Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin turvakodissa. Mies vannoi muuttuvansa mutta ei muuttunut. Miksi kohtelee näin?

Vierailija
11.10.2024 |

Turvakotiin piti päästä hetkeksi pois selvittämään ajatuksia. Mies on ollut hyvin ilkeä ja alistava. Se on vaikuttanut minuun syvästi se arvaamaton käytös. Kun juo niin käy välillä käsiksi (josta syyttää minua). 

Kun menin turvakotiin niin mies laittoi paljon viestejä. Lupasi muuttua. Aneli vuolaasti ja pyysi että antaisin vielä mahdollisuuden. Sanoi että rakastaa minua eikä halua ketään muuta. Sanoi ettei juo enää ja lupaa todella nyt kaiken muuttuvan. 

Kun haki minut turvakodista niin ensimmäisenä ilkkui mitä ihmettä siellä edes tein ja väheksyi tunteitani. Myöhemmin jopa nauroi ja kavereiden kesken selitti miten naurettavan tempauksen minä tein ja vääristeli asiaa miksi sinne menin. Haukkui lisäksi miten nyt muutkin ovat joutuneet kärsimään tuosta ja että minun pitää ansaita hänen tunteensa takaisin minua kohtaan. 

Kohta taas joi, haukkui ja myöhemmin jälleen kävi käsiksi. Romahdin.

Miksi hän kohtelee noin? Miksi lupasi ja aneli mutta teki minusta lopulta syntipukin ja naurettavan. 

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
42/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.amazon.com/Why-Does-He-That-Controlling/dp/0425191656

Tuossa on ap sulle hyvä kirja luettavaksi. Kun luet sen, huomaat että miehesi käyttäytyy ihan samalla tavalla kuin miljoonat muutkin naisia halveksuvat väkivaltaiset miehet. Siinä ei ole mitään tekemistä sillä mitä sinä teet tai jätät tekemättä. Ongelma on hänen, ei sinun. Tai sen ei tarvitsisi olla, se on ihan itsestäsi kiinni. Voit lähteä nyt tai 10 vuoden päästä. Silloin vain olet heittänyt 10 vuotta elämästäsi hukkaan.

Ja tuohon "miksi hän lupailee ja anelee"? Edelleen, oletko tyhmä? Hänhän sai juuri mitä halusi kun lupaili ja aneli: sinä palasit. Et varmaan olisi palannut, jos hän olisi PUHUNUT TOTTA, eli sanonut että tule takaisin, haukun ja hakkaan taas?

Eli hän valehtelee, koska sinä olet niin tyhmä, että uskot hänen löpinöitään ennemmin kuin sitä minkä itse näet ja koet.  

Kuten Stalin totesi, älä kuuntele mitä vihollisen suu puhuu, katso mitä sen kädet tekevät.

Tai englanniksi: talk is cheap. 

En tajua ihmisiä, jotka ovat sanoilla vedätettävissä. Ettekö te havainnoi ympäristöänne ollenkaan? Itse olin jo alakouluiässä oppinut, että tuuli huulia heiluttaa -ja oli ihan vakaat ja turvalliset olot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kohtelee sinua noin, koska annat hänen kohdella itseäsi noin.

Ai mitä ihanaa uhrin syyllistämistä. Raiskatulle sanot varmaan, että miksi pukeuduti minihameeseen tai shortseihin. Tai miksi meikkasit.

Ap oli uhri, kun mies ensimmäistä kertaa löi. Jokaisen sitä seuraavan väärinteon ap on itse valinnut, kun ei miestä jättänyt. 

Kyllä, mies tekee rikoksen ja on hirviö. Mutta apkin on tyhmä ja syyllinen tilanteeseensa myös. 

On katsos ihan mahdollista, että kumpikin tekee väärin. Mies olemalla hirviö ja ap olemalla ottamatta vastuuta itsestään. 

Maailmassa tulee aina olemaan pahoja ihmisiä, ja siksi naisten olisi lopultakin otettava aikusina ihmisinä se vastuu omasta turvallisuudesta omiin käsiin.

Olen itsekin nainen ja äiti, ja olen tyttärelle nime

En nyt sanoisi ihan noinkaan. Sinä olet kasvattanut tyttäresi noin, mutta ap on kasvatettu sietämään epäterveitä oloja voimatta poistua. Hänelle pitää ensin jonkun kertoa, että poistuminen on vaihtoehto ja paras vaihtoehdoista.

Vierailija
44/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.amazon.com/Why-Does-He-That-Controlling/dp/0425191656

Tuossa on ap sulle hyvä kirja luettavaksi. Kun luet sen, huomaat että miehesi käyttäytyy ihan samalla tavalla kuin miljoonat muutkin naisia halveksuvat väkivaltaiset miehet. Siinä ei ole mitään tekemistä sillä mitä sinä teet tai jätät tekemättä. Ongelma on hänen, ei sinun. Tai sen ei tarvitsisi olla, se on ihan itsestäsi kiinni. Voit lähteä nyt tai 10 vuoden päästä. Silloin vain olet heittänyt 10 vuotta elämästäsi hukkaan.

Ja tuohon "miksi hän lupailee ja anelee"? Edelleen, oletko tyhmä? Hänhän sai juuri mitä halusi kun lupaili ja aneli: sinä palasit. Et varmaan olisi palannut, jos hän olisi PUHUNUT TOTTA, eli sanonut että tule takaisin, haukun ja hakkaan taas?

Eli hän valehtelee, koska sinä olet niin tyhmä, että uskot hänen löpinöitään ennemmin kuin sitä minkä itse näet ja ko

En tajua ihmisiä, jotka ovat sanoilla vedätettävissä. Ettekö te havainnoi ympäristöänne ollenkaan? Itse olin jo alakouluiässä oppinut, että tuuli huulia heiluttaa -ja oli ihan vakaat ja turvalliset olot.

Siksihän sinä sen opitkin, kun oli turvalliset ja vakaat olot. Me, joilla ei ollut, opimme, että "rakkaus" voi olla mitä tahansa ja on väännyttävä rusetille, jotta kotioloissa pärjää. 

Vierailija
45/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä ole väliä, miksi mies noin toimii. Nyt tiedät, että puheet muuttumisesta ovat vain puheita. Mies ei halua päästää sua menemään ja siksi lupailee, ettei enää kohtele huonosti. Sitten kun palaat niin rikkoo lupaukset. Ihan sama kuinka monta kertaa katsot saman kortin.

Se lähteminen ei ole helppoa, mutta sä pääsit sinne turvakotiin asti jo kerran. Nyt menet uudestaan, estät miehen numeron, somet kaikki etkä ota enää mitään kontaktia niin hänellä ei ole mahdollisuutta enää valehdella, kuinka aikoo muttua.

Tsemppiä! Kyllä ne asiat siitä järjestyy!

Vierailija
46/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jonkun inkkelin limanen oksennus. Ei sillä etteikö tällaista olisi, mutta on niin ilmiselvä.

Vierailija
47/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et muutu = LÄHDE SUHTEESTA?

Vierailija
48/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä provo on vielä täällä?

Vierailija
49/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä välttämättä ole mikään provo. Kyllä tällainen on ihan arkipäivää. 

Väkivaltaisen luota on lähdettävä, eikä vakuutteluita saa uskoa. Niin moni on uskonut ja joutunut pahoinpidellyksi tai menettänyt henkensä.  

Puolison kyynelehtimisen ja katuvan anteeksipyytelyn ei saa antaa vaikuttaa. Nyt on se hetki kun on pysyttävä lujana ja lähdettävä, ja mikä tärkeintä, ei saa palata. 

Vierailija
50/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain ymmärtää miksi tosiaan anelee ja sanoo rakastavansa. Itkee kun lähden ja tekee kaikkensa että palaan. Miksi nähdä kaikki se vaiva kun kuitenkin tuntuu inhoavan minua ja huutaa taas sekä nöyryyttää? Miksi niin suuri show jos ei sitten kuitenkaan halua minua oikeasti tai elää sovussa kuten aina sanoo? Sanoo haluavansa lapsen, rakastaa, vakaan suhteen mutta sitten käyttäytyy noin? Sen haluan ymmärtää. 

En halua lasta hänen kanssaan enkä olla yhdessä mutta olen todella rikki. Ap

Hän nauttii siitä sinun kiusaamisesta, siksi haluaa sinut takaisin. Ei jaksa alkaa etsimään jotain muuta kiusattavaa, kun saa sinut valheilla takaisin

Vierailija
51/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan työntekijä turvakodissa kerro ettei mies muutu, EI MUUTU. Ja olet liian sinisilmäinen. Sun pitäisi erota, mutta elättelet turhaa toivoa. Hankkiudu turvaan ja uuteen kotiin, salaa tietosi. Miksi otat riskejä enää.

Vierailija
52/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää hyväksyä se ajatus, että omat vanhemmat eivät rakastaneet. Eivät toimineet parhaaksesi eivätkä tehneet parastaan ja laiminlöivät perusasioita. 

Sen jälkeen pystyy hahmottamaan riman oikean korkeuden ja näkemään väkivaltaiset ja kusipäiset piirteet ja rajaamaan ne elämänsä ulkopuolelle.

Vierailija
53/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se narsisti paremmaksi muutu, pahenee vaan.

Tee viisaasti ja eroa.

Ei läheisriippuvaiset eroa. Tuollaisessa suhteessa on kaksi aikuista lasta joiden säröt osuu yhteen. Toinen oikeuttaa ja toinen alistuu. 

Tästä on pakko päästä pois. Kuvitteelo AP suhteen muuttuvan? Neuvoni: Pakene pian, turvakielto, kaikki tiedot salaisiksi. Älä alistu pahoinpideltäväksi tai tapettavaksi..

Vierailija
54/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava Tampereen ampumistapaus ! Tyhmä. Onko helluntailainen taas. Näitä on . 

Vierailija
55/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että lähdit kerran. Olet vahva. Nyt lähde toisen kerran, älä palaa! Tsemppiä! Ei muutu. 

Vierailija
56/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä käytöstä mieheltä joka ulkoistaa väkivaltansa syyt naiseen. Takana on miehen naisviha. 

Vierailija
57/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöinen kusipää EI muutu. Jos oot turvakotiin joutunut menemään niin pitää viimeistään nyt ymmärtää lähteä. Mutta jotta et pääsisi sen takia hengestäsi (kuten usein käy jos jää) niin eroa kannattaa vähitellen alkaa markkinoimaan hullulle niin että ero on hänen parhaakseen koska hän ansaitsee sinua parempaa. Pääset helpommin eroon jos saat hullun jättämään sinut.

Turvakotiin saamissasi viesteissä ei ole kyse rakkaudesta eikä muuttumishalusta vaan halusta saada sinut takaisin ivattavaksi ja kontrolloitavaksi. Itse olen sitä mieltä että näitä ongelmia ei saada ratkaistuksi muuten kuin säätämällä rangaistavaksi teoksi se, että palaa takaisin hullun luokse, suostuu väkivallan edistämiseen. Erityisesti jos on lapsia.

Vierailija
58/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin nainen muslimien huijasi rahat ja tavarat. Nainen itki ja seurasi ukkoa 5 metriä perässä kuin orja. Siinä me rahat työt järki ja tavarat ja ukko. Nainen on hoidossa. 

Vierailija
59/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerta kaikkiaan ymmärrä, miten joku voi liimautua alistuen tuommoiseen typerään tyyppiin. Tottakai hän heittäytyy ensin surkeaksi, ja lupaa muuttua, kun lähdet, mutta se on vain valhetta ja manipulointia, itsekkäistä syistä.

Vierailija
60/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs on seuraava hoidettava mielisairaalaan. Halpoja asuntoja VVO.fi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä