Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta nainen, joka ei käytä hajuvettä, ei ole täysin huoliteltu

Vierailija
09.10.2024 |

Itse olen 52-vuotias ja käyttänyt hajuvesiä lukioiästä lähtien, käytännössä päivittäin. Kuuluu asiaan suihkun tai saunan jälkeen, vaikka olisi ilta. Mitään merkitystä ei ole myöskään sillä, olenko kotona vai lähdenkö ulos.

Tuoksuttomista naisista tulee mieleen lypsylle menevä navettapiika.

Myös tuoksuttomat miehet ovat no-go.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on tietysti typerä provo, mutta täytyyhän tähänkin osallistua.

Olen hajuvesiharrastaja ja rakastan etenkin vintageita. Kilpirauhasen liikatoiminta on kuitenkin aiheuttanut aistien herkistymistä, enkä ole voinut enää rakastamiani hajuvesiä käyttää. Saan pahoinvointia myös liian tuoksuvista suihkusaippuoista.

Hajusteyliherkkä en kai silti ole, en saa hengenahdistusta tai migreeniä tuoksuista. Ainoastaan pahoinvointia, koska hajuaistini on terävöitynyt entisestään. (Hassua muuten että en pysty myöskään enää lihaa syömään, vaikka en mitään vegaani-ideologiaa kannatakaan. Johtuu vain näistä ylikierroksista, ettei lihakaan enää maistu.)

Vierailija
62/66 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle hajuvedestä on aina tullut mieleen itäisen naapurin naiset. Sama vastenmielinen tuoksu!

Vierailija
64/66 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja miten typerä trolli taas. 

No itse olen hoitoalalla töissä enkä saa käyttää töissä hajusteita. 

Vierailija
65/66 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapeelle ja muille tiedoksi, että hajuveden käyttäminen ei tee kenestäkään hienoa leidiä. Tärkeämpää on huolehtia omasta hygieniasta ja olla raikas ja sitä paitsi hieno leidi ei koskaan ilkeile eikä hauku muita.

Näinhän se on. Muistan oman opettajan, joka tuoksui todella vahvalle hajuvedelle. Oli varmasti koko aikuisiän samaa käyttänyt ja siksi oma hajuaisti turtunut niin vuosien aikana määrä lisääntyi. Osalla vuoti silmät etupenkissä :D Kesäisin jopa dödön pettäessä se hien ja hajuveden sekainen aromi oli kerrassaan tukahduttava.

Tuoksujen kanssa saa olla varovainen, ja hienon leidin tekee käytöstavat ja muiden ihmisten huomioiminen eli käytännössä käyttää tuoksua maltillisesti tai jättää sen kokonaan pois.

Vierailija
66/66 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hajuvettä aamulla, meikkiä en käytä töissä tai muutoinkaan, paitsi iltamiin vähän ripsaria

. mutta, mutta, et arvaakaan kuinka tälläydyn lypsylle mennessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän