Minusta nainen, joka ei käytä hajuvettä, ei ole täysin huoliteltu
Itse olen 52-vuotias ja käyttänyt hajuvesiä lukioiästä lähtien, käytännössä päivittäin. Kuuluu asiaan suihkun tai saunan jälkeen, vaikka olisi ilta. Mitään merkitystä ei ole myöskään sillä, olenko kotona vai lähdenkö ulos.
Tuoksuttomista naisista tulee mieleen lypsylle menevä navettapiika.
Myös tuoksuttomat miehet ovat no-go.
Kommentit (66)
Mies sanoo aina että tuoksun hyvälle. En käytä hajuvesiä. Kai se on joku ominaistuoksu
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo aina että tuoksun hyvälle. En käytä hajuvesiä. Kai se on joku ominaistuoksu
Eiköhän se ole alapään tuoksu, josta ukkos tykkää. Muut välttämättä ei.
Ap tuoksuu 10 metriä vastatuuleen.
Hajuvesimummotko huoliteltuja? Ohoh? Huoliteltu on puhdas, raikas ja hyväihoinen. Ei tuoksu keinotekoiselle hajulle vaan puhtaalle itselleen.
Liian voimakkaat tuoksut ovat järkyttäviä. Tuoksu pitää olla niin hento, että sen haistaa juuri ja juuri, kun menee kainaloon, ei muuteen.
Olin lenkillä ja ohitin keski-ikäisen naisporukan joka oli myös lenkillä. Järkyttävä hajuveden löyhkä. Yöks!
No voi hellanlettas. Mä en käytä hajuvettä.
54v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan puhdas iho, vaatteet,hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Äijälläs on hajuaisti kadonnut ja ilmeisesti nuolee sinun hikiset varpaasikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää jos itselläsi on löyhkäävä alapää, mikä selittää kyllä tuon luulosi. Ihminen haistaa nenänsä korkeudella olevat asiat eli päänahan, hiusten, hengityksen ja ihon.
Vierailija kirjoitti:
Hajuvesimummotko huoliteltuja? Ohoh? Huoliteltu on puhdas, raikas ja hyväihoinen. Ei tuoksu keinotekoiselle hajulle vaan puhtaalle itselleen.
Hyväihoinen?
Vierailija kirjoitti:
Löyhkäävä lyyli on no go.
M
Kirottu on se mies joka ei kiimaista naista auta. Sanoo jo raamattukin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että ominaistuoksu, just joo 😂 Kaikkea akat kuvitteleekin. Alapään ja ihon löyhkä se on, josta tykkää korkeintaan sun mies.
Ap on naista leikkivä Pasi, Hertta-sarjan suurkuluttaja.
Jos kotona ei ole hajuvesille allergisia, niin voihan niitä käyttää, mikäli kanssa-asujat pitää samoista tuoksuista. Muuten fiksuinta olla kovin tuoksahtelemasta, ettei aiheuta yliherkille kohtauksia.
Vierailija kirjoitti:
Olin lenkillä ja ohitin keski-ikäisen naisporukan joka oli myös lenkillä. Järkyttävä hajuveden löyhkä. Yöks!
Ne oli jo varautunut sinun hien ja paskan hajuun
Vierailija kirjoitti:
Sovitte biologisesti toisillenne. Tehkää lapsia!
Mä oon ihan mielelläni navettapiika, ni saan olla oma itteni 😄
Aika vähän niillä taitaa olla tekemistä toistensa kanssa. Mä taas olen varsin homsantuu luonnonlapsi, ja nyt viiden päivän sohvanpohjalla sairastamisen jälkeen ehdottomasti kuin navettapiika, mutta Lutensin Five o'Clock tuoksuu nyt, kun taas haistaa. Aina ja omaksi iloksi, ei muiden.