Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miesten osata vaihtaa auton renkaat itse?

Vierailija
09.10.2024 |

Uusi poikaystäväni varasi ajan renkaanvaihtoon. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni miesten pitäisi osata vaihtaa autoon renkaat itse.

Kommentit (331)

Vierailija
321/331 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti kuka tahansa osaa vaihtaa renkaat, se on helppoa ja ohjevideot löytyy netistä. 

Minulle olisi turn-off jos mies itse alkaisi tuollaiseen hommaan. Haluan miehen joka käyttää aikaansa paremmin eikä ole niin pihi että ei raaskisi käyttää palveluita. 

Eli renkaat vaihdattamassa käyvä mies käyttää aikansa paremmin kuin itse renkaat vaihtava... Naisen logiikalla ajateltuna ilmeisesti, minä vaihdan renkaat itse 15-20min (ja helmat pysyy ehjinä ja pultit saa auki tien päällä mikä ei aina ole niin varmaa jos liikkeessä tehty). 

Miten helmat hajoaa renkaanvaihdossa? :D Siellä auton pohjassa on ihan nostopaikat erikseen. Ei sitä helmasta nosteta.

Rengasliikkeet on sesonkiaikaan täynnä kiireapulaisia, joilla ei ole mitään hajua oikeista nostokohdista, helmat on usein solmussaa tunareiden jäljiltä.

Vierailija
322/331 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi rengasapinan ajaa rasvaisilla käsillään minun 2017 Mercedes S-sarjalaista, mallia Coupe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/331 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pitää osata. Muuten saa pukeutua mun hameeseen myös 

N23

Vierailija
324/331 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan me tosimiehet olla harvassa jotka renkaat saa vaihdettua ja tasapainoitettua. Kaikki osaa pyörän vaihtaa muttei rengasta.

Vierailija
325/331 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltivanteiden aikaan vaihdoin itse nuorena miehenä. Nykyään nuoret miehet vaihtaa ja pesee. Ei minusta n.50 e ole paha hinta 2 krt vuodessa. Ei/en sillä saa edes ruokakassia. Olen monenlaista nähnyt itse vaihtajien touhua katsoessa; Tunkki pettää, kaatuu. Väärille jengoille. 3 renkaasta mutterit saa auki ja yhdestä renkaasta ei millään (ruostunut?). Rautakangen kun sain apuna jatkovarreksi, niin sitten aukesi.

Vierailija
326/331 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen ajokortillisen pitäisi osata vaihtaa renkaat, edes teorian tasolla. Käytännön toteutuksen kannalta voi tietenkin olla fyysisiä esteitä (esim. vamma), mutta silti tulisi osata tarvittaessa vähintään opastaan miten asia hoituu. Ikinä ei tiedä koska rengas menee rikki ja avun saamiseen menisi aikaa (vaikkakin monessa nykyautossa on korjausvaahto eikä ollenkaan vararengasta).

Vierailija
327/331 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen ajokortillisen pitäisi osata vaihtaa renkaat, edes teorian tasolla. Käytännön toteutuksen kannalta voi tietenkin olla fyysisiä esteitä (esim. vamma), mutta silti tulisi osata tarvittaessa vähintään opastaan miten asia hoituu. Ikinä ei tiedä koska rengas menee rikki ja avun saamiseen menisi aikaa (vaikkakin monessa nykyautossa on korjausvaahto eikä ollenkaan vararengasta).

Rengaskone takaluukkuun niin saa renkaan vaihdettua. 

Vierailija
328/331 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ick jos ei osaa

Vierailija
329/331 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienpäällä voi sitten opetella, kun rengas on puhki.

Vierailija
330/331 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa ja nopeeta vaihtaa ite

Vierailija
331/331 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä