Pitäisikö miesten osata vaihtaa auton renkaat itse?
Uusi poikaystäväni varasi ajan renkaanvaihtoon. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni miesten pitäisi osata vaihtaa autoon renkaat itse.
Kommentit (331)
Jos mies vaihtaa renkaat itse, kertoo sen että kyseessä rivakka ja aikaansaava mies. Eli Turn on
Nyhveröt jonottaa liikkeessä. Ehdoton Yellow flag
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole oikein mitään osaamista. Kyse on pikemminkin siitä, että kannattaako se tehdä itse.
Mitä välineitä siihen muka tarvii? Miksi ei kannattaisi
Tunkki ja rengasavain, mieluummin autonosturi, mutterinväännln, ilmakompressori, varasto uusia renkaita, koneet vanhan renkaan ottamiseksi vanteelta ja uuden renkaan asentamiseksi vanteelle, tasapainoituskone ja vannepainoja sekä mahdollisia merkkikohtaisia rengaspaineantureita. Aina ei vaan kannata.
Vaihdoin aina itse renkaat niin kauan, kunnes niiden koko kasvoi auton vaihdon yhteydessä, enkä jaksanut nostella niitä korkeakynnyksisestä varastosta.
Nykyään on sähköauto, siihen en enää osaisikaan vaihtaa. Rengashotelli ollut jo yli kymmenen vuotta käytössä. N75
Nykyautojen mukana ei tule renkaanvaihtotyökaluja, vaan pelkkä paikkasarja. Pitäisi olla omasta takaa ensinnäkin riittävän järeä tunkki / nosturi että renkaanvaihto olisi turvallisesti tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyautojen mukana ei tule renkaanvaihtotyökaluja, vaan pelkkä paikkasarja. Pitäisi olla omasta takaa ensinnäkin riittävän järeä tunkki / nosturi että renkaanvaihto olisi turvallisesti tehtävissä.
Jokaiselta itseään kunnioittavalta mieheltä löytyy renkaanvaihtotyökalut omasta takaa
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorempana ja naisihmisenä vaihtanut itse renkaat, mutta nykyiset autonrenkaat on niin painavia, että niitä ei jaksa kantaa ja koko työ on annettu rengashotellille. Ei tule säilytysongelmia eikä renkaanvaihto kipeytä selkää. Se on pieni kulu auton muihin kuluihin verrattuna.
:-D
Tosimies ajelee taksilla. Junttien hommaa tuo renkaiden rassaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies ajelee taksilla. Junttien hommaa tuo renkaiden rassaaminen.
No ei kyllä nykyään uskalla kulkea taksilla paitsi jos se on kovanen
Vaihdan aina itse renkaani jos suinkin mahdollista, koska auto on peniksenjatke ja minusta on kiusallista jos joku toinen mies räplää peniksenjatkettani. Nykyään on aika paljon homoseksuaaleja kaikkialla, eduskunnassakin:Tynkkynen, Vigelius ja Beräpummi jne joten riski joutua persuhomostelun kohteeksi on suuri. Onneksi pensa on kutenki haplaa
Hävettäisi jos mies olisi pihalla ryömimässä. Osaa kyllä vaihtaa, mutta onneksi ei tee sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole oikein mitään osaamista. Kyse on pikemminkin siitä, että kannattaako se tehdä itse.
Miten niin kannattaako? Miten siitä saa kannattamatonta, ei tietysti töistä kannata ottaa palkatonta vapataa sen takia, mutta jos vapa ajalla vaihtaa niin vaikeaa siitä on saada kannatamatonta?
Vierailija kirjoitti:
Parin renkaanvaihdon hinnalla saat kyllä sen avaimen ja kunnon tunkin joka kestää sulla seuraavat 20v
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin aina itse renkaat niin kauan, kunnes niiden koko kasvoi auton vaihdon yhteydessä, enkä jaksanut nostella niitä korkeakynnyksisestä varastosta.
Nykyään on sähköauto, siihen en enää osaisikaan vaihtaa. Rengashotelli ollut jo yli kymmenen vuotta käytössä. N75
Meinaatko että ne renkaat on siinä jotenkin sähköiset ja tarvii sähkötyökaluja??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kannattaako? Miten siitä saa kannattamatonta, ei tietysti töistä kannata ottaa palkatonta vapataa sen takia, mutta jos vapa ajalla vaihtaa niin vaikeaa siitä on saada kannatamatonta?
Kannattaa tehdä itse töitä se aika joka siihen kuluu. Kaikilla ei ole 8-16-työ.
Lisäksi myös jos ei erityisesti nauti renkaiden vaihdosta niin kannattaa antaa muiden tehdä se, elämässä on muitakin asioita joilla kannattamista voi mitata kuin raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi tyttöystäväni tilasi ruokaa Woltista eikä tehnyt itse. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni naisen pitäisi osata tehdä ruokaa itse.
Miksi sinä et tehnyt ruokaa?
Varmaan samasta syystä kun ap ei alkanut itse vaihtamaan niitä renkaita
Ei pidä. Jos mä haluan vaihtaa renkaat itse, niin minähän vaihdan. Mutta ei tossa kerrostalon pihalla viitti ruveta ähräämään.
Kaksi kertaa vuodessa olen niin pettynyt kun mieheni ei vaihda itse auton renkaita. Mietin eroa.. muuten täydellinen mies.
Vitsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tehdä itse töitä se aika joka siihen kuluu. Kaikilla ei ole 8-16-työ.
Lisäksi myös jos ei erityisesti nauti renkaiden vaihdosta niin kannattaa antaa muiden tehdä se, elämässä on muitakin asioita joilla kannattamista voi mitata kuin raha.
Teet töitä 24/7? milloinkaan ole 15min vapaata aikaa milloin voisi renkaat vaihtaa alle, jep jep
nojuu tuskin siitä kukaan niin hirvästi nauttii kuten ei vaikka siivoamisesta, töissä käynnistä, pyykin pesusta, yms yms. mutta yleensä kyllä nekin teen itse vaikka niihinkin helpolla sen palvelun saisi.
Heräät aamulla ja ajattelet että pitäisi vaihtaa renkaat.
Toinen tilaa ajan liikkeeseen ja sitten ajaa sinne. Odottaa vuoroaan. Sitten lopulta ajaa kotiin takaisin.
Toinen päräyttää pihalla renkaat alle 15 minuutissa...Eli itse.