Kysymys 30v miehille
Kysymys 30v miehille.
Voisitko vakavasti aloittaa parisuhteen n. 40-vuotiaan naisen kanssa (ikäero 8-10 vuotta) ja hankkia lapsiakin kun nainen on esim. 43-vuotias, koska nainen haluaa lapsia?
Jos voisit, miksi? Oletko tavannut tällaista ihmistä koskaan?
Jos et, miksi? Pitäisitkö ikäeroa liian suurena?
Ihmettelisikö sun perhe näin suurta ikäeroa?
Kaikki läski-puuma yms ällöt jutut, ja puuttumisen naisen ikään äitinä voi jättää pois . Se ei ole nyt kysymys tässä onko 40-v liian vanha äidiksi, vaan se voisiko nuorempi mies kuvitella tällaisen suhteen ja perheen 8-10v vanhemman naisen kanssa. Eli vastaathan, jos sovit profiiliin.
Asiallisia vastauksia ja pohdintaa kiitos.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun vastausten lukeminen varmisti sen, etten halua etsiä parisuhdetta. Kauheita vastauksia asialliseen kysymykseen.
N37, vela, olen deittaillut vain omanikäisiäni aina.
Sehän on sitten win-win. Pysy erossa meistä miehistä.
Kiitos homppeli olet luulet olevasi mies buuhhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos, mummoikäiset ei kiinnosta.
Onpa sulla nuoret vanhemmat! Jos sulla on ollut niin nuori mummo.
Luin joskus 28-vuotiaasta suomalaistytöstä joka oli jo isoemä. Tämä on kehitysmaa. Enää ei opita edes lukemaan.
No loppuiko nuorilta luuseri miehilä tehot vai tuliko aivohalvaus?Jatketaan nyt minä nainen odotan vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Siis pakko sanoa tälleen 40v naisena että en mitenkään voisi seurustella 30v miehen kanssa. Ei meillä olisi mitään yhteistä! Ollaan eri vuosikymmeniltäkin. 30v henkilöt tuntuu tosi lapsellisille ja näyttääkin jotenkin raakileille jos vertaa omanikäisten kypsään miehekkyyteen.
Miksi ihmeessä myöskään kukaan mies haluaisi 40+ äitiä lapsilleen jos on parikymppisiäkin tarjolla?
Missä niitä parikymppisiä on tarjolla? Olen etsinyt elämänkumppania 18-vuotiaasta lähtien, mutta en ole löytänyt ketään, ja nyt olen jo 34-vuotias.
Voisin jos hänellä ei ennestään ole lapsia.
Hyvää yötä maailma huomenna aurinko nousee taas.
Miksi kuvittelet saavasi asiallisia vastauksia himoitsemalla nuoria pieniä poikia? Mikset pysyttele omanikäisissäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun vastausten lukeminen varmisti sen, etten halua etsiä parisuhdetta. Kauheita vastauksia asialliseen kysymykseen.
Me vanhemmat miehet ikäännytään kuin juustot, eiku viinit. Me ootellaan varastossa tai kellarissa, kun sulle kelpaa.
t. Sepi 51
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me vanhemmat miehet ikäännytään kuin juustot, eiku viinit. Me ootellaan varastossa tai kellarissa, kun sulle kelpaa.
t. Sepi 51
Älkäähän suotta siellä varastossa eltaantuko, kyllä teillekin joku kiva naisimmeinen löytyy rinnalle nytkin. Kiitos Sepi kuitenkin tarjouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pakko sanoa tälleen 40v naisena että en mitenkään voisi seurustella 30v miehen kanssa. Ei meillä olisi mitään yhteistä! Ollaan eri vuosikymmeniltäkin. 30v henkilöt tuntuu tosi lapsellisille ja näyttääkin jotenkin raakileille jos vertaa omanikäisten kypsään miehekkyyteen.
Miksi ihmeessä myöskään kukaan mies haluaisi 40+ äitiä lapsilleen jos on parikymppisiäkin tarjolla?
Missä niitä parikymppisiä on tarjolla? Olen etsinyt elämänkumppania 18-vuotiaasta lähtien, mutta en ole löytänyt ketään, ja nyt olen jo 34-vuotias.
Ehkä niitä tilataan woltilla
Ei ikinä. Olen mielummin sinkku kuin itseäni vanhemman naisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä.
Plus, itseään nuorempien miesten perään kuolaavat naiset antavan pedofiili fiiliksen itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet saavasi asiallisia vastauksia himoitsemalla nuoria pieniä poikia? Mikset pysyttele omanikäisissäsi?
En ole ap, mutta huomasitko, kuinka melkein kaikki (tai suurin osa) miesten vastaukset olivat että 20v nainen vain kelpaa, vaikka he itse ovat 30+ eli ikäero olisi sama tai vielä suurempi, kuin ap:n kysymyksessä? Miksi se ei herätä "himoitsette pieniä tyttöjä, pysykää omanikäisissänne" -ajatuksia sinussa? Miksi ap:n kysymys on paha tässä valossa?
No en varmasti viisikymppistä paksukaista ota kuin viikonloppu panoksi!
-komea 30v mies
Ei tuo ole tarpeellista, koska 20 -25 vuotiaat pitävät sexin harrastamisesta ja 25 - 30 vuotiaat haluavat jo perustaa perheen.
40 kymppiset tuntuvat lähes mummoilta, koska ovat jo niin töissä ja omistavat sitä ja tätä...
Mielestäni kannattaa ottaa sen muutaman vuoden vanhempi mies mikä on NORMAALIA?
M29 olen naimisissa 48N kanssa. Elämäni parasta aikaa viime vuodet olleet. Ei voida saada lapsia ja kumpikaan ei olisi edes halunnut. Ei se määrä vaan se kunnon rakkaudentunne poijjaat. Kukin taplaa tyylillä!
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole tarpeellista, koska 20 -25 vuotiaat pitävät sexin harrastamisesta ja 25 - 30 vuotiaat haluavat jo perustaa perheen.
40 kymppiset tuntuvat lähes mummoilta, koska ovat jo niin töissä ja omistavat sitä ja tätä...
Nelikymppiset ovat jo mummoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti, mikäli tämä on fyysisesti mahdollista. Mielestäni kaikista cooleimmat naiset ovat syntyneet 80-luvun alussa, nykynuoriso on pelkkää pullamössöä.
Sama havainto täälläkin. Ihmeellistä, että 80-luvun alkupuolella syntyneet naiset ovat reippaita ja urheilullisen oloisia ja mukavaa seuraa. Pankaapa merkille omasta tuttavapiiristänne.
Todellakin panen. 80-luvulla syntyneet ovat nuorin ikäryhmä joka vielä jakaa persettä helposti lyhyen lirkuttelun vaivalla. Sitä nuorempiin ei mitään mahkuja, vaikka kaikki sirkustemput tekisi ja mielistelisi.
Anteeksi jos olen typerä, mutta eikös miehet voi lisääntyä niin kauan kuin spermaa tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiset ovat jo mummoja!
Ja osa parikymppisistäkin.
Juu ei kiitos
M28