Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuleeko teillä helteetä huono-olo tai todella epämukava?

Vierailija
25.07.2025 |

ei pysty kyllä käymään kuin kaupassa niin on pakko huilata. koska nämä saamarin helteet loppuu!!?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Ja ei, en ole ylipainoinen enkä monisairas. 

Vierailija
2/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja itselläni iho meinaa palaa aurinkovoiteen (suojakerroin 50) läpikin, niin senkin takia pysyttelen helteillä sisällä. 

Asuntoni on ollut ihan nappivalinta, pysynyt yllättävän siedettävänä ilman mitään jäähdyttimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monisairas, joten en liiku helteellä ulkona ollenkaan. Herään aamulla juoksulenkille ennen klo 6 (siis nyt helteiden aikana), kun ei vielä ole liian kuuma. 

Vierailija
4/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nautin lämmöstä.

Vierailija
5/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvi turpoaa ja särkee. Alaselkää särkee. Kaikki vanhat krempat nousee nyt kipeästi pinnalle, vaikka normaalisti ne ei kokoajan muistuttele

Vierailija
6/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan paha olla, vaikka kesä onkin mukava.

Vierailija
7/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori ja terve ja siitä huolimatta saan 10 minuutin helteellä olosta jo aivan hirvittävän päänsäryn ja pahoinvoinnin, vaikka nesteyttäisinkin itseäni. Ei nämä kelit ole ihmisille suunniteltu.

Vierailija
8/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monisairas, joten en liiku helteellä ulkona ollenkaan. Herään aamulla juoksulenkille ennen klo 6 (siis nyt helteiden aikana), kun ei vielä ole liian kuuma. 

Olet monisairas ja käyt juoksulenkeillä...!?

Vierailija
9/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikuumentuminen ei ole hyväksi kellekään. Nautin tosin siitä tiedosta, että useampi hellelehmä tulee kuolemaan näillä kelleilä tai saa niiden seurauksena esim ihosyövän.

Vierailija
10/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. 

Vierailija
11/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veltto olo on

Vierailija
12/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ja joudun olemaan näillä helteillä töissä, jossa joutuu pitämään suojavaateita, kumppareita ja lämpötila nousee ulkolämpöä kuumemmaksi. Päätä särkee, oksettaa, kutittaa, vi*uttaa, ärsyttää. Nesteitä kuluu litroittain. Ei ehdi juomaan niin paljon kuin olisi tarve. Jalat hautoo kumppareissa niin, että on jo ihan haavoilla. Sukkia vaihdan ja yritän pitää jalat kuivana, mutta ei auta. 

Vierailija
13/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin erittäin matalasta verenpaineesta, jota helle pahentaa (lämpö laajentaa verisuonia ja paine alenee), joten helteellä minulla on aina voimaton ja heikko olo ja käsin huimauksesta.

Toisaalta, helle vie mukanaan kivut, joten on siinä myös hyviä puolia.

Vierailija
14/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet monisairas ja käyt juoksulenkeillä...!?

Liike on lääke, sanotaan, tottakai pitää liikkua jos vaan pystyy sairauksista huolimatta.

-eri

Vierailija
15/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Pitää vaan syödä ja juoda kunnolla. Mulla aina kassissa mukana vesipullo johon sekoitettu elektrolyyttejä. 

Vierailija
16/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palan auringossa niin sitten polttelee. Uin , käytän aurinkorasvaa, juon ja istun varjossa, ihana sää

Vierailija
17/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, kun muistaa käydä suihkussa ja syödä hyvin.

Vierailija
18/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paha tukkeuttava olo, kuuma, mutta hikeä ei kuitenkaan pukkaa kunnolla. Oma sisäinen lämmönsäätelyjärjestelmä on ihan sekaisin. Mielelläni tykkäisin auringosta ja lämmöstä, mutta kroppa on pettänyt mut. 

Vierailija
19/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuvitellut oloni pahemmaksi, mitä se on. Tänään pyörähti käyntiin rv 37. Lasten kanssa on käyty markkinoilla, potkimassa jalkapalloa, uimassa, pelaamassa Pokemonia (vähintään tunti liikuntaa joka päivä) ja kotona olen normaalien kotitöiden lisäksi tehnyt remppaa ja fiksannut autoa. Toisinaan makaan lattialla jalat sohvalla ja yritän jollain kepillä hieroa turvonneita jalkojani. Pahoinvointi on edelleen lähes jokahetkistä, en usko johtuvan helteestä.

En tykkää helteistä, en ole koskaan tykännyt. Hiki juoksee ja juotavaa kuluu. Kuuma mulla varmaan olisi ilman hellettäkin, t-paitaan vaihdan lämmön noustessa yli 15 asteen ja nyt mennään jo yli 30C. 

Vierailija
20/23 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja sitte vituttaa nää känisijät " ei lämmin luita riko !" Tulis ukkoonen ja tappaas ne. Ja sitte sais tulla pakkaset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme