Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miesten osata vaihtaa auton renkaat itse?

Vierailija
09.10.2024 |

Uusi poikaystäväni varasi ajan renkaanvaihtoon. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni miesten pitäisi osata vaihtaa autoon renkaat itse.

Kommentit (331)

Vierailija
121/331 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. hyvää arkiliikuntaa ja ihmiset jotka tekevät mahdollisisimman paljon itse, ovat yleensä ahkeria ja pysyvät hoikkina

2. isien ja poikaystävien olisi hyvä opettaa tämä tapa samalla jälkikasvulle, näin se lasten osaamisen tasoa taas laskee

3. ihan katastrofejakin ajatellen, renkaan vaihdon taito on 1 hyvin pieni osa, mutta on kuitenkin, selviytymistä.

Maalla varmaan kaikki vaihtavat renkaat itse, mutta ovat silti lihavampia kuin kaupunkilaiset.

Vierailija
122/331 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi tyttöystäväni tilasi ruokaa Woltista eikä tehnyt itse. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni naisen pitäisi osata tehdä ruokaa itse.

On todella uusavuton lumihiutale. Juokse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/331 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan vaihda itse vaikka osaankin. 

Vierailija
124/331 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät vaihtaa itse. 

Vierailija
125/331 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niiden vaihtoon penistä tarvita? 

Jokaisen auton omistajan pitäisi osata vaihtaa renkaat itse.

Vierailija
126/331 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Sanonta kuuluu, että jos osaat tehdä ruokaa, sinusta ei tule koskaan yritysjohtajaa. Pointti se, että ihmisellä on käytössään rajallinen määrä resursseja ja huomiota, ja jos käyttää aikansa perusjuttuihin, ei ole aikaa rahan tekemiseen

Jos haluat tapailla isääsi, jotain pula-ajan duunaria, niin muuta takaisin isälle. Älä projisoi isääsi moderniin mieheen

Vierailija
127/331 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaisen (vanhan) naisen syndrooma

Erityiset yhteiset nimittäjät vihaisen (vanhan) naisen oireyhtymässä erottavat sen kaikista nykyisistä vakiintuneista luokitteluista. Nämä oireet ovat jaksoittaiset provosoimattoman vihanpurkaukset, avioliitoon yhteensopimattomuus, vakavat itsemurhayritykset, alttius alkoholin ja huumeiden väärinkäytölle, sairaalloisesti suuntautunut kriittinen asenne ihmisiin ja päinvastainen pakkomielteinen tarve menestyä kaikissa pyrkimyksissä, sekä voimakas siisteyden ja täsmällisyyden tarve. Tämä jatkuva täydellisyyteen pyrkiminen on heidän tuhonsa. Hoito on parhaimmillaan lievittävää ja sitä yleensä vastustetaan. Esitämme kolme tapausta sekä heidän takiaan kärsivien miestensä seurausoireyhtymän, jotka reagoivat vihaan vahvistamalla heikkoja maskuliinisia halujaan.

Journal of American Medical Association, 'The Angry Woman Syndrome': https://jamanetwork.com/journals/jamapsychiatry/article-abstract/490382

Vierailija
128/331 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri vaihtamassa renkaat vianorissa 42e

Vierailija
129/331 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pitää jos mies on yhtään maskuliinisessa energiassaan

Vierailija
130/331 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa osaa vaihtaa renkaat, mutta fiksumpaa antaa rasva-apinan Vianorilla vaihtaa.

Vierailija
131/331 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi syytä jokaisen ajokortillisen osata hätätilanteiden varalle. Ei sitä arjessa ole pakko itse tehdä.

Vierailija
132/331 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiikin ihan hirveästi osaamista :D Itse vaihdoin ensimmäisen ja ainoan kerran vararenkaan kun puhkesi kesken matkan.

Vierailija
133/331 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi syytä jokaisen ajokortillisen osata hätätilanteiden varalle. Ei sitä arjessa ole pakko itse tehdä.

Eipä löydy vararenkaita - edes niitä tilapäiskäyttöön tarkoitettua - enää uusista autoista.

Vierailija
134/331 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yarikseen vaihtaisin itse, mutta EV-katumaasturin kiikutan suosiolla motonetin renkaanvaihtoon, ettei tarvitse selkää rikkoa.

Vierailija
135/331 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole teknisesti mikään ihmeellinen suoritus mutta selkävaivaisena renkaan nostaminen ja ohjaaminen oikealle paikalleen on riskihommaa. Mieluummin maksan 30 euroa nuorelle miehelle renkaiden vaihtamisesta kuin että vaihdan itse ja joudun käymään hierojalla kolme kertaa (3 x 60 euroa).

Vierailija
136/331 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa osaa vaihtaa renkaat, mutta fiksumpaa antaa rasva-apinan Vianorilla vaihtaa.

Vianorilla ei muuten kannata käydä vaihtamassa renkaita jos on huono ns. köyhien auto. Se on aika noloa kun siellä on paljon porukkaa paikalla ja sitten rengasapina huutaa, että Skoda Octavia valmis. Itse ajan onneksi Porsche Cayennellä (4.0-li biturbo V8) niin kerään aina naisien ihailevia katseita.

Vierailija
137/331 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse. Itse arvostan enemmän miestä, joka ei vaihda renkaita autoon itse vaan teettää sen työn rengasliikkeessä. En voi oikeastaan kuvitella juuri enemmän hukkaan heitettyä aikaa kuin autonrenkaiden vaihto. Liikkeessä se tapahtuu nopeasti, eikä ole tosiaankaan mikään kallis palvelu.

Kysymykseen, pitääkö homma osata, sanoisin, että ehkä mahdollinen vararengas olisi hyvä pystyä vaihtamaan, jos tulee rengasrikko. Sukupuolesta riippumatta.

Jos miehessä ei olisi mitään muuta vikaa, niin juuri ja juuri hyväksyisin sen, että hän vaihtaa autoonsa renkaat itse.

Vierailija
138/331 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole oikein mitään osaamista. Kyse on pikemminkin siitä, että kannattaako se tehdä itse.

Tämä.

Kyllähän tuo taloudellisesti usein kannattaa, eri asia onko paikka missä sen tekee, missä säilyttää toiset renkaat, haluaako sitten kylmässä syyssäässä  jossain  parkkipaikan kulmassa ahertaa tunnin vai istuuko 10min  joissain rengasliikkeen nahkasohvalla kuppi kahvia kädessä ja maksaa siitä  pienehkön summan rahaa. 

Vierailija
139/331 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä osaamista tarvitaan muttereiden irrottamiseen ja takaisin laittoon?

Sitä ettei jätä löysälle tai ruuvaa liian tiukalle. Kuulostaa helpolta, mutta ei ole kaikille. 

Sit kans pitäisi saada pyörät oikeille paikoilleen että pyörimissuunta on oikea. 

Vierailija
140/331 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehen pitää osata vaihtaa renkaat.

Eri asia on sitten se, että jaksaako tehdä sen, vai maksaako jollekin renkaanvaihdosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme