Teinityttöjä larppaavat perheenäidit
Kokemuksia näistä naisista, jotka yrittävät pysyä samanlaisina omien teinityttöjen tai nuorten aikuisten tyttöjensä kanssa. Samanlaiset kampaukset, vaatetyylit ja yrittävät vielä ruveta opiskelemaan, että vaikuttaisivat nuorekkailta.... Minusta tosi säälittävää. Tavallaan varastavat valokeilan omilta lapsiltaan tunkemalla siihen. Noloa myös nuorille.
Kommentit (129)
Niinpä. Antaisivat nuorten olla nuoria ja elää omaa elämäänsä. Mamma on jo nuoruutensa elänyt ja jos jotain jäi kokematta nyt on jo liian myöhäistä leikkiä opiskelijatyttöä.
No aina oon huppareita ja farkkuja käyttänyt. Mitä pitäisi pukea?
Vierailija kirjoitti: Ei ole säälittävämpää ihmistä, kuin AP.
Katsos vaan, hetikö oli yksi ikinuori mamma linjoilla?
Mikä ihmeen kampaus? Teineillä on hyvin laittamattomat hiukset. Tukka auki ja jakaus.
Vierailija kirjoitti:
Farkut (siniset) ovatkin nykyään seniorivaate. Eläkeläiset kulkevat "trendikkäästi" farmareissa.
En nyt ymmärrä mitä ap ajaa takaa. Ei nykyään oikein ole mitään teinityyliä. Kaikki ikäluokat käyttää suht samoja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kampaus? Teineillä on hyvin laittamattomat hiukset. Tukka auki ja jakaus.
No mutsillahan on sitten samanlainen, koska hän on ikinuori. Ja aina kysellään oletteko siskoksia, kun tyttärien kanssa kaupungilla liikutaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ei ole säälittävämpää ihmistä, kuin AP.Katsos vaan, hetikö oli yksi ikinuori mamma linjoilla?
Ei suinkaan, ei ole edes lapsia. Mutta AP:n kaltaiset trollit, jotka kuluttavat sen pienen ajan mitkä ovat tällä maapallolla vauvapalstalla trollailuun ovat ihan oikeasti siellä maailman säälittävimpien ihmisten seurassa. Siis palstan trollithan ne larppaa jotain 10v ikäsiä lapsia jutuillaansa. Onko ihan hemmetin noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farkut (siniset) ovatkin nykyään seniorivaate. Eläkeläiset kulkevat "trendikkäästi" farmareissa.
No kyl noi lukiolaisetkin farkkuja näyttää suosivan. Vai mitä ajattelit että heillä on?
Se, kun nuoret yrittävät vaikka viettää etkoja jonkun kotona ja äiti tunkee seuraan mukaan "muka hauskana"...
Itse kun olin parikymppinen niin ihmettelin kun yhden 18v tytön 50v äiti pyöri mukana tyttöporukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutsillahan on sitten samanlainen, koska hän on ikinuori. Ja aina kysellään oletteko siskoksia, kun tyttärien kanssa kaupungilla liikutaan...
Mikä sitten olisi nelikymppiselle hyvä? Ei nykyään kukaan mitään tätipermanenttia käytä.
Jostain syystä isillä ei ole tätä ongelmaa. He malttavat antaa nuorten olla rauhassa nuoria. Eivät sekaannu joka asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ei ole säälittävämpää ihmistä, kuin AP.
Katsos vaan, hetikö oli yksi ikinuori mamma linjoilla?
Ei suinkaan, ei ole edes lapsia. Mutta AP:n kaltaiset trollit, jotka kuluttavat sen pienen ajan mitkä ovat tällä maapallolla vauvapalstalla trollailuun ovat ihan oikeasti siellä maailman säälittävimpien ihmisten seurassa. Siis palstan trollithan ne larppaa jotain 10v ikäsiä lapsia jutuillaansa. Onko ihan hemmetin noloa.
Itseänikin ihan surettaa, että joku on niin pienisieluinen ihminen, että miettii tällaisia muiden ihmisten asioita ja kuluttaa siihen aikaansa. Sitä niittää mitä kylvää, ja monet valitsevat kylvää pahaa. Silti jostain syystä odottavat hyvää takaisin.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä mitä ap ajaa takaa. Ei nykyään oikein ole mitään teinityyliä. Kaikki ikäluokat käyttää suht samoja vaatteita.
No eivät tasan käytä. Vai montako tätiä olet nähnyt esim. crop topeissa ja leggingseissä kaupungilla? Teineillä on aina ollut omat muotivillitykset kautta aikojen ja niin kuuluu olla. Siitä kasvetaan ulos tietyssä vaiheessa.
Voi ei! Mä aloitin juuri opiskelemaan uutta kieltä työväenopistolla! Järkyttävää! En ollenkaan tajunnut tekeväni sitä larpatakseni teini-ikäistä tytärtäni. Kiitos ap kun herätit minut tästä Ruususen unestani, jossa maailma vanhenee ympärilläni, kun itse vaan jatkan ikinuorena. Kylläpä olen nolo! Ps. Ajattelin kyllä jatkaa kyseisen kielen opiskelua. On ihan kivaa näin keski-ikäisenäkin oppia uusia asioita.
Minä ja mun tytöt ollaan samaa kokoa ja käytetään vaatteita ristiin rastiin mutta nää nyt on ihan jotain neuleita, ruutupaitaa, pooloa, hupparia. En edes tiedä mikä on teiniä nykypäivänä.
Äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta missä housuissa saan kulkea? Kun olin nuori lukiolainen, niin oli farkut, kun olin opiskelija, oli farkut, kun olin nuori äiti, oli farkut jne. En yritä olla trendikäs farkuissani nyt, mutta pitäisikö minun pukeutua teryleeni housuihin prässisaumalla, etten vaan yrittäisi mitään nuorekasta mummoa leikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten olisi nelikymppiselle hyvä? Ei nykyään kukaan mitään tätipermanenttia käytä.
Yleensä aikuinen nainen on jotenkin löytänyt tyylinsä eikä ole enää tarvetta leuhottaa nuorisotrendien mukana. Itseluottamus pitäisi olla myös sillä tasolla, että ymmärtää erottua joukosta ja antaa nuorten hössöttää keskenään.
Ei ole säälittävämpää ihmistä, kuin AP.