Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinityttöjä larppaavat perheenäidit

Vierailija
09.10.2024 |

Kokemuksia näistä naisista, jotka yrittävät pysyä samanlaisina omien teinityttöjen tai nuorten aikuisten tyttöjensä kanssa. Samanlaiset kampaukset, vaatetyylit ja yrittävät vielä ruveta opiskelemaan, että vaikuttaisivat nuorekkailta.... Minusta tosi säälittävää. Tavallaan varastavat valokeilan omilta lapsiltaan tunkemalla siihen. Noloa myös nuorille.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kans säälittävä, kun saatan liikkua Iron Maiden t-paita päällä, vaikka jo puoli vuosisataa vanha mies.

Huomaa kyllä, että olet vanha jos luulet iron maidenin olevan teinikulttuuria 

Vierailija
122/129 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kampaus? Teineillä on hyvin laittamattomat hiukset. Tukka auki ja jakaus. 

=Hiustyyli. Mamma yrittää kopioida sitten samaa vaikka on ryppyjä naama solkenaan ja pussit silmien alla. Roikkuva keskijakaustukka ei näytä hyvältä yli nelikymppisellä.

Pahoittelen, että sinulla on noin huono olla. Mikäli olisit sinut itsesi kanssa, sinulla ei olisi tarvetta huomautella toisten ulkonäöstä eikä tekemisistä. Ne itse asiassa eivät kiinnostaisi sinua lainkaan, vaan olisi ihan sama mitä joku toinen pukee päälleen ja kenen vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aina oon huppareita ja farkkuja käyttänyt. Mitä pitäisi pukea? 

Farkut (siniset) ovatkin nykyään seniorivaate. Eläkeläiset kulkevat "trendikkäästi" farmareissa.

Anteeksi, mutta missä housuissa saan kulkea? Kun olin nuori lukiolainen, niin oli farkut, kun olin opiskelija, oli farkut, kun olin nuori äiti, oli farkut jne. En yritä olla trendikäs farkuissani nyt, mutta pitäisikö minun pukeutua teryleeni housuihin prässisaumalla, etten vaan yrittäisi mitään nuorekasta mummoa leikkiä? 

Kuulehan. Meidän on nyt syytä uusi trendi aloittaa: kuljetaan säkki päällä, ehkä sitten lakataan olemasta tai jotenkin kadottaisiin tästä ahdasmielisestä yhteiskunnasta. Minä ainakin aion pukeutua juuri niinkuin itselleni koen mukavaksi. Ja ne on farkut ja useimmiten ne "kammotukset" pillit🤔🤗

Vierailija
124/129 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa kun eri ikäisillä on erilaisia tyylejä. Varsinkin jos näkyy värikkäitä ja persoonallisia tyylejä. Suomalaiset ovat varovaisia pukeutujia, enemmänkin voitaisiin irrotella. 

Ei ole olemassa mitään erillistä äitityyliä. Ajatuskin on ihan kammottava. 

Vierailija
125/129 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssä pitäisi pukeutua kuten aikuiset. Menin uuteen työpaikkaan ja luulin että yksi taukohuoneessa ollut nainen on joku 25 talossa ollut takahuoneen sihteeri. Hänellä oli farkut, teksti t-paita ja joku villatakki rennosti. Mutta oli esimies! Myöhemmin selvisi, hän selitti että kun tyttö luopuu vaatteista, hän käyttää niitä.

Tämä on varmaan just hoikkien naisten ongelma, kun vaatteet mahtuu ja sopii niin niillä mennään. 

Ai tässä olikin tarkoitus vain haukkua hoikkia ihmisiä. 

Vierailija
126/129 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on me ketkä 38 vuotiaina näytetään oikeasti nuorelle. Viime keväänä laitoin sellaisen normaalin 40v asun päälle ja menin alkoon. Ilmeisesti näytin nuorelta joka yrittää näyttää vanhemmalta kun kysyttiin paperit. Aika usein tulee pukeuduttua nuorekkaasti, koska se on yksinkertaisesti helpompaa. 

Millainen on normaali 40 v asu? Alan lähestyä sitä ikää, joten olisi hyvä varautua asiaan. 

Vierailija
127/129 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan villatakkien vihaaja, mikä mielestäsi on tyylikästä pukeutumista? Ne napatopitko? XDD

Tyylikäs pukeutuminen lähtee siitä, että on ryhti kunnossa eikä ole ylipainoa. Sitten voidaan ruveta puhumaan vaatteista.

Minulla on hyvä ryhti ja olen normaalipainoinen. Rakastan villatakkeja. Onko ok? 

Vierailija
128/129 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on yhteiskuntamme pahin ongelma. Olis jo aika päättäjienkin tehdä jotain!

Vierailija
129/129 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä isillä ei ole tätä ongelmaa. He malttavat antaa nuorten olla rauhassa nuoria. Eivät sekaannu joka asiaan.

Vai ei ole. Huppari, tennarit, kuluneen  näköiseksi käsitellyt farkut, joissa taskut alhaalla roikkuen ja lippis.... ei nyt ihan aikuisen miehen asu ole tämä.  Näitä kuitenkin näkyy paljon 40+ vuotiaiden yllä. 

Tämä ei ole teinityyliä, vaan nimenomaan sitä NYKYISTEN nelikymppisten tyyliä. Sama koskee naisten "teini"vaatteita. On ollut jo kymmeniä vuosia tyypillistä, että 3-4kymppiset ottavat tiettyjä vaikutteitä nykytrendeistä, omista nuoruusvaatteista ja ns. aikuisten ajattomista vaatteista. Katsokaapa vaikka 90-l. nuorten aikuisten kuvia, ihan samoja aikansa muotijuttuja siellä näkyy kuin nuorisollakin. Tosin silloin tuli esim. hiuksiin grunge-tyyli, jota näkyi enemmän vain nuorisolla, ja keski-ikäisten hiukset näyttivät 80-luvun hiuksilta. Eli ihan samanlaista kuin nykyään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme