Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miks olet jättänyt lähestymästä naista, vaikka merkit ihastumisesta on ollut molemminpuoliset?

Vierailija
08.10.2024 |

Itse odotin yli vuoden miehen askeleen ottoa eteenpäin, mutta turhaan. Miehen osoittama mielenkiinto minua kohtaan sai tunteeni leimahtamaan lähes välittömästi. Tein vastavuoroisesti selkeitä lähestymisyrityksiä, eli hiplailin miehen hiuksia, kosketin vaikka millä "tekosyyllä". Pienikin karva miehen vaatteissa, niin olin hellästi sitä putsaamassa pois. Mies selvästi tykkäsi näistä, vaikka oli joskus hämillään. Olemme reilusti yli 40 vuotiaita, eli ei pitäisi olla kyse teini ujostelusta. Itse aloin pelkäämään pakkeja (tunsin itseni tyhmäksi) ja lopetin kaikki huomion osoitukset. Odotin, että mies aktivoituisi, mutta ei. 

Kommentit (425)

Vierailija
41/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa ko tapaukseen mitään. Yleisellä tasolla miehet on kyllä peloteltu me too-liikkeen avulla varovaisiksi. Mistä vaan lähestymisestä voi saada syytteen. Eniten vaikutusta on miehille, jotka jo luonnostaan ovat ujoja.

Joskus päästään pidemmällekin, mutta kun luin noita "raiskaustapauksia" tähän uuteen suostumuslakiin viitaten, niin kyllä on miehen oikeusturva todella löyhässä. Erään oli pelastanut älykello. Monessa muussakin tapauksessa syyte ei ollut edennyt, mutta jo pelkästä epäilystä saa leiman, Onko niin, että nykyään, ainakin nuoremmat naiset, kuvittelevat että jo hieman epäonnistunut, ei niin tyydyttävä seksiakti (joista lienee useimmilla kokemusta) on sama kuin raiskaus?

Tuon suostumuslain lähdeaineistossa on käytetty tämän mielipidepalstan keskustelua, joten ei ihme että se on täysin epäonnistunut ja juristit ovat ihmeissään että mitä vattua.

Vierailija
42/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on, että nuo mitä itse kuvittelet selkeäksi lähestymisyritykseksi eivät ole selkeitä lähestymisyrityksiä. Ei ainakaan miehille.

Tämä, ei noita AP:n muka lähestymisyrityksiä voi mitenkään sellaiseksi ymmärtää. Mies on hämillään koska tekisi mieli tehdä aloite mutta naiselta ei saa mitään muuta vastakaikua kuin tuollaista kevyttä ystävällisyyttä. En ymmärrä miksi nainen ei voi olla aloitteellisempi ja tehdä itseään selväksi ilman mitään ihme hippaleikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin muuta reittiä ettei hän tykkääkään pyllyseksistä.

Vierailija
44/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: Kuinka vaikeaa on sanoa suoraan mitä haluaa ja pyytää miestä ulos jonnekin sen sijaan, että vihjaat jollain hiplailuillasi?

Vierailija
45/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska #metoo on pelotellut miehet tekemästä mitään aloitteita naisten suuntaan ettei saa syytettä jostain. Tämän on naiset itse aiheuttaneet ja aloite on nyt teillä. Tehkää siis jotain nyt kun  päätitte ottaa tässä asiassa "perinteisen" miehen roolin. Älkääkä ainakaan valittako että miehistä on tullut arkoja.

Vierailija
46/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska te naiset olette tuhansia kertoja vakuutelleet, että olette vain ystävällisiä ja että tulkitsemme ystävällisyyden liian helposti kiinnostukseksi.

Näinhän se useimmiten onkin.

Vierailija
47/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa ko tapaukseen mitään. Yleisellä tasolla miehet on kyllä peloteltu me too-liikkeen avulla varovaisiksi. Mistä vaan lähestymisestä voi saada syytteen. Eniten vaikutusta on miehille, jotka jo luonnostaan ovat ujoja.

Joskus päästään pidemmällekin, mutta kun luin noita "raiskaustapauksia" tähän uuteen suostumuslakiin viitaten, niin kyllä on miehen oikeusturva todella löyhässä. Erään oli pelastanut älykello. Monessa muussakin tapauksessa syyte ei ollut edennyt, mutta jo pelkästä epäilystä saa leiman, Onko niin, että nykyään, ainakin nuoremmat naiset, kuvittelevat että jo hieman epäonnistunut, ei niin tyydyttävä seksiakti (joista lienee useimmilla kokemusta) on sama kuin raiskaus?

Älä viitsi höpöttää. Kenellekään normaalijärkisellä ihmisellä ei ole tuon kanssa ongelmaa. 

Vierailija
48/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella ihastunut naiseen, mutta olen itsekkin nainen. Kuolisin lähinnä, jos kohteeni antaisi pakit ja nauraisi asialle lopun elämäänsä. 

Vierailija
49/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle: Kuinka vaikeaa on sanoa suoraan mitä haluaa ja pyytää miestä ulos jonnekin sen sijaan, että vihjaat jollain hiplailuillasi?

Aivan, yli nelikymppinen nainen vielä eikä mikään teinipissis. Toiminta on kuin tuolla jälkimmäisellä.

Vierailija
50/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se aloitteen tekeminen on naiselle NIIN vaikeaa? Miehet eivät edelleenkään vuonna 2024 ole ajatustenlukijoita. Se mikä naisen mielestä on päivänselvä vihjaus voi miehen mielestä olla täysin merkityksetöntä tai niin vähäpätöistä ettei sitä osaa tulkita varman kiinnostuksen merkiksi.

Vierailija
51/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo sinun lähestymisyritykset on ainakin ihan kuin jostain yläasteelta.

Melkein mikä tahansa lähestymisyritys naiselta on hyvä juttu. Ei nyt mollata naista, joka selkeästi on osoittanut kiinnostustaan. Useimmat naiset eivät tee yhtään mitään.

Vierailija
52/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma henkilökohtainen elämäni on surkeassa jamassa. Olisin naiselle pettymys. 

Sain tapailumieheltä kerran kaveripakit, joissa vetosi ongelmiin omassa elämässään. Epäilin sen olleen tekosyy, mutta jos kuvitellaan että ei ollut, en tiedä mikä olisi ollut niin iso ongelma jota en olisi silloin ihastuneena katsonut läpi sormien. Ihastus ei ainakaan itselläni kovin pienestä haihdu. Kannattaa siis yrittää vaikka tilanne olisi mikä.

Mies saattoi ajatella pidemmälle kuin sinä. 

On sekin mahdollista. Mutta mielestäni se on vähän hölmöä, koska ei kukaan oikeasti voi ennustaa miten asiat menevät. Paljon hienoja asioita voi mennä ohi vain siksi, koska kuvitteli kaiken kuitenkin menevän tietyllä tavalla.

Vierailija
53/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska merkeillä ei ole väliä. Nainen ei uskalla itse lähestyä miestä, koska silloin ei voi sanoa käytöksensä olleen vain ystävällistä. Kun mies lähestyy häntä, niin nainen voi sanoa ettei tarkoittanut käytöksellään mitään. Naisella pitää aina olla pakoreitti jos rohkeus ei riitä sanomaan kyllä.

Vierailija
54/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska te naiset olette tuhansia kertoja vakuutelleet, että olette vain ystävällisiä ja että tulkitsemme ystävällisyyden liian helposti kiinnostukseksi.

Tämä. Pitäisi olla joku turbofakiiri ja ajatustenlukija jotta huomaisi eron normaalin ystävällisyyden ja naisen antamien mystisten avaruussignaalien välillä. Turvallisempi odottaa että nainen tekee selkeän aloitteen (mitä ei tapahdu käytännössä koskaan, ainakaan selvin päin).

Vierailija
55/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin nuo aloittajan huomionosoitukset on viehättäviä ja osoittaa, että hän on lämmin ihminen. Ei aina tarvitse olla asia linjalla ja puhus asioita suoraan. Itse ainakin lämpenisin pienestä koskettelusta. Ainakin tietäisin, että nainen haluaa koskea minua ja varmaan olisi kivaa luvassa.....

Vierailija
56/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisen elämä on sementoitu nykyiselle paikkakunnalle, ja minua ei kiinnosta loppuelämä siellä. Koska nainen on ollut ihan kiihottava ulkoisesti, mutta luonteeltaan jollain tavalla trashy tai epätasapainoinen. Koska on ollut erilaiset tulevaisuuden tavoitteet. Koska naisen perhe tai kaveripiiri on ollut jotenkin häiritsevä. Koska nainen on ollut taloudellisesti liian turhamainen. Koska nainen ei ole tuntunut "vaimomatskulta". Koska on liian erilaiset arvot tai elämäntavat. Koska naisella on jo lapsia, ei halua tai voi saada niitä. Koska en ole pitänyt itseäni hänelle sopivana kumppanina. 

Tuossa joitain syitä, muitakin varmasti on.

Vierailija
57/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma henkilökohtainen elämäni on surkeassa jamassa. Olisin naiselle pettymys. 

Sain tapailumieheltä kerran kaveripakit, joissa vetosi ongelmiin omassa elämässään. Epäilin sen olleen tekosyy, mutta jos kuvitellaan että ei ollut, en tiedä mikä olisi ollut niin iso ongelma jota en olisi silloin ihastuneena katsonut läpi sormien. Ihastus ei ainakaan itselläni kovin pienestä haihdu. Kannattaa siis yrittää vaikka tilanne olisi mikä.

Mies saattoi ajatella pidemmälle kuin sinä. 

On sekin mahdollista. Mutta mielestäni se on vähän hölmöä, koska ei kukaan oikeasti voi ennustaa miten asiat menevät. Paljon hienoja asioita voi mennä ohi vain siksi, koska kuvitteli kaiken kuitenkin menevän tietyllä tavalla.

Torjutuksi tulemisen pelko on voimakas tunne. Mulla oli tota nuorena. Silloin voi haluta torjua toisen ennen kuin tulee itse torjutuksi. Vaikka toinen osoittaisi voimakkaitakin kiinnostuksen merkkejä ei se ole vielä tae mistään. 

Vierailija
58/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisen elämä on sementoitu nykyiselle paikkakunnalle, ja minua ei kiinnosta loppuelämä siellä. Koska nainen on ollut ihan kiihottava ulkoisesti, mutta luonteeltaan jollain tavalla trashy tai epätasapainoinen. Koska on ollut erilaiset tulevaisuuden tavoitteet. Koska naisen perhe tai kaveripiiri on ollut jotenkin häiritsevä. Koska nainen on ollut taloudellisesti liian turhamainen. Koska nainen ei ole tuntunut "vaimomatskulta". Koska on liian erilaiset arvot tai elämäntavat. Koska naisella on jo lapsia, ei halua tai voi saada niitä. Koska en ole pitänyt itseäni hänelle sopivana kumppanina. 

Tuossa joitain syitä, muitakin varmasti on.

Onnea vaan noilla vaatimuksilla. 

Vierailija
59/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Pitäisi olla joku turbofakiiri ja ajatustenlukija jotta huomaisi eron normaalin ystävällisyyden ja naisen antamien mystisten avaruussignaalien välillä. Turvallisempi odottaa että nainen tekee selkeän aloitteen (mitä ei tapahdu käytännössä koskaan, ainakaan selvin päin).

On se ihme, että tässä maassa ylipäänsä ihmiset tapaavat, menevät naimisiin ja perustavat perheen. Ehkä niin käykin vain silloin, kun nainen haluaa lapsia TAI nainen ei pärjää ilman miestä TAI nainen haluaa nostaa sosiaalista statustaan. 

Vierailija
60/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska merkeillä ei ole väliä. Nainen ei uskalla itse lähestyä miestä, koska silloin ei voi sanoa käytöksensä olleen vain ystävällistä. Kun mies lähestyy häntä, niin nainen voi sanoa ettei tarkoittanut käytöksellään mitään. Naisella pitää aina olla pakoreitti jos rohkeus ei riitä sanomaan kyllä.

Tuttua. Sitten itkeään ettei kukaan mies lähesty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä