Jos mies ei halua käyttää kondomia, miksi naisen pitää huolehtia ehkäisystä?
Miksi ehkäisy jää usein naisen kontolle? Miksi naisen pitäisi popsia pillereitä, ottaa sisuksiinsa kierukka tai liimata ihoonsa laastari, vaikka mies voisi helposti vetäistä vehkeensä päälle kumin?
Jos yhteistuumin ei löydy sopivaa ehkäisymuotoa, niin miksi mahdollinen raskaus on naisen vika?
Selibaatti varmasti monelle mahdoton vaihtoehto..?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
On olemassa naistenkin kondomeja eli femidomeja. Ujutetaan valmiiksi sisälle.
Miten luulet että niistä suoriutuu jos yksinkertaiset plus/miinus raskaustestit on liian vaikeita, kyllä siinä sählätessä klitoris lerpahtaa.
Vierailija kirjoitti:
No miksi Penan pitäisi maksaa Tiinalle Marimekon verhot jos Pena ei itse verhoja halua?
Kuka Pena oikeasti on ostanut kotiin verhot? Naiset yleensä sisustavat omilla rahoillaan. Eron tullessa Penalle jää hillittömän kokoinen taulu tv, nojatuoli ja tuliterä pelinurkkaus hifeineen.
En saa kikkeliäni tulemaan jos on kumihuppu, vie tunnon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi Penan pitäisi maksaa Tiinalle Marimekon verhot jos Pena ei itse verhoja halua?
Kuka Pena oikeasti on ostanut kotiin verhot? Naiset yleensä sisustavat omilla rahoillaan. Eron tullessa Penalle jää hillittömän kokoinen taulu tv, nojatuoli ja tuliterä pelinurkkaus hifeineen.
Oli pakko nauraa miehenä ja näin se menee yleensä :D En tosin omista mitään noista :D
No ei tarvii antaa noin vajaalle miehelle. Kyllä sitä saa helpommallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäis naiset reitensä kiinni mutta ei, kullinhimo on vaan niin kova.
Jos ihan oikeasti kaikki naiset alkaisivat seksilakkoon , niin mitä arvelet , että siitä seuraisi? Minä uskon että naisten itsemääräämisoikeus lähtisi.
Eiköhän mies löytäisi seuraa toisesta miehestä vankilailmiö
mies voi runkata, jos ehkäisy ei kiinnosta
Miehillä ei ole mitään lisääntymisoikeuksia joten ilmeisesti pitäisi kustantaa vielä naisten ehkäisytkin.
Vierailija kirjoitti:
nainen voi maksaa lapsensa kulut itse jos ei kiinnosta isän kanssa elämä
Mitamitamita sina sanoa. Miksi pita ehkaisu koska joka lapsi tuoda lisaraha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen voi maksaa lapsensa kulut itse jos ei kiinnosta isän kanssa elämä
itte pokasin baarista varakkaan miehen, jonka kanssa panin ja nyt ononnellisesti lapsi ja hyvät elarit.
En ole koskaan syönyt pillereitä, enkä syö. Enkä pilaa kroppaani kierukoilla yms.
Kumilla tai ei ollenkaan. Miehet pettävät niin herkästi, etten luottaisi terveyttäni miehen uskollisuuden varaan.
Naiset, olkaa fiksumpia. Aika moni uskollinen nainen on parisuhteessaan sairastunut klamydiaan.