Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miesten osata vaihtaa auton renkaat itse?

Vierailija
09.10.2024 |

Uusi poikaystäväni varasi ajan renkaanvaihtoon. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni miesten pitäisi osata vaihtaa autoon renkaat itse.

Kommentit (331)

Vierailija
81/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vaihdatan renkaat vaikka osaisin itse, koska se on niin halpaa etten viitsi alkaa ährätä.

M

Vierailija
82/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempana ja naisihmisenä vaihtanut itse renkaat, mutta nykyiset autonrenkaat on niin painavia, että niitä ei jaksa kantaa ja koko työ on annettu rengashotellille. Ei tule säilytysongelmia eikä renkaanvaihto kipeytä selkää. Se on pieni kulu auton muihin kuluihin verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen pitäisi osata vaihtaa rengas autoon. Miksei tätä opeteta autokoulussa? 

Niin, siinä on yleensä 5 pulttia ja logiikka varmaan sanoo, että ne pitää irrottaa ennen kuin saa renkaan pois ja uuden tilalle. 

Aika moni on tunkannut auton ylös kynnyksestä tai sähköautosta akkukotelon linttaan 😙

Vierailija
84/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Mulle olisi myös turn off. 

Ei se nyt mitään rakettitiedettä ole. Suurempi todennäköisyys on, ettei kaveri viitsi vaihtaa renkaita kuin ettei hän osaa. 

Vierailija
85/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen autoilijan pitää osata vaihtaa rengas. Ei paljon kannata odottaa jossain keskellä ei mitään apua tunteja, jos rengas hajoaa. Jos siellä edes kännykän signaalia löytyy.

Se, että tekeekö talvi- ja kesärenkaiden vaihdon itse vai viekö vaihdettavaksi on sitten eri kysymys. Aika, viitsiminen ja kaikilla ei esimerkiksi ole autotallia, eikä huonolla ilmalla kiinnosta tehdä sitä ulkona. 

Vierailija
86/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole oikein mitään osaamista. Kyse on pikemminkin siitä, että kannattaako se tehdä itse.

Mihin momenttiin väännät alumiinivanteet? Onko sulla momenttiavain?

Osaatko mitään muuta kuin autonrenkaiden vaihdon? Vaikutat jankkauksinesi aika yksinkertaiselta ja tulee sellainen kuva että renkaiden vaihto on ainoa asia johon kykenet. 

Onneksi on olemassa ihmisiä jotka palkkaa niitä renkaanvaihtajia jotta sinunkin kaltaisesi ihmiset saavat elannon. 

Vierailija
87/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos korjaan ja huollankin ne itse niin miksi veisin noinkin yksinkertaisen asian muiden tehtäväksi, en vaikka olisi ilmainen.

M48

Vierailija
88/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi pankkitilin olla aika tyhjä että itse vaivautuisin renkaita vaihtamaan vaikka helppoa onkin... 

Vierailija
89/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö naistenkin osata vaihtaa auton renkaat itse?

Mielestäni naistenkin pitäisi osata vaihtaa autoon renkaat itse.

Vierailija
90/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap edustaa sitä valitettavan isoa naisryhmää, joille kaikessa on vain yksi oikea toimintatapa, naisen tapa. 

Vierailija
91/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap edustaa sitä valitettavan isoa naisryhmää, joille kaikessa on vain yksi oikea toimintatapa, naisen tapa. 

Ap on mies. Naisia ei renkaidenvaihdot kiinnosta. 

Vierailija
92/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies. Naisia ei renkaidenvaihdot kiinnosta. 

Olen samaa mieltä Ap:n sukupuolesta. Ainoastaan mies voi niin suuresti arvostaa ja korostaa suhteellisen mitätöntä rengasvaihtotaitoa niin paljon, että se olisi joku kynnyskysymys. Mutta aika hyvä trollaus, joskin renkaanvaihtohan on takuusuosikki

Vierailija
93/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee hyvän hallitunkin ja mutteripyssyn muutoin turhan työlästä kun eräitäkin tullut vaihdettua.

Vierailija
94/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien, joilla on ajokortti, pitäisi itse opetella vaihtamaan vähintään se vararengas. Ei kannata tarkoituksenmukaisesti opetella uusavuttomaksi, hinauspalvelu maksaa ja sillä voi kestää. Kun sain ajokortin, isä laittoi ajamaan vanhalla luuskalla jossa ei ollut juuri mitään ajamista helpottavia systeemejä, ja renkaisiin liittyvät peruskuskin taidotkin opetti. N31

Miksi opetella silloin jos motivaatio on nollissa? Ei kannata käyttää ainutkertaista elämää epämieluisten asioiden parissa.

Elämässä joutuu opettelemaan epämieluisia asioita, autoilussa on paljon sellaisia juttuja ja niistä renkaanvaihto ei ole mikään vaikein. Jos oikein tarkkaan luet, perustelin tarpeen jo aiemmassa kommentissani. Mikään pakko ei ole itse vaihtaa eikä opetella, mutta olisi se hyvä osata jos yhtään enemmän tai pidempiä matkoja ajaa. 

Vierailija
95/331 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin N23

Vierailija
96/331 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko vaihtaa itse, voi tilata palvelun.

Vierailija
97/331 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vaihtaen saa samalla hyötyliikuntaa, eikä tarvitse lähteä kuntosalille ja rahaa säästyy pienituloisella

Vierailija
98/331 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä renkaita, mutta kyllähän autonpyörien kausivaihto pitää olla hallussa.

Vierailija
99/331 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka eivät osaa vaihtaa renkaita, ovat oksettavia.

Vierailija
100/331 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on vetelä nahjus jos ei renkaita itse vaihda. Mutta tähän on tultu: miestä ei naisesta enää erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme