikaa, hän on se sama fiksu ja komea tyyppi johon rakastuin nuoruudessa. Yhdessä on hyvä olla ja meillä on tulevaisuuden haaveita myös, mutta mitään uutta tai kivaa tämä liitto ei enää tarjoa.

Tuntuu pahalta tätä edes kirjoittaa tänne muiden luettavaksi.

Onkohan normaalia pitkässä suhteessa? Ennen näitä ajatuksia ei ollut. 

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe, että miehen "vaihto" toisi mitään sen parempaa, eikä siinä mitään järkeä olisikaan koska oma mies on ihan täysi kymppi mieheksi kaikin puolin.

Mitä tässä tilanteessa yleensä voi tehdä? Ap

Vierailija
2/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän usein naiset avautuu tästä samasta aiheesta että mies on täydellinen mutta silti pitäisi päästä takaisin k ullikaruselliin, eikö naisille riitä mikään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan olisi syvällisempi itsetutkinnan paikka mitä tämä "kyllästyminen" oikeasti on, että mitä on uusi ja kiva jota kaipaat

Vierailija
4/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on isohko omakotitalo ja myös hevosharrastus, joka sitoo tietysti yhteen. Aika paljon rakennettu tätä yhteistä elämää, joten pikainen "erotkaa" ei ole mikään vastaus tähän kysymykseeni. Näen sen yksinkertaisten ihmisten tapana ratkoa ongelmia. Ap

Vierailija
5/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtykää tutkinmaa kakkosen iloja ynnä muuta seksuaalista. Ei pelkkää pimeässä peiton alla tyyliä.

Vierailija
6/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde suhteesta niin voit valittaa miten teit elämäsi virheen.

Vierailija
7/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos sen miehen sijaan toteaisit olevasi kyllästynyt nykyiseen elämääsi...ihan uskomatonta että pitää sitä miestä alkaa syyttämään. 

Vierailija
8/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat, että tunne menee ohi. Keksit jotain muuta uutta elämääsi. T. Yli 40 vuotta yhdessä

Vierailija
9/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt mihin oikeastaan olet kyllästynyt. Ehkä se on tavallinen arki. Kokeile vaikka jotain uutta harrastusta.

Vierailija
10/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jos jatkuvasti toisen pitäisi tarjota jotain virikkeitä ja uutta tai kivaa ettei tylsisty, ei sovellu parisuhteeseen. Eikö ennemmin kannattaisi ostaa vaikkapa lippu sirkukseen ja mennä sinne viihtymään ilman sitoumuksia.

Vierailija
11/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotat, että tunne menee ohi. Keksit jotain muuta uutta elämääsi. T. Yli 40 vuotta yhdessä

Tätä mä kaipasin. Kiitos. 

En mä ole miestäni jättämässä, koska rakastan häntä yli kaiken, mutta joku on nyt huonosti. Ap

Vierailija
12/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan. Ikäsi on siinä 50 kieppeillä ja vaihdevuodet tekevät tuloaan. Minulla on vaihdevuodet alkamassa ja voin sanoa että mikään ei kiinnosta, innosta tai tunnu hyvältä. Tuntuu että minulla ei ole tulevaisuutta ja juurikin pitkään kestänyt parisuhde tuntuu tosi haalealta ja väljähtäneeltä. Itse tiedostan että tämä johtuu pääasiasta hormoneista ja kyseessä on vain yksi aikakausi elämästä. Tästä johtuen olen päättänyt että niin kauan kuin tämä tilanne on päällä en tee mitään suuria päätöksiä tai muutoksia elämääni. Voisin myöhemmin katua näitä kun tilanne tasoittuu. Suosittelen että pysähdyt hetkeksi ja mietit tarkkaan oletko todella kyllästynyt mieheesi, itseesi, johonkin muuhun vai elämääsi ylipäätään. Mistä nämä tuntemukset tulevat ja mikä niihin voisi olla syynä.

Vierailija
13/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun itsesi on viihdytettävä itseäsi, ei se ole miehen tehtävä. 

Vierailija
14/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhtykää tutkinmaa kakkosen iloja ynnä muuta seksuaalista. Ei pelkkää pimeässä peiton alla tyyliä.

Hyi. Pois se minusta. En halua että mieheni näkee peppureikääni. Peiton alla jatketaan joka kuukauden toisena lauantaina, saunan jälkeen.

Ap

Tämä en ollut minä. Ap 

Vierailija
15/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain uutta jossa voit haastaa uutta puolta itsestäsi. 

Vierailija
16/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko yhdessä aloittaa jonkun molempia kiinnostavan harrastuksen, mikä yhdistäisi teitä jälleen?

Vierailija
17/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun elämä on tyhjää ja tylsää, niin ei kai se sen miehen vika ole (jos on kerta täysi kymppi). Sinuna miettisin että miten saada taas mielekästä sisältöä arkeen. Kehitä itseäsi, opettele vaikka joku uusi taito. Osta moottoripyörä, ala tekemään keramiikkaa, lähde opiskelemaan tai mikä nyt ikinä tuntuisi susta hauskalta. 

Vierailija
18/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä vaihdevuosissa, olen 41v.

Ehkä toki esivaihdevuosien oireita?

S.ksiä meillä on useasti, sekään ei ole ongelma, ihan tavallista touhua. Mulla on vaan jotenkin tyhjä olo ja mies on väsynyt ja vetäytyvä. Mitään riitaa meillä ei ole asioista, arki sujuu ja lapset ovat hyvinvoivia.

Vierailija
19/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia uusfeminististä voimaantumispaskaa yhdistettynä naisen perusolotilaan eli tyytymättömyyteen. Jos ei ole ongelmaa, nainen kehittää päänsä sisällä ongelman, jos ei yksin siihen kykene niin ainakin muiden naisten avustuksella.

Vierailija
20/154 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän usein naiset avautuu tästä samasta aiheesta että mies on täydellinen mutta silti pitäisi päästä takaisin k ullikaruselliin, eikö naisille riitä mikään?

Hirveän useasti avautuvat, kun nämä aloitukset ovat aina miesten/trollien kirjoittamia.

Ne seuraa aina ihan samaa kaavaa. "Miehessä ei ole mitään vikaa, mies on varakas, huomaavainen, komea" jne...

Tää ihan sama aloitus taisi olla viikko tai kaksi sitten täällä. Ihan samanlainen tarina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän