Jos mies ei halua käyttää kondomia, miksi naisen pitää huolehtia ehkäisystä?
Miksi ehkäisy jää usein naisen kontolle? Miksi naisen pitäisi popsia pillereitä, ottaa sisuksiinsa kierukka tai liimata ihoonsa laastari, vaikka mies voisi helposti vetäistä vehkeensä päälle kumin?
Jos yhteistuumin ei löydy sopivaa ehkäisymuotoa, niin miksi mahdollinen raskaus on naisen vika?
Selibaatti varmasti monelle mahdoton vaihtoehto..?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sai hepulin, kun kerroin lopettavani pillerit, joita en ollut eläessäni käyttänyt ehkäisyn takia vaan muista syistä. Olen vuosien varrella useaan kertaan kertonut, että en käytä niitä ehkäisyyn ja että otan ne noiden muiden syiden vaatimalla tarkkuudella enkä ehkäisyn vaatimalla tarkkuudella. Raskauden riski on ollut olemassa koko ajan, mutta en ole tullut raskaaksi. Mene ja tiedä paljonko pillereillä on ollut vaikutusta, mutta totuus on, että koko tänä aikana ei ole ollut luotettavaa ehkäisyä käytössä.
Siihen on syynsä, miksi lopetin pillerit, ja noista syistä ainoa ehkäisy, jota henkilökohtaisesti aion seuraavaksi käyttää on selibaatti ja sterilisaatio, jonka aika ei kuitenkaan ole vielä.
Teillä on kyllä aika outo parisuhde, jos ette ole noin isossa asiassa samalla sivulla. Ja olet vielä ollut koko ajan valmis saamaan lapsen tuohon parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpoin ja halvin tapa ehkäistä on selibaatti.
sulla kokemusta?.mut ihan yksinää viettele selibaattia,normaali ihminen haluaa seksiä.
Sitten olen onnellinen epänormaali. Ja sukupuolitauditonkin.
pölvästi peräkammarin poika.runkkaa vaa siinä sun seksit.
Olen enemminkin tyttö.
eli pullea vanhapiika kyseessä ?.säästä vaa sitä alapäätä
Ei tarvitse todellakaan, ihan itse saa päättää suostuuko tuohon. Itse en enää suostu sekoittamaan kroppaani ylimääräisillä hormooneilla. Jos ei miestä kiinnosta kumin käyttö, niin sitten ei ole seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain naisille on ehkäisytapoja (no paitsi se kondomi), miksikö? Koska naiset suostuvat siihen. Miehillehän on ehdotettu vaikka ja mitä mutta eivät suostu.
Mitä ehkäisykeinoja miehille on sitten ehdotettu? Kondomin ja vasektomian tiedän.
Miesten pilleriä. Jo koehenkilöt kieltäytyivät, koska tuli sivuvaikutuksia. Naisillahan sivuvaikutuksista ei välitä kukaan. Vaikka tulisi veritulppa ja lähtisi henki. Pääasia, ettei miesten tarvitse käyttää kondomia.
Huoh siis miesten ehkäisypilleri ei ole ollut missään vaiheessa myynnissä, eli sitä ei ole ehdotettu. (Ja vaikka olisikin, niin se ei ole vaikka mitä)
Ja niitä naisten pillereitä myydään, koska naiset ovat valmiit ostamaan niitä. Turha siitä on miehiä syyttää.
Sain kahta miestä samaan aikaa!!! nyt peppu ja pimppa hyväntuntuisia.
ja sperma valuu kummastakin reijästä.
Vihaisen (vanhan) naisen syndrooma
Erityiset yhteiset nimittäjät vihaisen (vanhan) naisen oireyhtymässä erottavat sen kaikista nykyisistä vakiintuneista luokitteluista. Nämä oireet ovat jaksoittaiset provosoimattoman vihanpurkaukset, avioliitoon yhteensopimattomuus, vakavat itsemurhayritykset, alttius alkoholin ja huumeiden väärinkäytölle, sairaalloisesti suuntautunut kriittinen asenne ihmisiin ja päinvastainen pakkomielteinen tarve menestyä kaikissa pyrkimyksissä, sekä voimakas siisteyden ja täsmällisyyden tarve. Tämä jatkuva täydellisyyteen pyrkiminen on heidän tuhonsa. Hoito on parhaimmillaan lievittävää ja sitä yleensä vastustetaan. Esitämme kolme tapausta sekä heidän takiaan kärsivien miestensä seurausoireyhtymän, jotka reagoivat vihaan vahvistamalla heikkoja maskuliinisia halujaan.
Journal of American Medical Association, 'The Angry Woman Syndrome': https://jamanetwork.com/journals/jamapsychiatry/article-abstract/490382
Mun mielestä ehkäisystä pitää huolehtia naisen, koska nehän tulevat raskaaksi. Kumi vie ainakin itseltä tunnon, joten sen käyttö ei tule kyseeseen ja naiset on tähän mennessä lopuksi antaneet ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ehkäisystä pitää huolehtia naisen, koska nehän tulevat raskaaksi. Kumi vie ainakin itseltä tunnon, joten sen käyttö ei tule kyseeseen ja naiset on tähän mennessä lopuksi antaneet ilmankin.
Peräkammarin poika voi olla ihan hiljaa.
Ei tarvitse käyttää hormoneja. Kannattaa kysyä mieheltä tarkkaan,onko suvussa perinnöllisiä sairauksia, jotka voisivat periytyä lapselle. Kysy myös miehen tulot ja tulevaisuudensuunnitelmat, kerro, että kartoitamme asiaa elatusmaksujen näkökulmasta. Voi olla, että mies menee kondomiostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä ja nuo aiheuttavat sukuelinsyöpiä. Lisäksi s perma on myrkyllistä
Jos olisi myrkyllistä niin miksei minulle tule oireita nielemisen jälkeen?
-sivusta
Jokainen hedelmöitetty munasolu kuolee myös. Kuis niitä kakaroita silti syntyy?
Vierailija kirjoitti:
Sain kahta miestä samaan aikaa!!! nyt peppu ja pimppa hyväntuntuisia.
ja sperma valuu kummastakin reijästä.
t. Jorma
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle olet tartuttanut sukupuolitaudin? Aika monelle.
Kuinka monta kertaa olet käynyt sukupuolitautitestissä? Et kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta isänpäiväkorttia saat marraskuussa, paljonko maksat elareita?
Näin sitä minäkin naisena ihmettelen näitä kommentteja, jos ei halua lapsia pitää huolen ehkäisystä tai elelee yksin ja pitää jalat tiukasti ristissä, niin yksinkertaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ja en ole varma olisko yksi naimisissa olevan nainen, jota panin sai lapsen 9kk jälkeen ja voi olla mun, mutta meni aviomiehen piikkiin.
No Arska tuli joskus raskaaksi, mutta harvinaistahan tuo miehillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ja en ole varma olisko yksi naimisissa olevan nainen, jota panin sai lapsen 9kk jälkeen ja voi olla mun, mutta meni aviomiehen piikkiin.
En kysynyt sinulta vaan no 88 jonnelta, joka asuu vielä äidin luona.
Vierailija kirjoitti:
Näin sitä minäkin naisena ihmettelen näitä kommentteja, jos ei halua lapsia pitää huolen ehkäisystä tai elelee yksin ja pitää jalat tiukasti ristissä, niin yksinkertaista
Et varmasti ole nainen, jos olet sitä mieltä, että on naisen velvollisuus huolehtia ehkäisystä yksin, tai kärsiä seurauksista. Ehkäisy ei ole ilmaista, ja sen hoitaminen tulee naiselle kalliiksi hedelmällisten vuosien aikana. Niistä hormonaalisen ehkäisyn haittavaikutuksista puhumattakaan.
Kondomi on ainoa tapa ehkäistä sukupuolitauteja. Aina, jos ei tunne seksikumppania kunnolla, eikä tiedä onko tällä mahdollisesti muitakin kontakteja, pitää käyttää kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et käytä kortsua, muttet tule isäksi. Oletko tuhkamuna vai liioitteletko?
Miesten pilleriä. Jo koehenkilöt kieltäytyivät, koska tuli sivuvaikutuksia. Naisillahan sivuvaikutuksista ei välitä kukaan. Vaikka tulisi veritulppa ja lähtisi henki. Pääasia, ettei miesten tarvitse käyttää kondomia.