Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin juuri kolme teinityttöä tupakat huulessa krapulaa voihkimassa, ai nykyteinit ei muka käytä alkoa eikä tupakkaa :D

Vierailija
01.01.2023 |

Aika heikossa hapessa nuo arviolta 16vuotiaat neidit olivat ja puheista päätelleen yöllä oli mennyt liiankin lujaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme teiniä = nykyteinit

Jepjep

Vierailija
2/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne polttaa, vähemmän kuin ennen mutta polttaa kumminkin. Aika paljon malli tulee kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjiä on pienempi osa nuorista kuin aiemmin. Ja tosi harva polttaa enää tavallista tupakkaa, käyttävät enemmän nuuskaa ja vapea.

Vierailija
4/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepjep

Kolmekin on monta huomioon, ettei tupakka mukas ole enää nuorilla muodissa.

Ap

Vierailija
5/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne polttaa, vähemmän kuin ennen mutta polttaa kumminkin. Aika paljon malli tulee kotoa.

Ei ole tulleet mallit kotoa enää vuosiin, ne tulee somesta!

Vierailija
6/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://stm.fi/-/terveystapatutkimus-nuorten-tupakan-ja-alkoholin-kaytt…

Vähemmän kuitenkin kuin edelliset sukupolvet.

Vierailija
7/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 19v poika polttaa, mä pääsin itse tupakasta irti kun häntä odotin ja kyllä harmitti, kun jäi tupakan poltosta kiinni 15vuotiaana. Enää en voi puuttua kun on jo täysi -ikäinen.

Vierailija
8/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttavat viidakkotupakkaa.

Vierailija
9/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tulleet mallit kotoa enää vuosiin, ne tulee somesta!

Jos kotona poltetaan, suurempi todennäköisyys on, että nuori polttaa. Tää on ihan havaittu ympäristöstä.

Vierailija
10/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitykset perustuvat niille vastauksille, mitä lapset antavat terveydenhoitajan tarkastuksessa koulussa. 

Nykyään, jos lapsi käyttää alkoholia, tai tupakkaa, hän joutuu lastenkotiin. Kukapa siellä kertoisi mitään totta.

Terveydenhuollon, kuten pankinkin vaitiolovelvollisuuden poistaminen on saanut aikaan tällaisen joka tilanteessa valehtelevan kansan. Vain idiootti puhuu enää totta oikein missään. Se on totta ja oikein, mikä ajaa omaa etua.

Kertoisitko itse totta jossain kyselyssä, jos sen seurauksena joutuisit johonkin laitokseen?

Vierailija
11/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsingissä tytöt ja nuoret naiset tupakoi enemmän kuin miehet. Tämä on oma empiirinen havainto katukuvasta. 

Kannabis haisee vuosi vuodelta enemmän ympäri kaupunkia ja sitä hajua levittää yhtä lailla miehet kuin naiset. 

Vierailija
12/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun molemmat poikani polttavat. Me vanhemmat emme polta, eikä isovanhemmat. Minä olen myös akateeminen kolmannessa polvessa.

Kaikki ei ole vanhempien syytä. Eikä ansiota. Ottakaa jo se sädekehä päästänne.

En ymmärrä, miksi alkon väheneminen on median mukaan hyvä asia. Ihminen on aina halunnut päänsä sekaisin. Nykyään se tehdään enemmän muilla päihteillä. Enkä pidä sitä hyvänä asiana.

Vierailija
13/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaahan Mikkeliin,täällä teinit pummii kauppakeskuksen ovien luona röökiä ohikulkijoiltatai polttaa maasta tumppeja. Toisaaalta veikkaisin että minkä tahansa pikkukaupungin ongelma,jossain Stadissa tai  Turussa on varmaan fiksumpia nuoria. 

Vierailija
14/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen ja tupakointi taitaa olla sen ei-coolin nuoriso-osan touhua. Nuorison WT-osasto. Coolit nuoret käyttävät huumeita.

Vierailija
15/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän amikset ovat aina juoneet ja polttaneet. Mutta muistelkaapa vaikka 90-lukua, kyllä näkyi ihan eri tavalla katukuvassa tupakka, kun jo 16-vuotiaat saivat sitä laillisesti ostaa. Aina kun tulit baarista kotiin niin haisit ihan röökiltä, vaikket olisi itse polttanut ollenkaan.

Vierailija
16/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepjep

Juu-u! Kaikki kolme nykyteiniä, osuivat sopivasti ap:n tielle.

Vierailija
17/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap epäilemättä asuu sellaisessa wt-keskittymässä, jossa tuollaistakin vielä näkee.

Vierailija
18/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini osti minulle elämäni ensimmäisen tupakkatopan kun olin seiskaluokalla ja pyysin vaan toisiko samalla kun käy kaupassa. Tiuskaisi "onko sunki pakko!", mutta toi. Äitini oli hammaslääkäri ja asuimme oktalossa eli mikään sossuperhe ei oltu, 90luku vain  oli noh,  omaa aikaansa. Myöhemmin koetin päästä tupakasta irti useita kertoja mm. raskaana ollessa enkä ole täysin onnistunut vieläkään, esim. kun koiramme lopetettiin oli pakko käydä ostamassa West-toppa että kesti.  Minulla on kaksi tytärtä, 17 ja 15vuotiaat jotka ovat täysin eri maata. Nuorempi polttaa ja minä myönnän ostavani topan  ettei pummi epämääräisiltä ukoilta ja joudu antamaan ties mitä hakupalkaksi. Vanhempi taas ei polta ja on sitä mieltä että me siskonsa kanssa ollaan hai sevia  idi ootteja jotka haluaa kuol la syöpään.  Totta!

Vierailija
19/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueelliset erot ovat isoja. Kaupunkien keskiluokkaisilla alueilla nuoriso ei juuri polta eikä ryyppää, mutta heti jos mennään johonkin Toijalan tai Forssan liepeille, ne on ihan apinoita.

Vierailija
20/22 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitykset perustuvat niille vastauksille, mitä lapset antavat terveydenhoitajan tarkastuksessa koulussa. 

Nykyään, jos lapsi käyttää alkoholia, tai tupakkaa, hän joutuu lastenkotiin. Kukapa siellä kertoisi mitään totta.

Terveydenhuollon, kuten pankinkin vaitiolovelvollisuuden poistaminen on saanut aikaan tällaisen joka tilanteessa valehtelevan kansan. Vain idiootti puhuu enää totta oikein missään. Se on totta ja oikein, mikä ajaa omaa etua.

Kertoisitko itse totta jossain kyselyssä, jos sen seurauksena joutuisit johonkin laitokseen?

Tietenkin kyselyissä valehdellaan kun asenteet ovat mitä ovat. Juotko? Joskus ehkä kerran kuukaudessa. Potilas on juoppo. Käytätkö tai oletko koskaan kokeillut huumeita? Pari kertaa olen kokeillut kannabista. Potilas käyttää huumeita. Joo ihan varmaan kannattaa puhua totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi