Teinityttöjä larppaavat perheenäidit
Kokemuksia näistä naisista, jotka yrittävät pysyä samanlaisina omien teinityttöjen tai nuorten aikuisten tyttöjensä kanssa. Samanlaiset kampaukset, vaatetyylit ja yrittävät vielä ruveta opiskelemaan, että vaikuttaisivat nuorekkailta.... Minusta tosi säälittävää. Tavallaan varastavat valokeilan omilta lapsiltaan tunkemalla siihen. Noloa myös nuorille.
Kommentit (129)
Oon 38-v tuore äiti ja en keksi mukavampia vaatteita kuin urheilutrikoot ja hupparit. Onko tämä kuitenkin sallittua pukeutumista mulle kun en ole sentään yli 40 eikä mulla ole teinitytärtä? Mulla on myös cropattuja toppejakin pari vaikkakin tällä mahalla en kehtaa käyttää niitä ilman korkeavyötäröisiä housuja.
Vanhojen naisten hiusten värjääminen on noloa. Jotenkin nuorena se on vielä ihan fine, kun vaihtaa väristä toiseen. Mutta sitten kun sen tekee peitelläkseen ikääntymistään, tulee myötähäpeä
Vierailija kirjoitti:
Työssä pitäisi pukeutua kuten aikuiset. Menin uuteen työpaikkaan ja luulin että yksi taukohuoneessa ollut nainen on joku 25 talossa ollut takahuoneen sihteeri. Hänellä oli farkut, teksti t-paita ja joku villatakki rennosti. Mutta oli esimies! Myöhemmin selvisi, hän selitti että kun tyttö luopuu vaatteista, hän käyttää niitä.
Tämä on varmaan just hoikkien naisten ongelma, kun vaatteet mahtuu ja sopii niin niillä mennään.
Siis farkut, t-paita ja villatakki on teiniasu ja esimiehille sopimaton? Mitä ihmettä? Esihenkilö 57 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssä pitäisi pukeutua kuten aikuiset. Menin uuteen työpaikkaan ja luulin että yksi taukohuoneessa ollut nainen on joku 25 talossa ollut takahuoneen sihteeri. Hänellä oli farkut, teksti t-paita ja joku villatakki rennosti. Mutta oli esimies! Myöhemmin selvisi, hän selitti että kun tyttö luopuu vaatteista, hän käyttää niitä.
Tämä on varmaan just hoikkien naisten ongelma, kun vaatteet mahtuu ja sopii niin niillä mennään.
Siis farkut, t-paita ja villatakki on teiniasu ja esimiehille sopimaton? Mitä ihmettä? Esihenkilö 57 v
Villatakki on aina hirveä, ikään, näköön, kokoon ja sukupuoleen katsomatta. Nuhjuinen. Samoin siniset farkut ovat juntit.
Vierailija kirjoitti:
Vanhojen naisten hiusten värjääminen on noloa. Jotenkin nuorena se on vielä ihan fine, kun vaihtaa väristä toiseen. Mutta sitten kun sen tekee peitelläkseen ikääntymistään, tulee myötähäpeä
Kyllä. Kusiblondi on nuorella karsea mutta vielä hirveämpi tädillä tai mummoikäisellä. Samoin tasaisen jytkyvärjätty kypärä millä sävyllä tahansa. Näitä näkee joka päivä. Parasta on, kun juurikasvua pukkaa sentti tai pari, yleensä harmaana.
Tiedän yhden melkein 40v naisen, jolla pari teiniä. Mamma ryyppää, värjää hiuksia muodin mukaan (esim. vaalensi isoja palkkeja päähänsä), on lävistyksiä ja vaatteet yrittää olla kuin 15-vuotiaalla.
Nolo mielestäni.
Luin otsikon kaksi kertaa " Teinityttöjä ta.pp.avat perheenäidit".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villatakki on aina hirveä, ikään, näköön, kokoon ja sukupuoleen katsomatta. Nuhjuinen. Samoin siniset farkut ovat juntit.
Mitä sitten? Luuletko että paljon kiinnostaa muiden mielipiteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Luuletko että paljon kiinnostaa muiden mielipiteet?
Ei tarvi kiinnostaa, mutta ne mielipiteet ovat olemassa ympärilläsi ja kerromme ne silti.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden melkein 40v naisen, jolla pari teiniä. Mamma ryyppää, värjää hiuksia muodin mukaan (esim. vaalensi isoja palkkeja päähänsä), on lävistyksiä ja vaatteet yrittää olla kuin 15-vuotiaalla.
Nolo mielestäni.
Todella nolo. Täytyy olla we e e e e et e e e e porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kusiblondi on nuorella karsea mutta vielä hirveämpi tädillä tai mummoikäisellä. Samoin tasaisen jytkyvärjätty kypärä millä sävyllä tahansa. Näitä näkee joka päivä. Parasta on, kun juurikasvua pukkaa sentti tai pari, yleensä harmaana.
Mua aina naurattaa sun tyyppiset tärisijät. Ei kiinnosta muiden ihmisten mielipiteet hevon vi....... .
Surullista on se, kun ihminen ei hyväksy omaa ikäänsä ja pukeudu tyylikkäästi sen mukaan. Opiskelut opiskellaan nuorena ja sitten painetaan töitä loppuelämä varsinkin, jos on jälkeläisiä hankittu. Aika aikaa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina naurattaa sun tyyppiset tärisijät. Ei kiinnosta muiden ihmisten mielipiteet hevon vi....... .
Taas osui ja upposi. Mahtavaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Luule
Voit kertoa mutta edelleen ei vaikuta mun elämään mitenkään.
YLE väittää: SDP aivopesilapsia
SDP:n ajamaa Pirkkalan marxilaista koulukokeilua on pidetty yhtenä suomettumisen ajan ääriesimerkkinä. Hätkähdyttävä tapaus on kuitenkin katsottu kuriositeetiksi. Keväällä 2016 julkaistu poliittisen historian tutkimus toi aiheeseen uutta valoa: sen mukaan virkamiesten ja psykologien tarkoin valmistelema koulukokeilu oli huomattavasti laajempi ja määrätietoisempi hanke, kuin on tiedetty. Poikkeuksellisesta kokeilusta tallentui merkittäviä osia Ylen ääni- ja kuvanauhoille. Lapsia aivopestiin venäjän alamaisiksi
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/09/30/uusi-tutkimus-osoitti-pirkkala…
Minkä teen kun 18v tyttöni vie multa vaatteet vaatekaapista! Ollaan samantyylisissä kun ne on melkein kaikki mun valitsemia. Tukehdu siihen ap-korppu. Kauheinta sulle on varmaan se, että ollaan samankokoiset tytön kanssa, vaikka olen 55v.
"Kun me ollaan niin saman näköisiä, että aina luullaan sisaruksiksi, kun liikumme yhdessä tyttären kanssa kaupungilla, tsihihihihihiiiii"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas osui ja upposi. Mahtavaa!!
Millä tavalla?
Epävarma teini pohtii aina, mikä on "noloa" hänen omasta mielestään tai kavereiden mielestä.
Fiksu teini pukeutuu niin kuin itse tykkää eikä kuuntele muiden mielipiteitä. Fiksusta teinistä kasvaa fiksu aikuinen, joka ei SEKUNTIAKAAN mieti, mitä joku vastaantuleva ihminen (lapsi, teini, aikuinen, vanhus) ajattelee. Jos vastaantulija ei tykkää vaatteistani, se on vastaantulijan oma ongelma.
Minusta nimenomaan AP:n viestissä paistaa ikäkriisi.
Syystä tai toisesta hän kokee elämänsä jo jämähtäneen, eikä siksi sallisi muiden pukeutua kuten he itse haluavat. Opiskelunkin haluaisi kieltää.
Surullinen juttu.