Kysymys 30v miehille
Kysymys 30v miehille.
Voisitko vakavasti aloittaa parisuhteen n. 40-vuotiaan naisen kanssa (ikäero 8-10 vuotta) ja hankkia lapsiakin kun nainen on esim. 43-vuotias, koska nainen haluaa lapsia?
Jos voisit, miksi? Oletko tavannut tällaista ihmistä koskaan?
Jos et, miksi? Pitäisitkö ikäeroa liian suurena?
Ihmettelisikö sun perhe näin suurta ikäeroa?
Kaikki läski-puuma yms ällöt jutut, ja puuttumisen naisen ikään äitinä voi jättää pois . Se ei ole nyt kysymys tässä onko 40-v liian vanha äidiksi, vaan se voisiko nuorempi mies kuvitella tällaisen suhteen ja perheen 8-10v vanhemman naisen kanssa. Eli vastaathan, jos sovit profiiliin.
Asiallisia vastauksia ja pohdintaa kiitos.
Kommentit (102)
Sivusta katsoen, aika järkkyjä kommentteja täällä. Mutta sitten muistin, ei sitä tarvitse löytää kuin yksi täysjärkinen ei-vauvapalstailija reaalimaailmasta ja se voi olla siinä. Ei täällä ap kannata kauheasti galluppeja tehdä :) Asialliseen aloitusviestiin on nyt tullut vain törkymäärä asiattomuuksia, älä niistä välitä. N32(lapseton)
En ole kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista.
nelikymppiset naiset on ihan mummoja, joten en todellakaan
En ole kiinnostunut naisista, jotka kuolaa itseään nuorempien miesten perään.
Oon tehny niin. Lapset olisi kannattanut tehdä parikymppisenä. Vanhempana on aika raskasta juosta pienen lapsen perässä kun hengästyy.
T; mies 45
Vierailija kirjoitti:
Oon tehny niin. Lapset olisi kannattanut tehdä parikymppisenä. Vanhempana on aika raskasta juosta pienen lapsen perässä kun hengästyy.
T; mies 45
Mikset hyvö mies pidä kunnostasi huolta? Ei 45 oo vanha :D
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten eri tavoin ihminen itse voi nähdä itsensä kuin miten eri ikäiset ihmiset näkee. En osaa yhtään kuvitella , että joku näkisi minut mummona 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten eri tavoin ihminen itse voi nähdä itsensä kuin miten eri ikäiset ihmiset näkee. En osaa yhtään kuvitella , että joku näkisi minut mummona 🤔
No eikä nää, kunhan täällä aukovat päätään.
Vanhempi nainen kun kävelee suurine riippurintoineen tiukassa paidassa ympäriinsä, niin kyllä siinä alkaa nuoremallakin kollilla jöpöttämään.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan tyydy itseäni vanhempaan naiseen. Olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku siinä tapauksessa(kin).
Tämä sama, mutta toisinpäin! Yli 5 vuotta vanhemmat äijänkäppänät menkööt matkoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi nainen kun kävelee suurine riippurintoineen tiukassa paidassa ympäriinsä, niin kyllä siinä alkaa nuoremallakin kollilla jöpöttämään.
Jep. Seksikkäintä se 8-kaistaset liittymät siinä otsassa ja valuvat hamsteriposket.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Seksikkäintä se 8-kaistaset liittymät siinä otsassa ja valuvat hamsteriposket.
Marimekkotunikaa, vatsaröllykkää ja raejuustopyllyä unohtamatta. Vielä jos olisi ainakin 1 tai 2 jonkun toisen miehen siittämää lasta mukana paketissa niin avot!
En ikinä! Olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Voisin .
<3 .
No nyt tuli leikki miehet sekin todistettua että olette luuseri nollia..no joulupukki tulee kohta ja tuo teille pimperon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaalle naiselle sopiva kumppani löytyy 60+ ikäryhmän miehistä.
Eikös tällä logiikalla sitten 30-vuotiaalle miehelle parhaiten löydy kumppani 50+ ikäryhmän naisista? Jos heteroista puhutaan 🤔
Täysin luonnoton ikäero noin päin. Jotain gerontofiiliperversioita.
Macron.
En todellakaan.