Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin treffeillä. nyt se mies laittoi viestiä, että mikä fiilis jäi...

Vierailija
11.10.2024 |

Huoh.

-keskustelu meni ihan hyvin, mutta hänen tapansa esittää asiansa joissakin tilanteissa sai minulle aikaan tunteen, että olen tyhmä. äärimmäisen harvoin tulee tuollainen fiilis kenenkään kanssa. sen takia olin koko ajan vähän varpaillani ja yritin esittää jotenkin tosi fiksua, ettei hän vaan saa minussa uudelleen sellaista tyhmää oloa aikaan.

-mies tuntui minulle liian pitkältä, meillä pituuseroa 36cm

-en pitänyt hänen äänestään. minulla oli matalampi ääni kuin hänellä, vaikka minulla ei todellakaan ole edes naiseksi matala ääni. hänellä oli poikkeuksellisen korkea ääni mieheksi.

-ei tullut fiilistä että haluaisin pussata tai mennä sänkyyn. mutta: ei tullut myöskään sellaista että ehdoton ei -fiilistä

kannattaako tavata enää? mitä sanon syyksi jos ei?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan tuo on päättää haluaako nähdä vielä vai ei . Jos ei sänkytouhut kiinnosta edes ajatuksena niin ei jatkoon. Itse en tapaa uudelleen jos ajatus pelkästä suutelusta tuntuu vastenmieliseltä saati että harrastaisi sek siä.

Muutenkin aloituksesta paistoi läpi isosti että ei vaan kiinnosta oikeasti.Ei kannata tuhlata kummankaan aikaa sellaiseen jos ei nappaa.

Vierailija
42/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Älä ainakaan jätä vastaamatta viestiin. Voit kirjoittaa vaikka näin: " oli kivaa tutustua sinuun, mutta en ehkä näe syytä tavata uudelleen. Mukavaa syksyn jatkoa sinulle! (Hymiö)".

Hauska kuulla, että muutkin naiset harrastavat näitä aspa-vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppohan tuo on päättää haluaako nähdä vielä vai ei . Jos ei sänkytouhut kiinnosta edes ajatuksena niin ei jatkoon. Itse en tapaa uudelleen jos ajatus pelkästä suutelusta tuntuu vastenmieliseltä saati että harrastaisi sek siä.

Muutenkin aloituksesta paistoi läpi isosti että ei vaan kiinnosta oikeasti.Ei kannata tuhlata kummankaan aikaa sellaiseen jos ei nappaa.

Menkää h uoriin tai grinderiin jos seksi on ykkösasia mikä teillä on mielessä

Vierailija
44/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lause alkaa isolla kirjaimella.

AP:n fiilis tyhmyydestä osui nappiin.

Vierailija
45/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkinensa kuulostaa siltä, ettet vain viehäty tästä miehestä ja sillä siisti. Mutta tuo, että hänen tapansa puhua sai sinut tuntemaan olosi tyhmäksi. Se on ainakin varmahko merkki siitä ettei kannattane tutustua enempää.

Johan se on avauksesta todettavissa että AP on tyhmä.

Vierailija
46/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkkä ei itseriittoiselle kimittävälle eunukille.

Vierailija
47/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro että ei nyt natsannut mutta hyviä jatkoja.

Alan epäillä, että olen liian kranttu. Mutta mielestäni tuo, että hän sai aikaan minulle tyhmän olon, oli aika iso asia. Ainiin. Lisäksi jos hän ei kuullut mitä sanoin, niin hän sanoi: tä? en pidä siitäkään.

ap

Oletko ehkä aika nuori? Todellisuudessa 90% miehistä on naisille epäviehättäviä ja se 10% on viehättäviä vain, jos pitävät suunsa kiinni. En tarkoita tällä, että miehissä olisi mitään vikaa, vaan olemme yksinkertaisesti niin erilaisia, ettei vetovoimaa ole. Nisäkkäillä on varsin tyypillistä, että naaraat eivät "pariudu" ja koiraat lähinnä hännystelevät ja yrittävät epätoivoisesti siittää naaraslaumoja. Naaraat viihtyvät keskenään ja poikastensa kanssa

Vierailija
48/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo fiilis että olet tyhmä on iso red flag. Tuollaisia ihmisiä on, jotka pitävät toisia, naisia, tai pienempiään alempina ja se huokuu heidän energiastaan. Jopa sellaisessa tapauksessa, että sinun olisi ihan pakko ottaa joku mies, sanoisin tässä tapauksessa että ei tätä. Itsetuntosi olisi murskana jo vuodessa, jos miehen energia on tuollainen

Luultavasti mies piti ap:tä tyhmänä, koska tämä ei osannut edes kirjoittaa.

Vierailija
49/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon taas eri mieltä: menisin ainakin toisille treffeille ja jos fiilis ei muutu, niin sitten jutun voi varmaan laittaa poikki. Mulla oli jokseenkin samanlaisia mietteitä ensitreffien jälkeen erään miehen kanssa kuin sulla ap. Meillä tosin pituusero oli mielestäni liian pieni :D (10 cm) enkä pitänyt esimerkiksi miehen tavasta nauraa :D. Päätin kuitenkin jatkaa juttua ja nyt ollaan oltu yli 10v. nyt naimisissa :). Tapa nauraa on muuttunut iän myötä eikä enää ärsytä :D ja mitä pituuseroon tulee, niin välillä toivoisin kyllä pidempää miestä, mutta samalla ymmärrän ja ymmärsin silloinkin että täydellistä, check-listaa täysin täyttävää miestä ei ole olemassa. Asiat on myös suhteellisia: sua häiritsee pituusero 36cm, vaikka sinun ei esim. tarvitse ikinä miettiä millaiset korkkarit voit laittaa jalkaan (jos siis haluat olla miestä lyhyempi myös korkkarit jalassa, kaikille se ei toki ole tärkeää) ja voit tuntea itsesi ihanan pieneksi ja naiselliseksi hänen kainalossa ;). Asioita, joita 175cm nainen joutuu jättämään monesti väliin. Mikä estää kokeilemasta? Jutun voi aina laittaa poikki, mutta jos nyt laitat niin se on jokseenkin peruuttamaton päätös. Nämä asiat on myös sellaisia, joista voi mahdollisesti myös sanoa jossakin vaiheessa, esim. tuo että tunnet itsesi tyhmäksi. Kuitenkin ensitreffeillä molempia yleensä jännittää jonkun verran ja yrittävät olla parempia versioita itsestään, ehkä tuo viisastelu oli miehen yritys peittää omaa epävarmuutta ja jännittämistä. Mä siis katsoisin vielä miten juttu kehittyy.

Vierailija
50/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa väkisin vääntämisestä. Kyllä sen vaan tuntee, jos on sitä jotain. Vatsassa on perhosia, ihoa kihelmöi, virtaa riittää vaikka mihin, hymyilee koko ajan itsekseen.. 

Vierailija
51/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi deittailun suurimmista ongelmista nykyään on se tyyli, että kysytään apua jostain vtun vauvapalstalta. Sinähän sen päätät mitä haluat tehdä. Vai etkö osaa? Oletko sitä täysin kyvytöntä somesukupolvea, joka ei kykene huolehtimaan edes tuollaisesta asiasta?

Tämä. Ihmiset tyhmenee tai oikeammin ihmisten kyky ajatella vähenee kiihtyvällä tahdilla. Ei osata enää kohta mitään päätöksiä tehdä.

Ei lopulta monikaan kysyjä täällä varmasti tee päätöstä vauvapalstan mielen mukaan. Mutta tämä on mukava alusta saada muiden kokemuksia ja näkökulmia. Etenkin kun joskus elämässä on asioita, joista ei viitsi kavereille jutella (eikä kaikilla edes ole kavereita joille jutella), ja silloin jää niiden juttujen kanssa ihan yksin hamsteroimaan päänsisäiseen juoksupyörään. Usein sitä myös aikalailla tietää, mitä itse asiasta ajattelee, mutta haluaa vielä vähän tuulettaa ajatusta ja saada sille vahvistusta. Älä tuomitse.

Vierailija
52/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan oli vastaus. Ei se seksi nyt pääasia ole mutta joillekin se on tärkeä osa parisuhdetta ja siinä ei ole mitään väärää.

Vierailija
53/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan oli vastaus. Ei se seksi nyt pääasia ole mutta joillekin se on tärkeä osa parisuhdetta ja siinä ei ole mitään väärää.

Minustakin tuo vastaus otti vähän ohjuslähdön. Jos suhteessa joskus seksiä on, niin kyllä sen kumppanin silloin on myös oltava jollakin tasolla sukupuolisesti kiinnostava. Sinänsä voisin olla suhteessa myös sukupuolisesti ei-kiinnostavan tai mikseipä vaikka vastenmielisenkin ihmisen kanssa, jos tämä muuten olisi mukava ja sopiva, mutta ongelma tulee siinä jos tälle toiselle ei täysin seksitön suhde kelpaa.

Vierailija
54/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkös te nykyisin ihmisistä puhutte? Ei sitten taida olla ihme, että jäädään yksin. Mistä tulee tuo inho ja halveksunta tuntematonta kohtaan, joka ilmeisesti vielä käyttäytyikin ihan hyvin? Vaikuttaa orjamarkkinoilta. Katsokaa nyt vielä hampaat.

Vierailija
55/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro että ei nyt natsannut mutta hyviä jatkoja.

Alan epäillä, että olen liian kranttu. Mutta mielestäni tuo, että hän sai aikaan minulle tyhmän olon, oli aika iso asia. Ainiin. Lisäksi jos hän ei kuullut mitä sanoin, niin hän sanoi: tä? en pidä siitäkään.

ap

Et ole, mies ei vaan kiinnostanut sinua sen syvällisemmin ja siinä se. Ei tuo tuosta kiinnostukseksi muutu

Harmillista, kun paperilla kuitenkin hyvä mies. Ja ihan komeakin.

ap

No sit sanot että jäi fiilis että voisi tutustua enemmän, jotta selviää onko meillä kemiaa. Mentäisiinkö vaikka lenkille huomenna? Se että näet hänet erilaisessa ympäristössä, voi auttaa. Jännitys voi luoda pätemisen tarvetta ja sitä että ääni on korkea . Menkää tunnin kävelylle raikkaassa syys säässä, kahvi mukaan termariin

Vierailija
56/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap et se oli vaan sun tunne, että koit itsesi tyhmäksi. Harva ihminen lähtee treffeille ja laittaa vielä viestiä perään, jos tarkoituksella haluaa saada toisen tuntemaan itsensä tyhmäksi. Häntäkin varmaan jännitti. Niinkuin terapeuttien kanssa, kolme kertaa kannattaa tavata ellei toinen ole aivan ääliö esim lähentele väkisin 

Vierailija
57/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi deittailun suurimmista ongelmista nykyään on se tyyli, että kysytään apua jostain vtun vauvapalstalta. Sinähän sen päätät mitä haluat tehdä. Vai etkö osaa? Oletko sitä täysin kyvytöntä somesukupolvea, joka ei kykene huolehtimaan edes tuollaisesta asiasta?

Tämä. Ihmiset tyhmenee tai oikeammin ihmisten kyky ajatella vähenee kiihtyvällä tahdilla. Ei osata enää kohta mitään päätöksiä tehdä.

Ei lopulta monikaan kysyjä täällä varmasti tee päätöstä vauvapalstan mielen mukaan. Mutta tämä on mukava alusta saada muiden kokemuksia ja näkökulmia. Etenkin kun joskus elämässä on asioita, joista ei viitsi kavereille jutella (eikä kaikilla edes ole kavereita joille jutella), ja silloin jää niiden juttujen kanssa ihan yksin hamsteroimaan päänsisäiseen juoksupyörään. Usein sitä myös aikal

Jep ja valitettavasti jokainen vihreä valo tuntemattomalle miehelle on naiselle terveys-, turvallisuus- ja hyvinvointiriski. Lähtökohtaisesti tuo ajatus, että pitäisi olla kiinnostunut parittelemaan miehen kanssa ensikohtaamisella, on aika absurdi. Hyvin siittäjämäinen, sillä siittäjän parittelu on opportunistista, naisen ja naaraan ei. Mielestäni on varsin outoa, että suomessa myydään tällaista käytöstä naisillekin "seksuaalisuutena", kun käytännössä kyseessä on seksuaalinen hyväksikäyttö. Nainen, joka on naisen seksuaalisuudessa, on frigidi, aseksuaali, nunna...

Vierailija
58/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin. Ne ovat grinderissä kaikki, jotka pariutuvat seksi edellä. Sinne vaan samanmielisten joukkoon, tulee enemmän onnistumisia

Vierailija
59/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkös te nykyisin ihmisistä puhutte? Ei sitten taida olla ihme, että jäädään yksin. Mistä tulee tuo inho ja halveksunta tuntematonta kohtaan, joka ilmeisesti vielä käyttäytyikin ihan hyvin? Vaikuttaa orjamarkkinoilta. Katsokaa nyt vielä hampaat.

Sen tuntemattoman käytöksestä? Käyttäytykää paremmin jos haluatte parempaa palautetta. Ääntäänkin voi varmaan treenata (itsehän käskette treenaamaan pillulihaksia, joten what's the problem?)

Vierailija
60/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tuo vastaus otti vähän ohjuslähdön. Jos suhteessa joskus seksiä on, niin kyllä sen kumppanin silloin on myös oltava jollakin tasolla sukupu

Totta kai jos seksivaatimus sisältyy kauppasopimukseen, toisen on oltava viehättävä tai kompensoitava reilusti. Mitenkäs olisi sitten tällainen rehti palaute:

"moi! Kiitos viestistä. En valitettavasti pidä sinua ollenkaan seksuaalisesti kiinnostavana."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme