Mies, miks olet jättänyt lähestymästä naista, vaikka merkit ihastumisesta on ollut molemminpuoliset?
Itse odotin yli vuoden miehen askeleen ottoa eteenpäin, mutta turhaan. Miehen osoittama mielenkiinto minua kohtaan sai tunteeni leimahtamaan lähes välittömästi. Tein vastavuoroisesti selkeitä lähestymisyrityksiä, eli hiplailin miehen hiuksia, kosketin vaikka millä "tekosyyllä". Pienikin karva miehen vaatteissa, niin olin hellästi sitä putsaamassa pois. Mies selvästi tykkäsi näistä, vaikka oli joskus hämillään. Olemme reilusti yli 40 vuotiaita, eli ei pitäisi olla kyse teini ujostelusta. Itse aloin pelkäämään pakkeja (tunsin itseni tyhmäksi) ja lopetin kaikki huomion osoitukset. Odotin, että mies aktivoituisi, mutta ei.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska te naiset olette tuhansia kertoja vakuutelleet, että olette vain ystävällisiä ja että tulkitsemme ystävällisyyden liian helposti kiinnostukseksi.
No onko ne pakit nyt sitten maailmanloppu, jos joku nainen olisikin ollut pelkästään ystävällinen eikä ihastunut sinuun.
Yhdet? Sadat? Kuinka monet pitää saada?
Sata kertaa on ollut merkit ihastumisesta ilmassa, mutta aina tulee pakit? En usko. Jos saa sadat pakit niin silloin yrittää iskeä ihan hakuammunnalla ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies on jo luovuttanut rakkauden suhteen. Sitten kun yhtäkkiä se tilanne tuleekin kohdalle, niin ei osata toimia oikein ainakaan nopeasti ja nainen luulee että hän tuli torjutuksi.
Juuri näin.
Eikö mies tuossa tilanteessa palaisi asiaan, jos nainen on käsittänyt väärin? Jos ei, taitaa olla aika merkityksettömästä ihastuksesta kyse.
Ovatko kehäpäätelmät ainoita, joihin kykenet?
Pakko oli vissiin päästä kirjoittamaan ylemmyyttä henkivä kommentti, sen sijaan että olisit voinut vain jättää kommentoimatta.
Trollaan ainoastaan trolleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska te naiset olette tuhansia kertoja vakuutelleet, että olette vain ystävällisiä ja että tulkitsemme ystävällisyyden liian helposti kiinnostukseksi.
No onko ne pakit nyt sitten maailmanloppu, jos joku nainen olisikin ollut pelkästään ystävällinen eikä ihastunut sinuun.
Sata kertaa on ollut merkit ihastumisesta ilmassa, mutta aina tulee pakit? En usko. Jos saa sadat pakit niin silloin yrittää iskeä ihan hakuammunnalla ihmisiä.
Et taida ymmärtää suomea?
Beats me. Minulle ei koskaan satu tuollaista
Vierailija kirjoitti:
Beats me. Minulle ei koskaan satu tuollaista
...eli naiset eivät koskaan ole alanneet hiplailemaan yms. Enkä ole sitten alkanut itsekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä häpeän itseäni niin paljon ja puuttuu rohkeus tyystin etten uskalla mennä juttelua pidemmälle. Mitä nainen sanoo sitten kun käy ilmi että olen lähes nelikymppinen neitsyt? Viimeksi minua lähestyvällä naisella oli lapsiakin. Tuskin hänkään olisi ollut ensitreffeillään valmis äitipuoleksi?
Olen saanut elämäni ja ulkomuotoni kuntoon ihan liian myöhään, eikä enää ikäluokassani ole yhtä kokemattomia naisia kuin mitä itse olen.
Jos tuo on ainoa ongelmasi, niin kannattaa kääntyä ammattilaisen puoleen. Kyllä, tarkoitin maksullista. Hän voi varmasti opastaa sinua alkuun kun selität tilanteesi ja kerrot haluavasi oppia olemaan naisen kanssa niin että kumpikin nauttii. Pääset neitsyydestäsi ja saat kokemusta ja itsevarmuutta. Sen jälkeen sinun on paljon helpompi lähestyä ihastuksesi kohdetta.
Etkä varmasti ole ainoa neitsyt, joka hä
Sellainen nainen varmaan välittääkin ihan hirveästi siitä miehestä? Kokematon mies varmaan haluaisi myös melko kokemattoman naisen ja joku ilolintu tuskin on sellainen?
Silmät sädehtii, kun nainen on ihastunut ja puhuu ihastukselleen.
Ihastunut nainen näyttää aina kauniilta ja hehkuvalta. Sitten kun se ei ole enää ihastunut, se näyttää ihan tavikselta tai rupsahtaneelta. Biologinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan siinä usean vuoden aikana saada sadat pakit, vai mitä oikein ajattelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle naiselle ne ainakin tuntuu olevan maailmanloppu ja siksi vanhanaikaisiin ritariarvoihin vedoten jättävät lähestymiset miehille.
Mulle riittää se kevyt flirtti ja vihjaileva jutustelu. En halua yhtään mitään enempää.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihastuneen ihmisen ja tavallisen ystävällisyyden eron huomaa kyllä jos ei ole täysin tonttu.
Jatkuvaa fyysistä hinkkaamista, flirttailua, seuraan hakeutumista ja sen sellaista ja kaverikortti lätkähtää. Kylläpä olen tonttu kun moista muuksi kuin ystävällisyydeksi kuvittelin! Naiset voisitteko lopettaa tuollaisen harrastamisen, se voi toimia tyttökavereidenne kanssa muttei miesten kanssa samaa voi harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle naiselle ne ainakin tuntuu olevan maailmanloppu ja siksi vanhanaikaisiin ritariarvoihin vedoten jättävät lähestymiset miehille.
Minun kokemus naisena on, että miehet pelästyvät kun heitä lähestyy, vaikka ihastuksen merkkejä on ollut ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen asenne Aasiassa matkustelua harrastavia miehiä kohtaan ja animeviha.
Pedofiilit katsoo loleja ja Aasiassa juoksee vain pervot setämiehet, jotka ei saa suomalaista naista.
"saa" suomalaista naista?
Aika esineellistävä asenne. Mitä suomalaisessa naisessa on "saatavaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ajattelee että ei kannata riskeerata työpaikkaa ja mainetta. Mies saa syytteen seksuaalisesta häirinnästä hyvin helposti vaikka toinen osapuoli olisi aktiivinen
Tämä "hyvin helposti" on niin harvinaista että en ole kuullut yhdestäkään tuntemastani ihmisestä joka olisi sellaisen syytteen saanut.
Minäpä tiedän. HR:n varoitus siitä että erehtyi sivulauseessa sanomaan naista kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihastuneen ihmisen ja tavallisen ystävällisyyden eron huomaa kyllä jos ei ole täysin tonttu.
Jatkuvaa fyysistä hinkkaamista, flirttailua, seuraan hakeutumista ja sen sellaista ja kaverikortti lätkähtää. Kylläpä olen tonttu kun moista muuksi kuin ystävällisyydeksi kuvittelin! Naiset voisitteko lopettaa tuollaisen harrastamisen, se voi toimia tyttökavereidenne kanssa muttei miesten kanssa samaa voi harrastaa.
Tuo on toisen tunteilla leikkimistä, koskettelua ja kaikkea. Ei sellaista saa tehdä. Ikävää, että olet joutunut tuollaisen kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ajattelee että ei kannata riskeerata työpaikkaa ja mainetta. Mies saa syytteen seksuaalisesta häirinnästä hyvin helposti vaikka toinen osapuoli olisi aktiivinen
Tämä "hyvin helposti" on niin harvinaista että en ole kuullut yhdestäkään tuntemastani ihmisestä joka olisi sellaisen syytteen saanut.
Minäpä tiedän. HR:n varoitus siitä että erehtyi sivulauseessa sanomaan naista kauniiksi.
Itse jouduin työnantajan puhutteluun, kun olin katsellut jotakuta työyhteisön jäsentä väärällä tavalla. En vieläkään tiedä kenestä oli kyse.
eri
Olemme molemmat perheellisiä. Paras vain katsella kaukaa ettei pala näpit.
Ei kiinnosta saada ahdistelusyytettä
Pakko oli vissiin päästä kirjoittamaan ylemmyyttä henkivä kommentti, sen sijaan että olisit voinut vain jättää kommentoimatta.