Moni 40+ nainen löytää uuden rakkaan vähän vanhemmasta ikäluokasta 55+ miehen! Oletko kokeillut?
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisesti nelikymppinen nainen ja parikymppinen mies ovat samalla aaltopituudella eli seksuaalisen aktiivisuutensa huipulla.
Toisaalta ei tuo vielä tarkoita, että ollaan seksuaalisesti samalla aaltopituudella. Seksuaalisuus on paljon muutakin kuin halujen määrä. Myös seksin sisällöllä ja keskinäisellä dynamiikalla on väliä, ja ainakaan omalla kohdallani eivät juuri nämä natsaisi ollenkaan, jos on 20 vuotta ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiselle naiselle sopiva kumppani löytyy todennäköisimmin 60+ ikäryhmästä miehiä.
Ketjun armottomin mutta realistisin totuus on tässä ja se ei pala tulessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin ketjua lukiessa huomaa miten oksettavia ja säälittäviä länsimaalaiset naiset ovat. Kukaan itseään kunnioittava mies ei koske enää länsimaalaisiin naisiin, joiden päät toksinen feminismi on aivopessyt.
Tietäisitpä vaan mitä sovinismia naiset ovat kokeneet elämänsä aikana ja kontrollointiyrityksiä. Joten naistenhan tässä pitäisi miettiä kenet ottaa. Miehetkään eivät huoli ketä tahansa.
Mies tarvitsee naista aina enemmän kuin toisinpäin: astinkivenä (= urosuransa mahdollistajana), sheksi- ja kotiorjana.
Nainen taas ei nykyään tarvitse miestä mihinkään: -> nykynainen huolii vain elämänlaatuaan parantavan miehen.
Tilastot / tilastolliset faktat eivät tue tätä, joten väite on fiktiota. Yksipuoliset uliunelmasi eivät ulisemalla todeksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
minä 70 v ottasin minkälaisen miehen vaan mutta ei oo mistä ottas, ikävä kyllä nämä jutut vanhan naisen haluttavuudesta on aivan hulluja. EI kukaan mies joka vähänkään arvostaa itseään ota vanhaa naista. Se on vain huuli ja joku uskookin. Mistä niitä naisia tai miehiä löytää, ei semmosta löytötavaratoimistoa ole. Ei mistään
Riippuu kai vähän vanhasta naisesta. Olen osa senioriurheilijaporukkaa ja jokin aika sitten oltiin kisoissa ja niiden jälkeen baarissa. Joku nelivitonen mies tuli siinä iskemään yhtä meidän porukan naisista, iältään 68.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin naurattaa tämän ketjun analysointi ja todennäköisyysteoriat vanhenemisesta. Katkeruuttakin joku koki, kun on joutunut miestänsä hoitamaan. Onneksi olen nähnyt ja koettelemuksia käynyt läpi. Osaan elää hetkessä ja nauttia, 13 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Jonkun parisudebarometrin mukaan kaikkein onnettomimpia parisuhteissaan ovat noin 55-vuotiaat naiset, joilla on itseään huomattavasti vanhempi mies. Toki se on ymmärrettävää, lapset usein lentäneet pesästä ja vihdoin olisi aikaa itselle ja sitten onkin sidottu kotiin vanhan puolison kanssa.
Pari n. 4-kymppistä rouvaa on käynyt koeajamassa minut mutta ei kumpikaan johtanut pidemmälle.
M56
41 v eronnut täällä. Voisin hyvin alkaa kivan 55-60 v miehen kanssa joka toinen viikko- suhteeseen, mutta kahden teini-ikäisen lapseni kanssa en paljon vanhempaa isäpuolta haluaisi saman katon alle. Kokemukseni mukaan harva mies muuttuu ikääntyessä joustavammaksi, ei olisi kenellekään kivaa.
Sitten kun lapset tuossa 8-10 v sisällä alkaa olla omillaan, niin haluaisin matkustella, saada aikaa itselle ja omille harrastuksille. Jos toisella siinä vaiheessa alkaisikin vanhuuden vaivat painaa niin voisi olla hankalaa. Mutta jos jaksaisi mukana niin siinä voisi olla jotain mukavia vuosia.
Se vaan, että omaishoitajaksi 50-60 v iässä en alkaisi. Jos toisella alkaisi mennä muisti, niin siinä vaiheessa strateginen ero ja jos toinen pääsisi hoivakotiin voisin käydä katsomassa. Oon itse ollut vanhuspuolella töissä ja kyllä tällaisia pariskuntia tuli siellä vastaan, just näissä joissa vaimo paljon nuorempi.
En halua itselleni vanhempieni ikäistä miestä. Pidän itseni ikäisistä miehistä. Usein vanhemmat miehet ovat alustavia luonteeltaan. Joten kiitos, mutta ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiselle naiselle sopiva kumppani löytyy todennäköisimmin 60+ ikäryhmästä miehiä.
Miksi näin kuvittelet ? Olet mies, joka haaveilee.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä haaveilla 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
löytyy se toinenkin totuus: viisvitoselle naiselle sopii hyvin nelikymppinen mies.
Vierailia kirjoitti:
Tuon verran vanhempi mies voi tulla omaishoitovaiheessa raskas.
Mitä puhuttavaa heillä olisi? Muistikuvia Suomen tapahtumista tai maailmasta - ei mitään.
Ei ikinä noin suurta ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä puhuttavaa heillä olisi? Muistikuvia Suomen tapahtumista tai maailmasta - ei mitään.
Ei ikinä noin suurta ikäeroa.
Ei mitään muistikuvia
M58
Vierailija kirjoitti:
Siskoni löysi tuosta ikäryhmästä miehen. Täysin palveltava sika, ei tee kotona mitään. Tähän mennessä jo kaksi sairauskohtausta. Juu pitäydyn mieluummin nuoremmissa tai olen yksin.
Edustaa muuten kaikkia tuon ikäluokan miehiä!
Vierailija kirjoitti:
En, mies on hieman mua nuorempi.
30V Gambia
Olen 48-vuotias. Miesystäväni on 62-vuotias. Elämä on liian lyhyt elettäväksi puolivaloilla ja varmistellen, koska mitään varmuutta mistään ei kuitenkaan ole. Jäin leskeksi nuorena ja se opetti sen, että elämä on nyt. Niinpä en jäänyt pähkäilemään, että onko tämä suhde nyt "sopiva" tai mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Päivä kerrallaan.