Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin turvakodissa. Mies vannoi muuttuvansa mutta ei muuttunut. Miksi kohtelee näin?

Vierailija
11.10.2024 |

Turvakotiin piti päästä hetkeksi pois selvittämään ajatuksia. Mies on ollut hyvin ilkeä ja alistava. Se on vaikuttanut minuun syvästi se arvaamaton käytös. Kun juo niin käy välillä käsiksi (josta syyttää minua). 

Kun menin turvakotiin niin mies laittoi paljon viestejä. Lupasi muuttua. Aneli vuolaasti ja pyysi että antaisin vielä mahdollisuuden. Sanoi että rakastaa minua eikä halua ketään muuta. Sanoi ettei juo enää ja lupaa todella nyt kaiken muuttuvan. 

Kun haki minut turvakodista niin ensimmäisenä ilkkui mitä ihmettä siellä edes tein ja väheksyi tunteitani. Myöhemmin jopa nauroi ja kavereiden kesken selitti miten naurettavan tempauksen minä tein ja vääristeli asiaa miksi sinne menin. Haukkui lisäksi miten nyt muutkin ovat joutuneet kärsimään tuosta ja että minun pitää ansaita hänen tunteensa takaisin minua kohtaan. 

Kohta taas joi, haukkui ja myöhemmin jälleen kävi käsiksi. Romahdin.

Miksi hän kohtelee noin? Miksi lupasi ja aneli mutta teki minusta lopulta syntipukin ja naurettavan. 

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään vannominen ole totta. Sellaiset miehet sanovat yhtä ja tekevät toista. Et voi korjata muita. Ei miehet muutu joilla on ongelmat noin hankalia.

Vierailija
82/89 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kytkintä. Voimia tulevaisuuteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Oikeasti. Ansaitset parempaa!

Tiedän kokemuksesta, ettei eroaminen ole helppoa, mutta se on mahdollista. Se saa surettaa ja tuntua pahalta, mutta se helpottaa kyllä.

Mieti, miten ihanaa olisi elämä ilman, että joku koko ajan pahoinpitelee. Henkisesti tai fyysisesti.

Lähde.

Vierailija
84/89 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain ymmärtää miksi tosiaan anelee ja sanoo rakastavansa. Itkee kun lähden ja tekee kaikkensa että palaan. Miksi nähdä kaikki se vaiva kun kuitenkin tuntuu inhoavan minua ja huutaa taas sekä nöyryyttää? Miksi niin suuri show jos ei sitten kuitenkaan halua minua oikeasti tai elää sovussa kuten aina sanoo? Sanoo haluavansa lapsen, rakastaa, vakaan suhteen mutta sitten käyttäytyy noin? Sen haluan ymmärtää. 

En halua lasta hänen kanssaan enkä olla yhdessä mutta olen todella rikki. Ap

Et saa koskaan selville miksi. Unohda koko kysymys, ei se mies itsekään luultavasti tiedä, miksi. Miksi-kysymys pitää sut siteessä tähän mieheen, joka ei välitä sinun tunteistasi, hyvinvoinnistasi tai sinusta muutenkaan kuin pomputtelukohteena. 

Vierailija
85/89 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse, niin nopeasti kuin voit. Jos lyö kerran. lyö toisenkin.

Täällä joku kirjoitti kerran, että koskaan ei pidä kenenkään antaa lyödä kahta kertaa.

Silloin ei yleensä ole lapsia ym, vaan voi aloittaa väkivallattoman elämän.

Vierailija
86/89 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
87/89 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisen luo ei palata, eikä sitä huolita takaisin.

Hoida ero loppuun.

Vierailija
88/89 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti pois tuollaisen ukon luolta, etkä mene enää ikinä takaisin!

Vierailija
89/89 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain ymmärtää miksi tosiaan anelee ja sanoo rakastavansa. Itkee kun lähden ja tekee kaikkensa että palaan. Miksi nähdä kaikki se vaiva kun kuitenkin tuntuu inhoavan minua ja huutaa taas sekä nöyryyttää? Miksi niin suuri show jos ei sitten kuitenkaan halua minua oikeasti tai elää sovussa kuten aina sanoo? Sanoo haluavansa lapsen, rakastaa, vakaan suhteen mutta sitten käyttäytyy noin? Sen haluan ymmärtää. 

En halua lasta hänen kanssaan enkä olla yhdessä mutta olen todella rikki. Ap

Mikä tuossa on nyt niin saa tanan vaikeaa ymmärtää, ettet millään tajua? Miehesi on sisältä ku sipää. Hän ei rakasta sinuta oikealla tavalla. Hänestä on vain kivaa, että hänellä on joku muija kuvioissa, jotta kavereittensakin silmissä on kykenevä jonkun saamaan. Hän itkee ja lupaa, koska haluaa saada sinut takaisin valtaansa, ei rakkauden tähden. Se inho, jonka huoma

Niin, se mies rakastaa sitä, että hänellä on siinä joku nainen alistettavana. Ei hän rakasta ap:ta, vaan sitä kulissia. Lapsiakin haluaa, jotta se elämä näyttäisi ulospäin hyvältä ja nainen olisi lopullisesti kiinni hänessä. Ja toki se ajatus omien geenien jatkamisesta voi hänellä itsetuntoa. Se nainen kuitenkin voisi olla kuka vaan, sillä ei miehelle ole niin väliä. Hän anelee ap:ta takaisin koska se on helpompaa kuin etsiä uusi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi