Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni 40+ nainen löytää uuden rakkaan vähän vanhemmasta ikäluokasta 55+ miehen! Oletko kokeillut?

Vierailija
11.10.2024 |

Osa taas vanhenee yksin

Kommentit (313)

Vierailija
221/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin naurattaa tämän ketjun analysointi ja todennäköisyysteoriat vanhenemisesta. Katkeruuttakin joku koki, kun on joutunut miestänsä hoitamaan. Onneksi olen nähnyt ja koettelemuksia käynyt läpi. Osaan elää hetkessä ja nauttia, 13 vuotta vanhemman miehen kanssa. 

Vierailija
222/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan meistä ei tiedä onko rollaattorille tarve 60 vai 100 vuotiaana

, mutta todennäköisyys rollaattorin tarpeelle kasvaa koko ajan iän myötä. 

Mutta tuosta todennäköisyydestä ei ole mitään apua arvioitaessa yhden yksilön tulevaisuutta tässä asiassa. Paljon enemmän tukea arviointiin saa esim. ko. henkilön suvun piirteisiin perehtymällä; eikä tuokaan poista elämän arvaamattomien 'sattumuksien' vaikutusta yhden yksilön osalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni on 7 vuotta nuorempi. Aika lailla kaikki kumppani ovat olleet nuorempia, en mitenkään tarkoituksella hae nuorempia miehiä, mutta jotenkin aina olen päätynyt yhteen heidän kanssaan. 

Vierailija
224/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on 12 sivua vanhenevia naisia, joilla on nuoret ja pystyvät poikaystävät. Jännää kun tutuista tai asumisympäristöstä ei tuollaisia pareja löydy.

Vierailija
225/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomieheni on 7 vuotta nuorempi. Aika lailla kaikki kumppani ovat olleet nuorempia, en mitenkään tarkoituksella hae nuorempia miehiä, mutta jotenkin aina olen päätynyt yhteen heidän kanssaan. 

Joko seuraava kumppani on kiikarissa... ja kenties minkä ikäinen...

Vierailija
226/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko seuraava kumppani on kiikarissa... ja kenties minkä ikäinen...

Nyt on kyllä löytynyt se loppuelämän kumppani. 

Vierailija
227/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin deittailla jos olisi joku Lenny Kravitzin kaltainen. 

Vierailija
228/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä alkaa olla tuossa iässä kaikenlaista vaivaa ja kremppaa, vehjekään ei usein toimi enää samalla tavalla. Sen sijaan monella naisella herää halu kokeilla ja antaa mennä oikein kunnolla. Kun ei enää perhettäkään lähdetä perustamaan, niin kyllä se seksuaalinen vetovoima ja mieskunto ovat vain tosi tärkeitä asioita. 

Vierailija
229/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin naurattaa tämän ketjun analysointi ja todennäköisyysteoriat vanhenemisesta. Katkeruuttakin joku koki, kun on joutunut miestänsä hoitamaan. Onneksi olen nähnyt ja koettelemuksia käynyt läpi. Osaan elää hetkessä ja nauttia, 13 vuotta vanhemman miehen kanssa. 

Todennäköisyysteoriat? Sinusta 13 vuotta vanhempi mies ei todennäköisesti kuole sinua aiemmin? 

Jos aloituksessa sanotaan, että kannattaa ottaa vanhempi mies jotta ei vanhene yksin, niin eihän siinä ole mitään logiikkaa. 

Vierailija
230/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on 12 sivua vanhenevia naisia, joilla on nuoret ja pystyvät poikaystävät. Jännää kun tutuista tai asumisympäristöstä ei tuollaisia pareja löydy.

Ehkä tähän vastaa ne, joille aloituksen trollaus on kaikkein vastenmielisin vaihtoehto. Me jotka tykätään oman ikäisistä ei jakseta hirveästi vaivautua.

Mun lähipiirissä on kyllä useitakin noita 40-50 v naisia joilla on toisella kierroksella itseään nuorempi mies. Ei välttämättä hirveän paljon, mutta 5-10 vuotta nuorempi. Se ei ehkä näy niin paljon silmään, koska miehet vanhenee naisia nopeammin niin näyttävät saman ikäisiltä. 

Vierailija
231/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan meistä ei tiedä onko rollaattorille tarve 60 vai 100 vuotiaana

, mutta todennäköisyys rollaattorin tarpeelle kasvaa koko ajan iän myötä. 

Mutta tuosta todennäköisyydestä ei ole mitään apua arvioitaessa yhden yksilön tulevaisuutta tässä asiassa. Paljon enemmän tukea arviointiin saa esim. ko. henkilön suvun piirteisiin perehtymällä; eikä tuokaan poista elämän arvaamattomien 'sattumuksien' vaikutusta yhden yksilön osalta. 

Jokainen on yksilö. Näin ajatellen mitkään tilastot eivät kertoisi kenestäkään.

Vierailija
232/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tähän vastaa ne, joille aloituksen trollaus on kaikkein vastenmielisin vaihtoehto. Me jotka tykätään oman ikäisistä ei jakseta hirveästi vaivautua.

Mun lähipiirissä on kyllä useitakin noita 40-50 v naisia joilla on toisella kierroksella itseään nuorempi mies. Ei välttämättä hirveän paljon, mutta 5-10 vuotta nuorempi. Se ei ehkä näy niin paljon silmään, koska miehet vanhenee naisia nopeammin niin näyttävät saman ikäisiltä. 

Mun ystävissä ja tuttavissa näkyy myös tämä, että erottuaan samanikäisestä tai vähän vanhemmasta miehestä, seuraava mies on joko nuorempi, tai sitten naiset eivät enää etsi ketään.

Ymmärrän kyllä toisaalta tämän hyvin, itse olen ensimmäisessä liitossani 7 vuotta vanhemman miehen kanssa ja voin sanoa että vaikka nuorempana ikäero ei tuntunut niin nykyään se tuntuu paljolta kun mies on yli 50. Jos ero tulisi niin viimeinen vaihtoehto olisi ottaa vieläkin vanhempi mies. Jos en löytäisi nuorempaa niin olisin yksin. Itse asiassa yhtään 40+ naista en tiedä joka olisi tässä iässä ryhtynyt otsikon kaltaiseen suhteeseen. 

Vierailija
233/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille sama, oletteko katsoneet naisia sieltä 65+ ikäluokasta? Heillä on aikaa miehelle ja ovat suurin pirtein yhtä hyvässä kunnossa kuin 30+ miehet. 

Naisten taas ei kannata ottaa vähääkään vanhempaa miestä, jos mielii viettää aikuisuuden yhdessä. Miehet nyt tuppaavat rapistumaan aikaisemmin ja kuolemaan, niin niistä ei ole iloa.

Vierailija
234/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisyysteoriat? Sinusta 13 vuotta vanhempi mies ei todennäköisesti kuole sinua aiemmin? 

Jos aloituksessa sanotaan, että kannattaa ottaa vanhempi mies jotta ei vanhene yksin, niin eihän siinä ole mitään logiikkaa. 

Naurattaa nuo teoriat, koska ihmiset miettii edes tuollaisia. Totta kai tiedän, että vanhempi yleensä kuolee ensin. Mutta mitä sitten. Rakastuin ja nautin, ilman mitään tuollaisia. Enkä mieti vanhenenko yksin vai en, sen näkee sitten. Ex kuoli 57 vuotiaana.

Vierailija
235/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nuo teoriat, koska ihmiset miettii edes tuollaisia. Totta kai tiedän, että vanhempi yleensä kuolee ensin. Mutta mitä sitten. Rakastuin ja nautin, ilman mitään tuollaisia. Enkä mieti vanhenenko yksin vai en, sen näkee sitten. Ex kuoli 57 vuotiaana.

Mikä sua tarkalleen siis naurattaa? Se että ihmisillä on eri prioriteetit kuin sulla? 

Vierailija
236/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 70 v ottasin minkälaisen miehen vaan mutta ei oo mistä ottas, ikävä kyllä nämä jutut vanhan naisen haluttavuudesta on aivan hulluja. EI kukaan mies joka vähänkään arvostaa itseään ota vanhaa naista. Se on vain huuli ja joku uskookin. Mistä niitä naisia tai miehiä löytää, ei semmosta löytötavaratoimistoa ole. Ei mistään

Vierailija
237/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni löysi tuosta ikäryhmästä miehen. Täysin palveltava sika, ei tee kotona mitään. Tähän mennessä jo kaksi sairauskohtausta. Juu pitäydyn mieluummin nuoremmissa tai olen yksin.

Vierailija
238/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ketään naista kiinnosta +50v (perässä vedettävä tusinavätys)ukko, eivätkä nämäkään naiset vanhene silti yksin.

"55+" = biologisesti eli oikeasti oikeassa tosielämässä 60+ sääliö ja yksin ikäkriiseineen eikä siinä auta edes vonkaus.

Vierailija
239/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni 10+ tyttö(lapsi) löytää "uuden (vaari)rakkaan" "vähän vanhemmasta ikäluokasta" 100+. Ikä = 'vain' numero, YHYY.

Vierailija
240/313 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisesti nelikymppinen nainen ja parikymppinen mies ovat samalla aaltopituudella eli seksuaalisen aktiivisuutensa huipulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi