Olin treffeillä. nyt se mies laittoi viestiä, että mikä fiilis jäi...
Huoh.
-keskustelu meni ihan hyvin, mutta hänen tapansa esittää asiansa joissakin tilanteissa sai minulle aikaan tunteen, että olen tyhmä. äärimmäisen harvoin tulee tuollainen fiilis kenenkään kanssa. sen takia olin koko ajan vähän varpaillani ja yritin esittää jotenkin tosi fiksua, ettei hän vaan saa minussa uudelleen sellaista tyhmää oloa aikaan.
-mies tuntui minulle liian pitkältä, meillä pituuseroa 36cm
-en pitänyt hänen äänestään. minulla oli matalampi ääni kuin hänellä, vaikka minulla ei todellakaan ole edes naiseksi matala ääni. hänellä oli poikkeuksellisen korkea ääni mieheksi.
-ei tullut fiilistä että haluaisin pussata tai mennä sänkyyn. mutta: ei tullut myöskään sellaista että ehdoton ei -fiilistä
kannattaako tavata enää? mitä sanon syyksi jos ei?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ei kuulosta viehättävältä. Pulleat rintalihakset, karvat, hyh!
Kaikkinensa kuulostaa siltä, ettet vain viehäty tästä miehestä ja sillä siisti. Mutta tuo, että hänen tapansa puhua sai sinut tuntemaan olosi tyhmäksi. Se on ainakin varmahko merkki siitä ettei kannattane tutustua enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän niin hyvin ton ääniongelman. :D en kestä korkeaäänisiä miehiä, Nikkisen näyttelijä Sami Uotila ehkä harva poikkeavuus
Sami Uotilalla on matala ääni verrattuna tuohon deittimieheen. Ihan hätkähdin, kun hän avasi suunsa.
ap
Ei jatkoon siis. :D
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ällöttää tollanen itseään täynnä oleva surffitukka.
Ei kannata. Olen kuullut lukemattomia tarinoita naisista, jotka väkisin yrittivät, vaikkei yhtään ollut seksihaluja alussa edes. Se päättyy aina huonosti. Saatat kerran tai kaksi päätyä sänkyyn ja sitten katua ja lopulta eroat. Säästä itsesi vaivalta.
Jos ei heti kiinnosta ajatuksen tasolla suudella niin ei se siitä muutu. Etenkin jos on pahat töksyt luonteesta ja korkeasta naismaisesta äänestä. Ei kannata jatkaa tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Olen kuullut lukemattomia tarinoita naisista, jotka väkisin yrittivät, vaikkei yhtään ollut seksihaluja alussa edes. Se päättyy aina huonosti. Saatat kerran tai kaksi päätyä sänkyyn ja sitten katua ja lopulta eroat. Säästä itsesi vaivalta.
Tai mikä pahempaa, päädyt sänkyyn ja suhteeseen ja 40 vuoden avioliittoon, odottaen että kyllä se seksi siitä paremman tutustumisen myötä alkaa luistaa.
Alussa se seksi sujuu jotenkin miltei kenen kanssa hyvänsä, koska uusi ihminen on kuitenkin niin jännittävä, mutta pian nousee seinä vastaan.
Älä ainakaan jätä vastaamatta viestiin. Voit kirjoittaa vaikka näin: " oli kivaa tutustua sinuun, mutta en ehkä näe syytä tavata uudelleen. Mukavaa syksyn jatkoa sinulle! (Hymiö)".
Hei AP! Missä te kävitte ensitreffeillä? Jos kävitte jossain mikä maksaa niin tarjositko sen hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Ja silti uliset täällä foorumilla? Mitäköhän olet tehnyt väärin?
Vierailija kirjoitti:
Yksi deittailun suurimmista ongelmista nykyään on se tyyli, että kysytään apua jostain vtun vauvapalstalta. Sinähän sen päätät mitä haluat tehdä. Vai etkö osaa? Oletko sitä täysin kyvytöntä somesukupolvea, joka ei kykene huolehtimaan edes tuollaisesta asiasta?
Tämä. Ihmiset tyhmenee tai oikeammin ihmisten kyky ajatella vähenee kiihtyvällä tahdilla. Ei osata enää kohta mitään päätöksiä tehdä.
Kyllähän tuon pitäisi olla selvää että ei ollut sinun mieleisesi mies.
Tuo fiilis että olet tyhmä on iso red flag. Tuollaisia ihmisiä on, jotka pitävät toisia, naisia, tai pienempiään alempina ja se huokuu heidän energiastaan. Jopa sellaisessa tapauksessa, että sinun olisi ihan pakko ottaa joku mies, sanoisin tässä tapauksessa että ei tätä. Itsetuntosi olisi murskana jo vuodessa, jos miehen energia on tuollainen
Vierailija kirjoitti:
Lause alkaa isolla kirjaimella.
Hmmm?
Virke alkaa isolla kirjaimella, mutta lause voi alkaa pienellä tai isolla kirjaimella. Riippuu siitä aloittaako lause virkkeen vai onko se lause pilkun jälkeen.
Ole tarkka, kun rupeat viisastelemaan. Viisastele asiat oikein.
Vierailija kirjoitti:
Lisääntymiseen ja arjen jakamiseen ei tarvita seksiä. Jos mies etsii seksiorjaa, parisuhdemarkkina EI ole oikea osoite. Seksiorjat vaativat yleensä täysylläpidon joko suoraan tai lahjoina.
LouLou kirjoitti:
Älä ainakaan jätä vastaamatta viestiin. Voit kirjoittaa vaikka näin: " oli kivaa tutustua sinuun, mutta en ehkä näe syytä tavata uudelleen. Mukavaa syksyn jatkoa sinulle! (Hymiö)".
Muuten hyvä, mutta jätä se typerä hymiö veks. Ne hymiöt on niin tulkinnanvaraisia-etenkin tuollaisissa lemppausviesteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mikä pahempaa, päädyt sänkyyn ja suhteeseen ja 40 vuoden avioliittoon, odottaen että kyllä se seksi siitä paremman tutustumisen myötä alkaa luistaa.
Alussa se seksi sujuu jotenkin miltei kenen kanssa hyvänsä, koska uusi ihminen on kuitenkin niin jännittävä, mutta pian nousee seinä vastaan.
Ehkäpä parisuhteen ja avioliiton pointti ei ole jatkuva seksi. Sperma on sitä paitsi myrkyllistä ja naisen terveydelle haitallista
Sami Uotilalla on matala ääni verrattuna tuohon deittimieheen. Ihan hätkähdin, kun hän avasi suunsa.
ap