Pitäisikö miesten osata vaihtaa auton renkaat itse?
Uusi poikaystäväni varasi ajan renkaanvaihtoon. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni miesten pitäisi osata vaihtaa autoon renkaat itse.
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla hemmetin tyhmä, jos käyttää kallisarvoista vapaa-aikaansa renkaidenvaihtoon muutaman kympin takia.
Onneksi sitä kallisarvoista vapaa-aikaa ja rahaa voi kuluttaa siihen että käy vaihdattamassa renkaat muualla kuluttaen vielä enemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla hemmetin tyhmä, jos käyttää kallisarvoista vapaa-aikaansa renkaidenvaihtoon muutaman kympin takia.
Onneksi sitä kallisarvoista vapaa-aikaa ja rahaa voi kuluttaa siihen että käy vaihdattamassa renkaat muualla kuluttaen vielä enemmän aikaa.
Ja nämä jotka puhuu siitä että oma aika on niin kallista niin totuus on jotain aivan muuta. Renkaiden vaihto on sitä paitsi hyvää liikuntaa ja jos on lapsia niin voi opettaa heitä samalla.
Mä osaan kyllä mutten jaksa tehdä itse.
Ja olen nainen.
Homma ei jää aina osaamisesta kiinni, on muitakin tekijöitä.
Saa nopeammin homman hoidettua kun ostaa työn ulkoa ja samalla käy itse kaupassa.
Miksi uhraisin siihen ylimääräistä aikaa ollenkaan? Pesukin tulee samalla. 5 min niin ne on vaihdettu. Eikä edes maksa paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä osaan kyllä mutten jaksa tehdä itse.
Ja olen nainen.
Homma ei jää aina osaamisesta kiinni, on muitakin tekijöitä.
Saa nopeammin homman hoidettua kun ostaa työn ulkoa ja samalla käy itse kaupassa.
Miksi uhraisin siihen ylimääräistä aikaa ollenkaan? Pesukin tulee samalla. 5 min niin ne on vaihdettu. Eikä edes maksa paljoa.
Nopeudesta tuli mieleen vanha naapuri jolla meni 4 tuntia vaihtaa itse renkaat. Kyllä. 4 tuntia.
Siinä siis nyhvättiin täysin turhia, kulmat jne. Homman voi tehdä monella tapaa...
Pitäisikö miesten osata parturoida itse hiuksensa?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Sekä naisten että miesten pitää osata, mutta se on jokaisen oma asia viitsiikö itse tehdä.
Miksi opettelisin vaihtamaan renkaan kun ei ole korttia eikä autoa?
Pitäisikö miesten osata tyydyttää itse itsensä?
Pitäisikö miesten osata käydä vessassa sotkematta?
No kyllä mun mielestä pitäisi, mutta se että käy jossain vaihdattamassa ei välttämättä tarkoita ettei osaisi ja silloin ihan ok jos ei vaan huvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole oikein mitään osaamista. Kyse on pikemminkin siitä, että kannattaako se tehdä itse.
Mitä välineitä siihen muka tarvii? Miksi ei kannattaisi
Miksi käyttää pyykinpesukonetta, kun voit pestä nyrkkipyykkinä pienemmät vaatekappaleet ja isommat sitten peset padassa. Ensin tietysti tekaiset saippuaa tai lipeää ja lämmität kaivosta kannetun veden padassa jne. Kyllä kannattaa tehdä kaikki ihan itse.
Miksi käyttää pesukonetta kun on vaimo?
Hemmetti miten vanhanaikainen Ap olet.
Pitääkö miesten osata käyttää rynnäkkökivääriä vaikka on käynyt sivarin?
Pitääkö miesten osata vaihtaa hävittäjän rengas?
Pitääkö miesten osata käyttää ydinasetta?
Kun näkee jonkun pihalla vaihtamassa itse renkaita niin oletus on että se on työtön kun on aikaa mutta ei rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Paikallisessa autopajassa vaihto 30e
Vad billigt. Vianor på Drumsö tar 115 € för att byta däcken på fälgarna och sätta dem under bilen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö miesten osata parturoida itse hiuksensa?
Niinpä.
Jos parturointi olisi yhtä helppoa kuin renkaanvaihto niin kaikkihan parturoisi itse tukkansa.
Kone käteen ja surrrrr. 5 minuuttia. Tai sitten varaa ajan parturiin ja menee sinne odottelemaan, maksaa ja poistuu.
Paskaaaa tämä sivusto on niin täynnä paskaa nykyään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole oikein mitään osaamista. Kyse on pikemminkin siitä, että kannattaako se tehdä itse.
Mitä välineitä siihen muka tarvii? Miksi ei kannattaisi
Miksi käyttää pyykinpesukonetta, kun voit pestä nyrkkipyykkinä pienemmät vaatekappaleet ja isommat sitten peset padassa. Ensin tietysti tekaiset saippuaa tai lipeää ja lämmität kaivosta kannetun veden padassa jne. Kyllä kannattaa tehdä kaikki ihan itse.
Pesetkö pyykit itse kotona !
Minä vien ammattilaiselle pesulaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö miesten osata tyydyttää itse itsensä?
Pitäisi, flesulla.
Eli renkaat vaihdattamassa käyvä mies käyttää aikansa paremmin kuin itse renkaat vaihtava... Naisen logiikalla ajateltuna ilmeisesti, minä vaihdan renkaat itse 15-20min (ja helmat pysyy ehjinä ja pultit saa auki tien päällä mikä ei aina ole niin varmaa jos liikkeessä tehty).