Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin treffeillä. nyt se mies laittoi viestiä, että mikä fiilis jäi...

Vierailija
11.10.2024 |

Huoh.

-keskustelu meni ihan hyvin, mutta hänen tapansa esittää asiansa joissakin tilanteissa sai minulle aikaan tunteen, että olen tyhmä. äärimmäisen harvoin tulee tuollainen fiilis kenenkään kanssa. sen takia olin koko ajan vähän varpaillani ja yritin esittää jotenkin tosi fiksua, ettei hän vaan saa minussa uudelleen sellaista tyhmää oloa aikaan.

-mies tuntui minulle liian pitkältä, meillä pituuseroa 36cm

-en pitänyt hänen äänestään. minulla oli matalampi ääni kuin hänellä, vaikka minulla ei todellakaan ole edes naiseksi matala ääni. hänellä oli poikkeuksellisen korkea ääni mieheksi.

-ei tullut fiilistä että haluaisin pussata tai mennä sänkyyn. mutta: ei tullut myöskään sellaista että ehdoton ei -fiilistä

kannattaako tavata enää? mitä sanon syyksi jos ei?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"-ei tullut fiilistä että haluaisin pussata tai mennä sänkyyn. mutta: ei tullut myöskään sellaista että ehdoton ei -fiilistä"

Siis en koskaan eka treffeillä edes mieti tommoista. En pystyisi tuohon. Tokalla treffeillä ehkä halaus ja suuteleminen. Minulle sensitiivisyys on tärkeää ja siihen ei voi rynnätä.

Vierailija
62/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista ap et se oli vaan sun tunne, että koit itsesi tyhmäksi. Harva ihminen lähtee treffeille ja laittaa vielä viestiä perään, jos tarkoituksella haluaa saada toisen tuntemaan itsensä tyhmäksi. Häntäkin varmaan jännitti. Niinkuin terapeuttien kanssa, kolme kertaa kannattaa tavata ellei toinen ole aivan ääliö esim lähentele väkisin 

Joku toinen taas voisi tulkita tämän niin, että se mies testaili naisen rajoja, antaako tämä nainen pitää itseään tyhmänä. Mä olen yleensä ollut sellainen, että koetan aina ajatella toisesta hyvää, että ehkäpä mies oli vain jännittynyt tai sosiaalisesti hieman taitamaton, ja siksi mulle jäi sellainen olo että minua ei arvostettu tai minua pidettiin tyhmänä. Ja aina se käytös on sitten vain vahvistunut, eikä mennyt ohi. Ei, vaikka siitä olisi suoraan miehelle sanonut. Se mies voi nimittäin todella haluta suhteen, mutta haluta että nainen pitää itseään alempiarvoisena ja tyhmänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

Totta kai jos seksivaatimus sisältyy kauppasopimukseen, toisen on oltava viehättävä tai kompensoitava reilusti. Mitenkäs olisi sitten tällainen rehti palaute:

"moi! Kiitos viestistä. En valitettavasti pidä sinua ollenkaan seksuaalisesti kiinnostavana."

Minä koetan yleensä muotoilla tämän vähän pehmeämmin, että oli mukavaa, mulla oli tunne että olen kaverin tai veljen kanssa.

Vierailija
64/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa ei ole mitään järkeä sopia toisia treffejä. Lähetä "en tuntenut kemiaa" viesti, ja sitten uutta matoa koukkuun.

Vierailija
65/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä et ymmärtänyt miehen puheesta , koska tunsit itsesi tyhmäksi?

Vierailija
66/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oon menossa työhaastatteluun

Kerro miten esitetään fiksua puoli tuntia.

Skarppasit, miten?

Vierailija
67/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis pitkä ja älykäs

Ap on lyhyt ja tyhmä

Lapsesta tulee normaali?:)

Vierailija
68/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele, että olet kuin kaveri tai veli mulle :) Sä kyl joskus löydät jonkun olet huippu tyyppi! Ehkä sitten jos näät tilaisuuden niin tyypistä tunnetamppooni, tai alat käyttämään rahallisesti & palveluksien kautta hyväksi.

Näinhän te naiset toimitte.

Vierailija
69/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrkkä ei itseriittoiselle kimittävälle eunukille.

Näinkös te nykyisin ihmisistä puhutte? Ei sitten taida olla ihme, että jäädään yksin. Mistä tulee tuo inho ja halveksunta tuntematonta kohtaan, joka ilmeisesti vielä käyttäytyikin ihan hyvin? Vaikuttaa orjamarkkinoilta. Katsokaa nyt vielä hampaat.

Sen tuntemattoman käytöksestä? Käyttäytykää paremmin jos haluatte parempaa palautetta. Ääntäänkin voi varmaan treenata (itsehän käskette treenaamaan pillulihaksia, joten what's the problem?)

Olen nainen, mutta kysytään nyt vielä, millä tavoin päädyit käsitykseen, että aloittajan huonommuudentunne johtui miehen huonosta käytöksestä? Hän ei kertonut, mitä tapahtui ja missä tilanteessa tunne heräsi, ja onko hänellä taipumusta kokea niin vai ei. Oletko ennustaja? 

Vierailija
70/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
71/71 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtele, että olet kuin kaveri tai veli mulle :) Sä kyl joskus löydät jonkun olet huippu tyyppi! Ehkä sitten jos näät tilaisuuden niin tyypistä tunnetamppooni, tai alat käyttämään rahallisesti & palveluksien kautta hyväksi.

Näinhän te naiset toimitte.

Jätetään nyt tuo kaikenlainen hyväksikäyttö pois laskuista, mutta mitä valehtelua tuossa muuten on? Sinulla vaikuttaa olevan oikein perinteinen ulisijan ajatusmaailma: se, ettei nainen halua seksiä miehen kanssa, on verinen loukkaus ja tarkoittaa että mies on hänen mielestään ruma, oksettava ja ehkä köyhäkin vielä? Kun ihan oikeasti, useimmat naiset eivät viehäty kenestä tahansa. Jonkun asian miehessä pitää h e r ä t t ä ä se kiinnostus, eikä niin päin, että epäkiinnostavassa miehessä olisi jokin kauhea seikka joka sen automaattisen kiinnostuksen sammuttaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme