Kysymys 30v miehille
Kysymys 30v miehille.
Voisitko vakavasti aloittaa parisuhteen n. 40-vuotiaan naisen kanssa (ikäero 8-10 vuotta) ja hankkia lapsiakin kun nainen on esim. 43-vuotias, koska nainen haluaa lapsia?
Jos voisit, miksi? Oletko tavannut tällaista ihmistä koskaan?
Jos et, miksi? Pitäisitkö ikäeroa liian suurena?
Ihmettelisikö sun perhe näin suurta ikäeroa?
Kaikki läski-puuma yms ällöt jutut, ja puuttumisen naisen ikään äitinä voi jättää pois . Se ei ole nyt kysymys tässä onko 40-v liian vanha äidiksi, vaan se voisiko nuorempi mies kuvitella tällaisen suhteen ja perheen 8-10v vanhemman naisen kanssa. Eli vastaathan, jos sovit profiiliin.
Asiallisia vastauksia ja pohdintaa kiitos.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos olen typerä, mutta eikös miehet voi lisääntyä niin kauan kuin spermaa tulee?
Julkisessa terveydenhuollossa sperman luovutus onnistuu pääsääntöisesti 45-vuotiaaksi asti.
Olen +30 v mies ja deittailen vain 18-25-vuotiaita naisia. En voi oikein kuvitella realistisesti tilannetta, että deittailisin 40-vuotiasta naista, koska haluan lapsia. Tämä siis keskeisin syy, mutten en oikein muutenkaan pidä realistisena tilanteena, oli tuo nainen sitten kuinka viehättävä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole tarpeellista, koska 20 -25 vuotiaat pitävät sexin harrastamisesta ja 25 - 30 vuotiaat haluavat jo perustaa perheen.
40 kymppiset tuntuvat lähes mummoilta, koska ovat jo niin töissä ja omistavat sitä ja tätä...
Mielestäni kannattaa ottaa sen muutaman vuoden vanhempi mies mikä on NORMAALIA?
Mummous on siis sitä, että on töissä ja omistaa kiinteistöjä...eli on talous kunnossa. Huutonaurua. On tuossakin määritelmä. Onkohan tämän kirjoittaja todella nuori, koska aikuisilla on työpaikka ja niitä omistuksiakin usein jo siinä kolmenkympin kohdilla.
Katsokaa maajussille morsian -sarjaa! naiset hirveitä tankkereita jo 20-vuotiaana! yök!
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa maajussille morsian -sarjaa! naiset hirveitä tankkereita jo 20-vuotiaana! yök!
Tämän takia ei Suomessa lapsia tulekaan! toisessa vaakakupissa on idiootit salitorvelot, joiden korvien välissä ei liiku mitään. Lets go, finland!
Vierailija kirjoitti:
Voisin jos hänellä ei ennestään ole lapsia.
<3
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä. Olen mielummin sinkku kuin itseäni vanhemman naisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä.
Plus, itseään nuorempien miesten perään kuolaavat naiset antavan pedofiili fiiliksen itsestään.
Tämä kysymys oli esitetty 30-32-vuotiaille miehille. Miten lapsena itseäsi pidät jos koet että 8 vuotta vanhempi nainen on pedofiili? Täällä kirjoitti juuri 32-vuotias mies etsivänsä vain 18-25v naisia. Siinähän on sama tai isompi ikäero.
Hassua, mun mielestä 32-vuotias on jo täysin aikuinen ihminen. Suurin osa 32-vuotiaista joita tunnen, on perheellisiä joilla on asuntolaina, autot, jopa kesämökki. Mä en tunne ketään 30-v miehiä jotka asuu yksiössä vuokralla ja paistaa pihvejä mäkkärissä ja pelaa illat pleikkaria. Ja tosiaan sellainen ihminen mulla ei mielessä olekaan . Ap
Vierailija kirjoitti:
Peppureikää haluisin mutta naiset on jotenkin aina tätä ideaa vastaan. Mikä siinä on niin vastenmielistä. Kelpaisi 40 v akkakin sihin hommaan.
Onneksi miehet pitävät tuosta, niin ei muuta kuin siihen porukkaan ehdolle, selkeästihän sulla on taipumuksia kun noin p-reikä himottaa. Reippaasti vain kaapista ulos💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos olen typerä, mutta eikös miehet voi lisääntyä niin kauan kuin spermaa tulee?
Julkisessa terveydenhuollossa sperman luovutus onnistuu pääsääntöisesti 45-vuotiaaksi asti.
Mulle 45v bioisä olisi lapselle liian vanha.
Menee vähän asian vierestä, mutta minulla ja miehellä on 8 vuotta ikäeroa, aloimme seurustella kun mies oli 21 ja minä 29, kahden lapsen äiti. Nyt mies tuon 30v. Vähän jännitin, haluaako mies omia lapsia, onneksi ei.
Omien sanojensa mukaan on saanut perhe-elämän hyvät puolet: joka toinen viikko lapseni ovat meillä, mies kuskaa harrastuksiin ja käy esikoisen kanssa juoksemassa, joka toinen viikko olemme kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos, mummoikäiset ei kiinnosta.
Onpa sulla nuoret vanhemmat! Jos sulla on ollut niin nuori mummo.
Luin joskus 28-vuotiaasta suomalaistytöstä joka oli jo isoemä. Tämä on kehitysmaa. Enää ei opita edes lukemaan.
Jep jep, tapaus varmasti ainoa laatuaan Suomessa. Ei ehkä nyt ihan kehitysmaaksi lasketa yksittäistapauksen takia. Valtaosa ei tee edes ensimmäistä lastaan vielä tuon ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä. Olen mielummin sinkku kuin itseäni vanhemman naisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä.
Plus, itseään nuorempien miesten perään kuolaavat naiset antavan pedofiili fiiliksen itsestään.
Tämä kysymys oli esitetty 30-32-vuotiaille miehille. Miten lapsena itseäsi pidät jos koet että 8 vuotta vanhempi nainen on pedofiili? Täällä kirjoitti juuri 32-vuotias mies etsivänsä vain 18-25v naisia. Siinähän on sama tai isompi ikäero.
Hassua, mun mielestä 32-vuotias on jo täysin aikuinen ihminen. Suurin osa 32-vuotiaista joita tunnen, on perheellisiä joilla on asuntolaina, autot, jopa kesämökki. Mä en tunne ketään 30-v miehiä jotka asuu yksiössä vuokralla ja paistaa pihvejä mäkkärissä ja pelaa illat pleikkaria. Ja tosiaan sellainen ihminen mulla ei mielessä olekaan . Ap
Omituinen vertaus. Asun yksiössä vuokralla ja niin asuu suurin osa muistakin 3-kymppisistä kovapalkkaisessa työssäkäyvistä joita tunnen. Ei se 18-vuotias asuntolainallinen perheellinen autollinen kesämökillinen yhtään aikuisempi ole. Ihminen ei alle 30-vuotiaana edes voi olla aikuinen, kun on aivoistaan fyysisesti keskenkasvuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tiede sanoa että aivot ja ihmisen persoona kehittyy 26-vuotiaaksi saakka
Että linkkiä siihen että 30-vuotiaana ihminen on vielä fyysisesti keskenkasvuinen?
Vierailija kirjoitti:
Että linkkiä siihen että 30-vuotiaana ihminen on vielä fyysisesti keskenkasvuinen?
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen, voisin oikein hyvin deittailla ja seurustella vakavasti 40+ naisen kanssa ja olen niin tehnytkin. Lapsia en tekisi vanhemman naisen kanssa, mitä järkeä siinä olisi? Kumppaneita on ihan kohtuullisesti löytynyt muutenkin niin suunnilleen oman ikäinen olisi paras, hiukan nuorempikin tottakai. Vanhempi nainen kumppaniksi tässä iässä (35v) tarkottaisi sitä että lapsia pitäis alkaa samantien yrittää ja haluan tutustua rauhassa ja asua yhdessä ennen lasten yritystä. Ideaalein olisi varmasti 28-32v nainen.
MILF-videot aivan parhaita! -m19
Voisin, jos naisella ei olisi jo lapsia ja se olisi muuten just sopiva mulle. Ton ikäinen nainen ei välttis enää saa lapsia mut sekin on mulle ihan ok.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Voisitko vakavasti aloittaa parisuhteen n. 40-vuotiaan naisen kanssa (ikäero 8-10 vuotta) ja hankkia lapsiakin kun nainen on esim. 43-vuotias, koska nainen haluaa lapsia?
En. Seksisuhteeseen ehkä, mutta muuten en.
1. Koska olet aivan liian vanha hankkimaan lapsia.
2. En missään nimessä suostuisi parisuhteeseen vain siksi että nainen haluaa lapsia.
3. Lapsientekoon löytyy nuorempiakin kumppaneita.
4. Silloin kun olin 25, olisin voinut harkita 33 vuotiasta kumppaniksi perheen perustamiseen, eli ~8 vuotta vanhempaa. Nyt en, syyt yläpuolella.