Moni 40+ nainen löytää uuden rakkaan vähän vanhemmasta ikäluokasta 55+ miehen! Oletko kokeillut?
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Tilastot / tilastolliset faktat eivät tue tätä, joten väite on fiktiota. Yksipuoliset uliunelmasi eivät ulisemalla todeksi muutu.
Tilastot on vain numeroita
Vierailija kirjoitti:
Aviomieheni on 7 vuotta nuorempi. Aika lailla kaikki kumppani ovat olleet nuorempia, en mitenkään tarkoituksella hae nuorempia miehiä, mutta jotenkin aina olen päätynyt yhteen heidän kanssaan.
Onko kaikki olleet Gambiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni löysi tuosta ikäryhmästä miehen. Täysin palveltava sika, ei tee kotona mitään. Tähän mennessä jo kaksi sairauskohtausta. Juu pitäydyn mieluummin nuoremmissa tai olen yksin.
Edustaa muuten kaikkia tuon ikäluokan miehiä!
Mistä tiedät, et sinäkään edusta kaikkia ikäluokkasi naisia, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
En, mies on hieman mua nuorempi.
Minunkin.
En, enkä edes halua. Olen 42v, enkä todellakaan katsele lähes kuusikymppisiä miehiä. En edes viisikymppisiä.
Ex oli minua 11 vuotta vanhempi ja sekin oli jo ihan liikaa. Mielummin elelen sinkkuna
Mä tykkään miehestäni, meillä on ikäero oikein päin, eli mies on muutaman vuoden nuorempi.
Ap on vanha ukko joka mainostaa epätoivoisesti itseään.
Olen 42v ja yli 50v miehet ovat ällöttäviä. Väsyneitä,hygienia retuperällä, tyylittömiä,pihejä. Verkkarit jalassa nuristaan että miksi lähteä kahvilaan tuhlaamaan rahaa kun kahvia saa kotonakin.
Kyllä 55+ miehetkin vielä kykenevät nelikymppisen naisen kanssa touhuamaan, lääkkeet toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Pari n. 4-kymppistä rouvaa on käynyt koeajamassa minut mutta ei kumpikaan johtanut pidemmälle.
M56
Etkö kyennyt riittävästi?
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiselle naiselle sopiva kumppani löytyy todennäköisimmin 60+ ikäryhmästä miehiä.
Kyllä mä nelikymppisenä naisena pidän esim melkein kuusikymppistä Marco Hietalaa aika kuumana tapauksena. 🥰
Siskollani 46 on paljon vanhempi aviomies,65.
Nyt on kaikenmaailman terveysongelmaa,eturauhasta pitänyt höylätä kun pissa ei tule,korkea verenpaine ja sydämessä jotain mitä tutkitaan. Ikinä ei jaksa lähteä siskoni kanssa mihinkään kuten vaikka livemusiikkia kuuntelemaan tai keilaamaan. Kerran istuin siellä iltaa,joimme siskon kanssa viiniä ja juttelimme niin mies alkoi klo 20 vaatia täyttä hiljaisuutta koska käy nukkumaan.
Huomaa,että siskoakin alkaa vi""ttaa. Kun tapasivat 19 vuotta sitten matkustelivat ym. Nyt mies vaan istuu kotona marisemassa ellei sitten ravaa lääkärissä.
Ukkelit vanhenee yksinään kun on noin naurettavia odotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari n. 4-kymppistä rouvaa on käynyt koeajamassa minut mutta ei kumpikaan johtanut pidemmälle.
M56
Etkö kyennyt riittävästi?
Olisi kannattanut ennen koeajoa ottaa lääke niin olisit pystynyt antamaan paremmat kyydit.
Vierailija kirjoitti:
Ap on vanha ukko joka mainostaa epätoivoisesti itseään.
Olen 42v ja yli 50v miehet ovat ällöttäviä. Väsyneitä,hygienia retuperällä, tyylittömiä,pihejä. Verkkarit jalassa nuristaan että miksi lähteä kahvilaan tuhlaamaan rahaa kun kahvia saa kotonakin.
Ajattele mikä miesaines odottaa sinua kahdeksan vuoden päästä!
Hyh. Älkää suostuko tollaisiin omaishoitaja-ansoihin. Menee loppuelämä pilalle.
40 nainen ei huoli noin vanhaa miestä, ellei kyseessä ole raha!
Vierailija kirjoitti:
Minun lähipiirissäni kaikilla niillä, ketkä erosivat lastensa isästä joskus 30-37v ikäisenä, nyt 40-vuotiaana on itseään nuorempi mies.
Kun ovat jo nähneet sen kauhukuvan, kun omanikäinen mies vanhenee silmissä. Välttelevät etteivät joudu tätä heti todistamaan.
Wau, kivat sulle :D