Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni 40+ nainen löytää uuden rakkaan vähän vanhemmasta ikäluokasta 55+ miehen! Oletko kokeillut?

Vierailija
11.10.2024 |

Osa taas vanhenee yksin

Kommentit (313)

Vierailija
281/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskollani 46 on paljon vanhempi aviomies,65.

Nyt on kaikenmaailman terveysongelmaa,eturauhasta pitänyt höylätä kun pissa ei tule,korkea verenpaine ja sydämessä jotain mitä tutkitaan. Ikinä ei jaksa lähteä siskoni kanssa mihinkään kuten vaikka livemusiikkia kuuntelemaan tai keilaamaan. Kerran istuin siellä iltaa,joimme siskon kanssa viiniä ja juttelimme niin mies alkoi klo 20 vaatia täyttä hiljaisuutta koska käy nukkumaan. 

Huomaa,että siskoakin alkaa vi""ttaa. Kun tapasivat 19 vuotta sitten matkustelivat ym. Nyt mies vaan istuu kotona marisemassa ellei sitten ravaa lääkärissä.

Vanhemmillani ei ollut aivan noin paljon ikäeroa, mutta sama kokemus. Äitini odotti, että yrittäjäisälläni vihdoin olisi eläkkeellä aikaa tehdä jotain muutakin kuin töitä, niin isä oli silloin jo aika sairas eikä sitä saanut lähtemään kotoa minnekään muualle kuin marjametsään.

Vierailija
282/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä 70 v ottasin minkälaisen miehen vaan mutta ei oo mistä ottas, ikävä kyllä nämä jutut vanhan naisen haluttavuudesta on aivan hulluja. EI kukaan mies joka vähänkään arvostaa itseään ota vanhaa naista. Se on vain huuli ja joku uskookin. Mistä niitä naisia tai miehiä löytää, ei semmosta löytötavaratoimistoa ole. Ei mistään

Oon 68v. Ja mulla 45v. miesystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin 3v vanhemman ja 15cm itseäni pitemmän miehen, ollaan yli 50v. 

Vierailija
284/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskollani 46 on paljon vanhempi aviomies,65.

Nyt on kaikenmaailman terveysongelmaa,eturauhasta pitänyt höylätä kun pissa ei tule,korkea verenpaine ja sydämessä jotain mitä tutkitaan. Ikinä ei jaksa lähteä siskoni kanssa mihinkään kuten vaikka livemusiikkia kuuntelemaan tai keilaamaan. Kerran istuin siellä iltaa,joimme siskon kanssa viiniä ja juttelimme niin mies alkoi klo 20 vaatia täyttä hiljaisuutta koska käy nukkumaan. 

Huomaa,että siskoakin alkaa vi""ttaa. Kun tapasivat 19 vuotta sitten matkustelivat ym. Nyt mies vaan istuu kotona marisemassa ellei sitten ravaa lääkärissä.

Aivan järkyttävää, siskosi on omaishoitaja..

Vierailija
285/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiselle naiselle sopiva kumppani löytyy todennäköisimmin 60+ ikäryhmästä miehiä.

Ketjun armottomin mutta realistisin totuus on tässä ja se ei pala tulessakaan.

Nelikymppinen on nuori ja vauhdikas, ei vielä kannata alkaa lusikoimaan velliä papalle!

Vierailija
286/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä 70 v ottasin minkälaisen miehen vaan mutta ei oo mistä ottas, ikävä kyllä nämä jutut vanhan naisen haluttavuudesta on aivan hulluja. EI kukaan mies joka vähänkään arvostaa itseään ota vanhaa naista. Se on vain huuli ja joku uskookin. Mistä niitä naisia tai miehiä löytää, ei semmosta löytötavaratoimistoa ole. Ei mistään

Oon 72 ja mulla 40v miesystävä

Vierailija
287/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorekas mies kiinnostaa

Tottakai, jos lisäksi vireä. Olen huomannut monen 40+ naisen etsivät nuorekasta ja vireää miestä.

Vierailija
288/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä puhuttavaa heillä olisi? Muistikuvia Suomen tapahtumista tai maailmasta - ei mitään.

Ei ikinä noin suurta ikäeroa.

Kyselen nuorelta vaimoltani aina muistikuvia Suomen tapahtumista

Vierailija
289/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hankkii itselleen sopivan. Itse tykkään nuoremmista.

Vierailija
290/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, papat ei kiinnosta. Joko oman ikäinen tai nuorempi. 

Vierailija
291/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40, mieheni on 36.

Keski-ikä saa odottaa rauhassa.

Vierailija
292/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin nuoremman.

Vierailija
293/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kuolen yksin niin että kissat syövät ruumiini, kuin alan papparaisen omaishoitajaksi.

Ehkä alan puumaksi ja otan nuoremman miehen. 

Vierailija
294/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle nelikymppisenä aloin seurustella 7 vuotta vanhemman miehen kanssa. Silloin ikäero ei tuntunut isolta, mutta nyt 10 vuotta myöhemmin alkaa vähän hirvittää, millä vauhdilla miehen vanheneminen tapahtuu. En nyt iän takia tietenkään jätä, ja miehessä on tosi paljon hyvää, mutta rehellisesti jos sanon, niin naisen ei kannata kyllä nelikymppisenä ottaa yhtään vanhempaa miestä, koska miehet vanhenevat nopeammin kuin naiset ja tuossa iässä se alkaa näkyä ja vaikuttaa niin moneen asiaan elämässä. 

Vierailija
295/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää katsoa, jos olen sinkku 50+ vuotiaana, sitten voin kokeilla 55-vuotiasta. Näillä näkymin en ehkä pääse testaamaan - kumppani on puoli vuotta itseäni vanhempi.

Silloin 65+ on miehet joita katselet

Minä olen nyt 57, mieheni on saman ikäinen, ja jos hänelle jotain tapahtuisi niin en kyllä voi kuvitellakaan että alkaisin jotain 67-70 -vuotiasta katselemaan. Aivan älytön ajatuskin. 

Vierailija
296/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyä hiekkatorttuisiin nelikymppisiin kurttuihin, kun thaikuista ja Vietnamista löytyy timmiä parikymppistä, paljon paremmilla käytöstavoilla...

Vierailija
297/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat "ärsyttää" naisia paljon, se onnistuu näillä aloituksilla hyvin. Ehkä jopa ahdistaa osaa.

Miksi vähän vanhempi mies ahdistaa?

No, jos pitää rautalangasta vääntää, niin väännetään. Nainen elää keskimäärin kuusi vuotta pitempään kuin samanikäinen mies. Jos esimerkiksi valitsee itseään vanhemman miehen elää nainen keskiarvollisesti kymmenen viimeistä vuottaan yksin. Ei kukaan halua elää kymmeniä vuosia yksin. 

Vierailija
298/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyytyä hiekkatorttuisiin nelikymppisiin kurttuihin, kun thaikuista ja Vietnamista löytyy timmiä parikymppistä, paljon paremmilla käytöstavoilla...

Niin, niin kauan kun rahaa riittää, sitten kun se raha loppuu, hyytyy se hymy. Ei ne sen takia hymyilee, että suomalainen ihraröllykkä- siansilmillä on niin ihana, vaan koska sä maksat. Oikeasti ne ei nauti seksistä eikä pidä teistä, olette vasn tavaraa. 

P. S Muista laittaa oma nimi niihin talo- ja tonttikauppapapereihin. 

Terveisin Thaikuissa pitkään asunut

Vierailija
299/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllähän niitä sellaisia saa sekä miehet että naiset, mutta tässä kai tarkoitettiin sellaista toisenlaista parisuhdetta.

Vierailija
300/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän alle nelikymppisenä aloin seurustella 7 vuotta vanhemman miehen kanssa. Silloin ikäero ei tuntunut isolta, mutta nyt 10 vuotta myöhemmin alkaa vähän hirvittää, millä vauhdilla miehen vanheneminen tapahtuu. En nyt iän takia tietenkään jätä, ja miehessä on tosi paljon hyvää, mutta rehellisesti jos sanon, niin naisen ei kannata kyllä nelikymppisenä ottaa yhtään vanhempaa miestä, koska miehet vanhenevat nopeammin kuin naiset ja tuossa iässä se alkaa näkyä ja vaikuttaa niin moneen asiaan elämässä. 

Sama. Pari vuotta enemmän ikäeroa. Itsellä harrastuksia, viikonlopunviettoja ja matkustelua kavereiden kanssa. Mies viihtyy kotona ja mökillä lasten kanssa. Varsinaisesta avioliitossta ei voi enää puhua. Yhteinen asunto, mutta siinä se sitten onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi