Minusta nainen, joka ei käytä hajuvettä, ei ole täysin huoliteltu
Itse olen 52-vuotias ja käyttänyt hajuvesiä lukioiästä lähtien, käytännössä päivittäin. Kuuluu asiaan suihkun tai saunan jälkeen, vaikka olisi ilta. Mitään merkitystä ei ole myöskään sillä, olenko kotona vai lähdenkö ulos.
Tuoksuttomista naisista tulee mieleen lypsylle menevä navettapiika.
Myös tuoksuttomat miehet ovat no-go.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Saunan jälkeen hajuvettä 😲 itse suihkaisen aika harvakseltaan. Dödö riittää.
Mitäs ihmeellistä siinä on, että saunan jälkeen suihkauttaa hajuvettä?
Vierailija kirjoitti:
Eihän hajuvesiä voi nykyään edes käyttää juuri missään muualla kuin kotona. Aina on joku huomiohakuinen "tuoksuyliherkkä" märmättämässä hajusteista.
Kyllä ainakin minä käytän joka paikassa. Yliherkät saa marmattaa rauhassa, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajuvesi on turhake. Dödö riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhake ehkä sinulle mutta ei kaikille.
Alergian takia kaikki eivät voi tuoksuja käyttää. Ja sairaaloissa ja palvelukodeissa ei saa käyttää tuoksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hajuvesiä voi nykyään edes käyttää juuri missään muualla kuin kotona. Aina on joku huomiohakuinen "tuoksuyliherkkä" märmättämässä hajusteista.
Kyllä ainakin minä käytän joka paikassa. Yliherkät saa marmattaa rauhassa, ei kiinnosta.
Kai kuljet kaulassasi välkkyvät jouluvalot ja kädessä sähkökärpäslätkä jolla läiskit ohikulkijoita? Se on yhtä viehättävää ja huomaavaista! Jotkut tykkää ja jotkut nipottavat marmattajat ei.
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä niin, kun ihmiset ei osaa kohtuutta tässäkään asiassa. Toivottavasti lapset opetetaan jo koulussa siihen, että jos on hajusteeton koulu, niin sitten hajusteita laittaneet joutuvat käymään kodin ja suihkun kautta ja tulemaan takaisin tuoksuttomissa vaatteissa.
No ne on ihan no-go,koska olen yliherkkä hajusteille. Tollaset sinun kaltaiset ihmiset on painajainen.
Ei ole yhtään mukavaa kun korvat ja silmät kutisee. Lisäksi naama alkaa punoittamaan.Tosi kiva , että sulla on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo aina että tuoksun hyvälle. En käytä hajuvesiä. Kai se on joku ominaistuoksu
Eiköhän se ole alapään tuoksu, josta ukkos tykkää. Muut välttämättä ei.
Vai että ominaistuoksu, just joo 😂 Kaikkea akat kuvitteleekin. Alapään ja ihon löyhkä se on, josta tykkää korkeintaan sun mies.
Moni mies tosiaan tykkää naisten tuoksusta, esim. kaikki heterot.
M 52
Näinhän se menee myös toisin päin hyvin usein eli naisista oma puoliso voi tuoksua erityisen hyvältä tiettyyn aikaan kuukaudessa, mutta muutoinkin hyvältä omaistuoksullaan.
Vierailija kirjoitti:
No ne on ihan no-go,koska olen yliherkkä hajusteille. Tollaset sinun kaltaiset ihmiset on painajainen.
Ei ole yhtään mukavaa kun korvat ja silmät kutisee. Lisäksi naama alkaa punoittamaan.Tosi kiva , että sulla on kivaa.
Ap ei ole kommentoinut aiheeseen kertaakaan. Tämä on porvoolainen perusaloitus iänikuisesta aiheesta, mutta pienellä uudehkolla twistillä.
Yrityksestä, kyllä pitää antaa pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No mäkin tarjoilen allergisille kalaa, pähkinöitä ym. kuka nyt on millekin allerginen. Ei kiinnosta semmoiset marmattajat. Kuolkoon anaflyksiaan.
Huoliteltu, höpö höpö. Tuskin olet, haiset vaan tymäkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai sillai, toivottavasti sinunkaan allergioitasi ei kukaan ota koskaan huomioon, oli ne miten hankalia hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dödökin on turhake, puhtaus riittää.
Olen käyttänyt aivan koko ikäni hajuvesiä. En voi kävellä talosta ulos ilman hajuvettä. Lapseni sanovat aina, että tuoksun hyvälle. Isästään eivät sano samaa. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo aina että tuoksun hyvälle. En käytä hajuvesiä. Kai se on joku ominaistuoksu
Eiköhän se ole alapään tuoksu, josta ukkos tykkää. Muut välttämättä ei.
Vai että ominaistuoksu, just joo 😂 Kaikkea akat kuvitteleekin. Alapään ja ihon löyhkä se on, josta tykkää korkeintaan sun mies.
Moni mies tosiaan tykkää naisten tuoksusta, esim. kaikki heterot.
M 52
Ainakin oma puolisoni sanoo, ettei hän vuoteeseen tule hajuvesiä haistelemaan ja maistelemaan, vaan naista. Eau de saunapuhdas on ilmeisesti paras.
Aapeelle ja muille tiedoksi, että hajuveden käyttäminen ei tee kenestäkään hienoa leidiä. Tärkeämpää on huolehtia omasta hygieniasta ja olla raikas ja sitä paitsi hieno leidi ei koskaan ilkeile eikä hauku muita.
Vierailija kirjoitti:
Olin lenkillä ja ohitin keski-ikäisen naisporukan joka oli myös lenkillä. Järkyttävä hajuveden löyhkä. Yöks!
Olin lenkillä ja ohitseni meni nuori nainen ja pökerryttävä hajuveden löyhkä ,,,kaupassa samoin näitä valitettavasti tulee vastaan. Kuten eräs totesi, silloin sitä on oikea määrä kun sen juuri ja juuri huomaa kun on lähempänä henkilöä
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt aivan koko ikäni hajuvesiä. En voi kävellä talosta ulos ilman hajuvettä. Lapseni sanovat aina, että tuoksun hyvälle. Isästään eivät sano samaa. 😆
Sama juttu. Hajuveden suihkautus on jokapäiväinen rutiini kuten hampaiden harjaus,
Myös miehillä on ihania tuoksuja.
N57
Mulla oli ennen sellainen huoliteltu viisikymppinen rouva naapurina. Hississä tunnisti, että nyt se on liikkeellä, jos oli kulkenut varttiakin aiemmin, niin voimakas oli hienostunut eau de parfuminsa. Mitä enemmän ikää, sen vähemmän kannattaa suihkauttaa, ei ole nimittäin näkö- ja kuuloaistit ainoat, jotka ihmiseltä vanhemmiten katoaa. Muilla voi vielä olla tallessa!
Halatessa juuri ja juuri tuntuva kevyt tuoksu on seksikäs. Yli metrin päähän leviävä pilvi sen sijaan tilaa vievä ja jotenkin tyrkky. Tyyliä ja malttia niihin hajusteisiin!