Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin treffeillä. nyt se mies laittoi viestiä, että mikä fiilis jäi...

Vierailija
11.10.2024 |

Huoh.

-keskustelu meni ihan hyvin, mutta hänen tapansa esittää asiansa joissakin tilanteissa sai minulle aikaan tunteen, että olen tyhmä. äärimmäisen harvoin tulee tuollainen fiilis kenenkään kanssa. sen takia olin koko ajan vähän varpaillani ja yritin esittää jotenkin tosi fiksua, ettei hän vaan saa minussa uudelleen sellaista tyhmää oloa aikaan.

-mies tuntui minulle liian pitkältä, meillä pituuseroa 36cm

-en pitänyt hänen äänestään. minulla oli matalampi ääni kuin hänellä, vaikka minulla ei todellakaan ole edes naiseksi matala ääni. hänellä oli poikkeuksellisen korkea ääni mieheksi.

-ei tullut fiilistä että haluaisin pussata tai mennä sänkyyn. mutta: ei tullut myöskään sellaista että ehdoton ei -fiilistä

kannattaako tavata enää? mitä sanon syyksi jos ei?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että ei nyt natsannut mutta hyviä jatkoja.

Vierailija
2/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lause alkaa isolla kirjaimella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan epäillä, että olen liian kranttu. Mutta mielestäni tuo, että hän sai aikaan minulle tyhmän olon, oli aika iso asia. Ainiin. Lisäksi jos hän ei kuullut mitä sanoin, niin hän sanoi: tä? en pidä siitäkään.

ap

Vierailija
4/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lause alkaa isolla kirjaimella.

Pää vai sivu?

Vierailija
5/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan epäillä, että olen liian kranttu. Mutta mielestäni tuo, että hän sai aikaan minulle tyhmän olon, oli aika iso asia. Ainiin. Lisäksi jos hän ei kuullut mitä sanoin, niin hän sanoi: tä? en pidä siitäkään.

ap

Et ole, mies ei vaan kiinnostanut sinua sen syvällisemmin ja siinä se. Ei tuo tuosta kiinnostukseksi muutu

Vierailija
6/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ollut kemiaa". 

Vierailija
7/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele tunteitasi. 

Vierailija
8/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi kokeilla, koska siitä saa kokemusta ;) Ota Jormaa jormasta kiinni ja kokeile kassit

Vierailija
9/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et ole, mies ei vaan kiinnostanut sinua sen syvällisemmin ja siinä se. Ei tuo tuosta kiinnostukseksi muutu

Harmillista, kun paperilla kuitenkin hyvä mies. Ja ihan komeakin.

ap

Vierailija
10/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytännössä mikään hänessä ei viehätä sinua, miksi pitäisi jatkaa?  Vai meinaatko että hän lyhentää jalkojaan tai madaltaa jotenkin ääntään? Tuota vikaa pointtia en edes ymmärrä. Kyllä sen yleensä tietää, haluaako intiimejä juttuja jonkun kanssa vai ei

Vierailija
11/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kannattaa varmaan pohtia, mistä se tunne tuli. Vaikket siis jatkaisikaan hänen kanssaan. 

Vierailija
12/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Harmillista, kun paperilla kuitenkin hyvä mies. Ja ihan komeakin.

ap

Yritin itse tällaista paperilla kuitenkin hyvä ja ihan komea -suhdetta. Lopputulos se että kun ne ärsyttävät puolet kävi ilmi ei se paperilla oleva täydellisyyskään enää kiinnostanut pätkän vertaa.

Vierailija
13/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käytännössä mikään hänessä ei viehätä sinua, miksi pitäisi jatkaa?  Vai meinaatko että hän lyhentää jalkojaan tai madaltaa jotenkin ääntään? Tuota vikaa pointtia en edes ymmärrä. Kyllä sen yleensä tietää, haluaako intiimejä juttuja jonkun kanssa vai ei

No jos täytyisi nyt sanoa haluanko seksiä vaiko en, niin vastaus on ei. En siis HALUA. Mutta ehkä VOISIN?

ap

Vierailija
14/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa häneltä suihin seistessäsi. Samalla hän voi lepuuttaa kaljatuoppia päälaellasi. Match made in heaven.

Vierailija
15/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi deittailun suurimmista ongelmista nykyään on se tyyli, että kysytään apua jostain vtun vauvapalstalta. Sinähän sen päätät mitä haluat tehdä. Vai etkö osaa? Oletko sitä täysin kyvytöntä somesukupolvea, joka ei kykene huolehtimaan edes tuollaisesta asiasta?

Vierailija
16/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele tunteitasi. 

Näin. Kuulostele, miltä jatkossa tuntuu

Anna aikaa, katso rauhassa

Vierailija
17/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraan ettet tykännyt hänen äänestään ja toivota kaikkea hyvää jatkoon.

Vierailija
18/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko etunimi Lasse? Samat kokemukset 

Vierailija
19/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän niin hyvin ton ääniongelman. :D en kestä korkeaäänisiä miehiä, Nikkisen näyttelijä Sami Uotila ehkä harva poikkeavuus.

Vierailija
20/71 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän