Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin viedä nainen ensitreffeille?

Vierailija
09.10.2024 |

Mistä te naiset tykkäätte? Kelpaako yleisesti vaikka keilaus, elokuvat tai joku muu tällainen aktiviteetti? Joku tällainen kasuaalisempi vaihtoehto olisi omasta mielestä hyvä ekoille treffeille, niin minkälaista hommaa suosittelette?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon kautta makkariin, sit saunaan ja taas makkariin. 

Vierailija
2/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohtokeilaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tie naisen sydämeen on kolmekirjaiminen: ABC tai RAX

Vierailija
4/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri vei aikoinaan naisen traktorilla kaatopaikalle katsomaan rottia, eivät tavanneet uudestaan sen jälkeen.

Vierailija
5/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva ei ehkä ekoille treffeille sopiva, kivempi tutustua ensin ja mennä sitten myöhemmillä treffeillä leffaan. Joku aktiviteetti jossa voi jutella samalla voisi olla kiva, riippuu tietysti tyypistä tosi paljon.

Vierailija
6/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin mielelläni kahville johonkin rauhalliseen ja tunnelmalliseen kahvilaan. Haluan keskittyä sen ihmisen kohtaamiseen, en muuhun tekemiseen. Mutta oonkin tällainen ujompi ja hiljaisempi nainen, vaikka liikunnallinen olenkin. 

Vierailija
7/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalanpalvelukseen

Vierailija
8/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ennen tavattu, niin kahville. En todellakaan halua ottaa riskiä, että olen tuntikausia jumissa jonkun oudokin kanssa. 

Jos tunnetaan entuudestaan, niin toki tekee vaikutuksen, mikäli mies osaa ehdottaa jotain, mistä arvaa tai tietää minun tykkäävän. Minulle se ei ole keilaus, mutta jollekulle voi hyvin olla.

Olisi kuitenkin outoa, jos ekat treffit olisivat kovin suureelliset. 

Vierailija
9/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se nainen on luonteeltaan? Millaisista asioista tykkää? 

Jos on nätti päivä, niin kävelylle jonnekin puistoon tai sellaiselle kaupunkilenkkipaikalle (esim. Hgissä Töölönlahden ympäri), missä kulkee muitakin ihmisiä. Sen jälkeen vois mennä kahvilaan tai terassille istumaan. 

Jos mennään leffaan, niin ennen tai jälkeen leffan jonnekin istumaan ja sit tutustumaan toiseen. Leffasta on toki puhuttavaa, mutta se kohtaaminen on se treffien tarkoitus. 

Jos ootte molemmat liikunnallisempia, niin joku liikuntajuttu voi olla kiva. Itse en mitään kilpailua haluaisi, koska haluan voittaa, ja jos mies rupee kukkoilemaan, niin ärsyynnyn. 

Vierailija
10/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin mennä kahville johonkin kivalle paikalle, esim. meren tai järven äärelle. Paikkaa tai tekemistä tärkeämpää on se, että molemmat ottavat vastuun keskustelusta ja osaavat puhua ja kuunnella tasapuolisesti.

Vierailija
11/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ihan vaan jutella pari sanaa. En halua syödä, juoda tai mitään. Ei elokuvia. Paikassa josta pääsee kumpikin helposti pois, jos joku menee pieleen. Naisilla on luontainen vaisto ettei ota ruokaa ja juomaa vieraassa seurassa, kumma juttu. Oma vesi voi olla ok.

Vierailija
12/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalanpalvelukseen

Meinasin tulla ehdottamaan samaa. :D

Vierailija
13/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilaan tietty. 

Vierailija
14/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä kannata kysyä naiselta mistä hän tykkää enemmän, tekemisestä treffien aikaan kuten keilaus vai biljardi tai sitten kahvittelu tai ravintolassa käynti.

Ehdottomasti tee niin, että laitat kaikki naiset ihan samaan ryhmään ja vielä niin, että kaiki naiset ovat kiinnostuneita samoista asioista.

Vierailija
15/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistopiknik

Vierailija
16/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkon kautta makkariin, sit saunaan ja taas makkariin. 

Enpä laadukkaampia naisia mammapalstalta odottanutkaan

Vierailija
17/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin mennä kahville johonkin kivalle paikalle, esim. meren tai järven äärelle. Paikkaa tai tekemistä tärkeämpää on se, että molemmat ottavat vastuun keskustelusta ja osaavat puhua ja kuunnella tasapuolisesti.

Paitsi että en itse lähtisi syrjäiseen paikkaan. 

Kahvila olisi kiva! 

Vierailija
18/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin etelään pitkälle viikonloppureissulle, esim. Dubai.

Miehellä olisi hyvä olla oma lentokone.

Vierailija
19/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naruneliöön 12 erää. 

Vierailija
20/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin kävelylle mielellään jos olisi kiva ilma. Just joku kaunis paikka veden ääressä vaikka. Nyt kun ilma on kaikkea muuta kuin kaunis niin kahvila olisi hyvä ja jos juttu luistaa heti niin voihan siitä jatkaa iltaa yhdessä.