Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys 30v miehille

Vierailija
09.10.2024 |

Kysymys 30v miehille. 

Voisitko vakavasti aloittaa parisuhteen n. 40-vuotiaan naisen kanssa (ikäero 8-10 vuotta) ja hankkia lapsiakin kun nainen on esim. 43-vuotias, koska nainen haluaa lapsia?

Jos voisit, miksi? Oletko tavannut tällaista ihmistä koskaan?

Jos et, miksi? Pitäisitkö ikäeroa liian suurena?

Ihmettelisikö sun perhe näin suurta ikäeroa?

Kaikki läski-puuma yms ällöt jutut, ja puuttumisen naisen ikään äitinä voi jättää pois . Se ei ole nyt kysymys tässä onko 40-v liian vanha äidiksi, vaan se voisiko nuorempi mies kuvitella tällaisen suhteen ja perheen 8-10v vanhemman naisen kanssa. Eli vastaathan, jos sovit profiiliin. 

Asiallisia vastauksia ja pohdintaa kiitos.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli leikki miehet sekin todistettua että olette luuseri nollia..no joulupukki tulee kohta ja tuo teille pimperon.

Hanki itsellesi ala-asteen äidinkielen tukiopetusta, tarvitset sitä kipeästi.

Vierailija
42/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on timmissä kunnossa, kokematon ja hedelmällinen, niin kuin minäkin olen, niin en näe syytä kieltäytyä. Näillä kriteereillä ei ole tähän mennessä löytynyt yhtäkään naista, joten vanhemmissa naisissa sopivia ehdokkaita olisi varmasti vielä vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kolmikymppisenä ehkä seurustella nelikymppisen kanssa väliaikaisesti, kunnes löytyisi joku alle 5-10v omaa ikää nuorempi nainen. Lapsia tekisin kuitenkin vain nuoremman kanssa, ideaalisesti itse joku 34v ja nainen noin 24v, kun olisi ekan lapsen aika

Vierailija
44/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-vuotiaalle naiselle sopiva kumppani löytyy 60+ ikäryhmän miehistä. 

Eikös tällä logiikalla sitten 30-vuotiaalle miehelle parhaiten löydy kumppani 50+ ikäryhmän naisista? Jos heteroista puhutaan 🤔

Täysin luonnoton ikäero noin päin. Jotain gerontofiiliperversioita.

Macron. 

Asia on näin että olette hint..........ä,ette yhtään muuta.Tuskin aikuinen nainen tuollaista 30.v äitin pojua huolisikaan.

Vierailija
45/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista silti käyttäytyä asiallisesti nuoria naisia kohtaan, vaikka nuoret miehet eivät sinusta kiinnostuisikaan.

Vierailija
46/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vammaisia lapsia.

Vierailija
47/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua vammaisia lapsia.

Et halua jatkaa sukusi mielisairautta no hyvä,pane sitten penaa.

Vierailija
48/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti, mikäli tämä on fyysisesti mahdollista. Mielestäni kaikista cooleimmat naiset ovat syntyneet 80-luvun alussa, nykynuoriso on pelkkää pullamössöä.

Sama havainto täälläkin. Ihmeellistä, että 80-luvun alkupuolella syntyneet naiset ovat reippaita ja urheilullisen oloisia ja mukavaa seuraa. Pankaapa merkille omasta tuttavapiiristänne.

Vierailija
49/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun vastausten lukeminen varmisti sen, etten halua etsiä parisuhdetta. Kauheita vastauksia asialliseen kysymykseen. 

N37, vela, olen deittaillut vain omanikäisiäni aina. 

Vierailija
50/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin olla yhdessä mutta lasten hankintaan en lähtis vanhan naisen kanssa, se voi olla pitkä ja kivinen tie. Parikymppisten hedelmällisten naisten kanssa ne lapset hommataan. 

Vierailija
51/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun vastausten lukeminen varmisti sen, etten halua etsiä parisuhdetta. Kauheita vastauksia asialliseen kysymykseen. 

Sehän on sitten win-win. Pysy erossa meistä miehistä.

Kiitos.

Vierailija
52/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tehny niin. Lapset olisi kannattanut tehdä parikymppisenä. Vanhempana on aika raskasta juosta pienen lapsen perässä kun hengästyy.

T; mies 45

Mikset hyvö mies pidä kunnostasi huolta? Ei 45 oo vanha :D

Sepä. Kun olen huippukunnossa mutta lapset jaksaisi koko päivän. En minä jaksa yksinkertaisesti, vaikka olen huippukunnossa. Neljäkymppinen on jo raato. Rehellinen kannattaa olla itselleen. Mun iässä olevalla urheilijalla on kymmeniä kulumia eri nivelissä ja vanhoja vammoja. Joinain päivinä en pääse kyykkyynkään. Joskus juoksen helposti maratoonin ja sitten tulee niitä hetkiä kun on jotain polvissa tai nilkoissa. Urheiluvammoja ja kulumia vuosien kovan treenaamisen seurauksena tullut.

t; mies 45

Vierailija
53/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voisin olla yhdessä mutta lasten hankintaan en lähtis vanhan naisen kanssa, se voi olla pitkä ja kivinen tie. Parikymppisten hedelmällisten naisten kanssa ne lapset hommataan. 

Huutonaurua ,kuka parikymppinen haluaa kutea nykyään älä naurata,onnea ETSINTÄÄN.

Vierailija
54/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän vastaukset on mitä parhainta hupia.

t. milleniaalimummeli

Vierailija
55/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nuorempi niin kyllä ehdottamasti voisin.Ja näille nykyajan 20-30.v miehille... luusereille eihän teillä edes seiso,teidät on tehty jostain helvetin tekokuidusta ette ole edes miehiä.

Vierailija
56/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me vanhemmat miehet ikäännytään kuin juustot, eiku viinit. Me ootellaan varastossa tai kellarissa, kun sulle kelpaa.

t. Sepi 51

Vierailija
57/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja mielellään parikymppisenä. Kolmevitosena mies on jo aika vanha.

Vierailija
58/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pakko sanoa tälleen 40v naisena että en mitenkään voisi seurustella 30v miehen kanssa. Ei meillä olisi mitään yhteistä! Ollaan eri vuosikymmeniltäkin. 30v henkilöt tuntuu tosi lapsellisille ja näyttääkin jotenkin raakileille jos vertaa omanikäisten kypsään miehekkyyteen. 

Miksi ihmeessä myöskään kukaan mies haluaisi 40+ äitiä lapsilleen jos on parikymppisiäkin tarjolla?

Vierailija
59/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän vastaukset on mitä parhainta hupia.

t. milleniaalimummeli

Kiitos mummeli ,melkoista vääntö on heh.

Vierailija
60/102 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli leikki miehet sekin todistettua että olette luuseri nollia..no joulupukki tulee kohta ja tuo teille pimperon.

Hanki itsellesi ala-asteen äidinkielen tukiopetusta, tarvitset sitä kipeästi.

Ja kuuluu asiaa?? PALOIKO HINTILTÄ PINNA?