Teinityttöjä larppaavat perheenäidit
Kokemuksia näistä naisista, jotka yrittävät pysyä samanlaisina omien teinityttöjen tai nuorten aikuisten tyttöjensä kanssa. Samanlaiset kampaukset, vaatetyylit ja yrittävät vielä ruveta opiskelemaan, että vaikuttaisivat nuorekkailta.... Minusta tosi säälittävää. Tavallaan varastavat valokeilan omilta lapsiltaan tunkemalla siihen. Noloa myös nuorille.
Kommentit (129)
Tik tok twerkkaus mutsit on nykypäivää. Toki lapsilleen joskus noloja.
Nyt on muotia että koko perhe leikkii jotain Kardashianeja. Alkavat narista puheeltaankin.
Siis semmonen vähän sivistymättömämpi sakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kampaus? Teineillä on hyvin laittamattomat hiukset. Tukka auki ja jakaus.
=Hiustyyli. Mamma yrittää kopioida sitten samaa vaikka on ryppyjä naama solkenaan ja pussit silmien alla. Roikkuva keskijakaustukka ei näytä hyvältä yli nelikymppisellä.
Mulla on polkkapituus, tosin niin meidän teineilläkin 😅👍
Wt porukoissa ehkä, ei normaali perheissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 20-vuotiaan tytön mummo. Olen ollut muutamia kertoja mukana kaljalla baarissa. Kun olen ollut kotonaan ja sinne on tullut muita nuoria, niin kyllä on mullekin tarjottu ja olen istunut mukana iltaa. Kukaan ei ole nyrpistänyt nenäänsä. Kaikki ovat vain iloisia kun olen mukana ja laskevat leikkiä kun mummon kanssa on niin kivaa!
Olenko tehnyt mielestänne jotain väärin?
Kaljoitteleva mummo on aika turnoff. Aika rappiomeininkiä.
Ap ei ole terve kun pitää muiden pukeutumista kyylätä ja vieläpä naisten. Hanki elämä tai lääkitys
Työssä pitäisi pukeutua kuten aikuiset. Menin uuteen työpaikkaan ja luulin että yksi taukohuoneessa ollut nainen on joku 25 talossa ollut takahuoneen sihteeri. Hänellä oli farkut, teksti t-paita ja joku villatakki rennosti. Mutta oli esimies! Myöhemmin selvisi, hän selitti että kun tyttö luopuu vaatteista, hän käyttää niitä.
Tämä on varmaan just hoikkien naisten ongelma, kun vaatteet mahtuu ja sopii niin niillä mennään.
Pitäisikö äidillä olla leninki tai hame ja pusero yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä isillä ei ole tätä ongelmaa. He malttavat antaa nuorten olla rauhassa nuoria. Eivät sekaannu joka asiaan.
Vai ei ole. Huppari, tennarit, kuluneen näköiseksi käsitellyt farkut, joissa taskut alhaalla roikkuen ja lippis.... ei nyt ihan aikuisen miehen asu ole tämä. Näitä kuitenkin näkyy paljon 40+ vuotiaiden yllä.
No nuohan on muotia kaiken ikäsillä miehillä JA naisilla. Lähes vauvasta vaariin ja mummoon. Ei tänä päivänä tarvitse tanttaantua eikä pappaantua. Käyttömukavat vaatteet ovat IN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä isillä ei ole tätä ongelmaa. He malttavat antaa nuorten olla rauhassa nuoria. Eivät sekaannu joka asiaan.
Ai jaa. Mun mieskin käyttää huppareita.
Mutta hengaileeko poikansa kanssa kylillä mopojengissä tai ajeleeko hurua eli p*llurallia viikonloppuisin kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä mitä ap ajaa takaa. Ei nykyään oikein ole mitään teinityyliä. Kaikki ikäluokat käyttää suht samoja vaatteita.
Missä päin Suomea kaikki käyttää suht samoja vaatteita?!
No just toi teini koulukuvat näytille. Teinien vaatteet vois olla kenen tahansa päällä. Hupparia, neuleita, kauluspaitoja, T-paitoja, farkkuja.
No tietysti kaikki käyttää paitoja ja housuja, mutta millaisia. Kyllä ne teineillä on ihan erilaiset kuin aikuisilla.
No ei nyt kyllä ainakaan tuossa kuvassa ole. Ihan tavallisia ruudullisia kauluspaitoja, perusneuleita, jollain farkkupaita ja jollain joku trikoopaitoja ja huppareita merkkilogolla. Minkä tahansa vois kuvitella 40-vuotiaan päälle. Näin lukiolaisilla. Sinusta tulee vaikutelma ettet edes tunne teinejä. Tai sitten puhut jostain 12-vuotiaiden vaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä leggingsit on teinivaate? 😂 Eikös leggingsit ja tunika olleet av-mamman univormu jo 2004...
Nehän oli teini- ja mammavaate jo 80-luvulla ja muinoin kuninkaiden ja miesten vaatekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hengaileeko poikansa kanssa kylillä mopojengissä tai ajeleeko hurua eli p*llurallia viikonloppuisin kaupungilla.
Saattaisi eukoilla tulla sanomista 😃
Vierailija kirjoitti:
Nyt on muotia että koko perhe leikkii jotain Kardashianeja. Alkavat narista puheeltaankin.
On huomattu. Äidit ja juuri ja juuri 18 täyttäneet tyttäret hakee kimpassa nakkihuulitäytteitä, ripsijatkeita, pukeutuu tiukkoihin perstrikoisiin niin että alapään kamelinvarvas huutaa apua. Sitten nuo opettelee Kardashian-Jenner perheen Ig-tyyliä ja tiktokkaamista, heittelee niiden suhina-narina tyylillä puheet, mietelauseet kehiin, ja yrittää olla kaveruksia, testailee Kardashianklaanin meikkejä yhdessä naamaan suttuisesti sotkien, eikä mitään normaalia lapsi-vanhempi suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just lähti pelaamaan salibandya teinien kanssa. Ihan hullua vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huomattu. Äidit ja juuri ja juuri 18 täyttäneet tyttäret hakee kimpassa nakkihuulitäytteitä, ripsijatkeita, pukeutuu tiukkoihin perstrikoisiin niin että alapään kamelinvarvas huutaa apua. Sitten nuo opettelee Kardashian-Jenner perheen Ig-tyyliä ja tiktokkaamista, heittelee niiden suhina-narina tyylillä puheet, mietelauseet kehiin, ja yrittää olla kaveruksia, testailee Kardashianklaanin meikkejä yhdessä naamaan suttuisesti sotkien, eikä mitään normaalia lapsi-vanhempi suhdetta.
ja ostelee feikki-logotuotteita ja yrittää näyttää rikkaalta, koska Kyrdistaanit :D
Selkeä naisen ikäkriisi kun ei voi päästää tyttäristä irti ja antaa heidän elää omaa elämäänsä roikkumatta siinä väkisin mukana.
Itselleni tuli mielleeni, että ap on joku rupsahtanut eukko, joka ei pysty näyttämään nuorekkaalta, vaikka haluaisi. Siksi on kateellinen itseään paremman näköisille. 😂
Onhan tuo nyt vähän noloa, mutta jos se on sun juttu, niin anna palaa.