Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miks olet jättänyt lähestymästä naista, vaikka merkit ihastumisesta on ollut molemminpuoliset?

Vierailija
08.10.2024 |

Itse odotin yli vuoden miehen askeleen ottoa eteenpäin, mutta turhaan. Miehen osoittama mielenkiinto minua kohtaan sai tunteeni leimahtamaan lähes välittömästi. Tein vastavuoroisesti selkeitä lähestymisyrityksiä, eli hiplailin miehen hiuksia, kosketin vaikka millä "tekosyyllä". Pienikin karva miehen vaatteissa, niin olin hellästi sitä putsaamassa pois. Mies selvästi tykkäsi näistä, vaikka oli joskus hämillään. Olemme reilusti yli 40 vuotiaita, eli ei pitäisi olla kyse teini ujostelusta. Itse aloin pelkäämään pakkeja (tunsin itseni tyhmäksi) ja lopetin kaikki huomion osoitukset. Odotin, että mies aktivoituisi, mutta ei. 

Kommentit (425)

Vierailija
261/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parisuhteessa ja perheellinen. Olen myös ihastunut ja ihastukseni osoittaa selviä kiinnostuksen merkkejä, mutta en halua rikkoa lasten perhettä. Eikä parisuhteessanikaan ole mitään ongelmia, se on vain vähän väljähtynyt mutta edelleen ihan hyvä.

Olisi tyhmää rikkoa tämä kaikki jonkun epävarman ihastuksen takia. Silti tai ehkä juuri siitä syystä se ihastus tuntuu jotenkin elämää suuremmalta. On vaikea olla ajattelematta häntä, en ole koskaan tuntenut tällä tavalla aiemmin.

Haluaisin saada kaiken, mutta en voi. Todella hankala tilanne ja käyn pääni sisällä taistelua, jossa vastakkain ovat järki ja tunteet, velvollisuudet ja omat toiveet.

Entä jos sittenkin voit? Ehkä vaimosikin tuntee, että teidän suhteenne on väljähtynyt ja haluaisi muutoksia? On niitäkin himisiä, jotka pystyvät eroamaan ystävinä; ei se aina ole raivoisaa riitelyä. Riippuu niin paljon siitä, millä tasolla ihmiset ovat henkisesti.

Vierailija
262/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perheellinen mies ja lastenlapsia on aika varmasti kohta tulossa. Kaikenlaista perhejuhlaa on vähän väliä. Olen kuitenkin todella ihastunut, varmaankin rakastunut erääseen ihanaan ihmiseen. En ole ikinä kokenut mitään vastaavaa ja suhde vaimoonkin vakiintui aikanaan vain vahinkoraskauden vuoksi. Mitään leiskuvaa lempeä ei koskaan ole ollut. Kadun varmaan viimeistään kuolinvuoteella, että jätin kokematta mlltä oikea intohimo tuntuu. Vaihdoin työpaikkaa, että pystyisin unohtamaan tunteideni kohteen, mutta ei tämä tunnu toimivan. 

M.52

Voi hyvä mies, ala nyt vihdoinkin jo elää! Jollet, niin varmasti kaduttaa myöhemmin.

Ota selvää, mitä tuo ihastuksesi kohde tuntee sinua kohtaan. Siitähän se tilanne alkaa selvitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä häpeän itseäni niin paljon ja puuttuu rohkeus tyystin etten uskalla mennä juttelua pidemmälle. Mitä nainen sanoo sitten kun käy ilmi että olen lähes nelikymppinen neitsyt? Viimeksi minua lähestyvällä naisella oli lapsiakin. Tuskin hänkään olisi ollut ensitreffeillään valmis äitipuoleksi?

Olen saanut elämäni ja ulkomuotoni kuntoon ihan liian myöhään, eikä enää ikäluokassani ole yhtä kokemattomia naisia kuin mitä itse olen.

Jos tuo on ainoa ongelmasi, niin kannattaa kääntyä ammattilaisen puoleen. Kyllä, tarkoitin maksullista. Hän voi varmasti opastaa sinua alkuun kun selität tilanteesi ja kerrot haluavasi oppia olemaan naisen kanssa niin että kumpikin nauttii. Pääset neitsyydestäsi ja saat kokemusta ja itsevarmuutta. Sen jälkeen sinun on paljon helpompi lähestyä ihastuksesi kohdetta.

Etkä varmasti ole ainoa neitsyt, joka hänellä on ollut opissa.

Vierailija
264/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin vaisto varoitti kun kuulin että on kiertänyt monella miehellä ja aina vaihtanut lennosta uuteen, eli pettänyt.

Lennosta voi vaihtaa pettämättäkin. Jos ihastuu toiseen, niin voi katkaista edellisen suhteen ennen kuin antautuu fyysiseen kanssakäymiseen uuden kanssa.

Vierailija
265/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on jo luovuttanut rakkauden suhteen. Sitten kun yhtäkkiä se tilanne tuleekin kohdalle, niin ei osata toimia oikein ainakaan nopeasti ja nainen luulee että hän tuli torjutuksi.

Juuri näin.

Vierailija
266/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa hän oli ainoastaan ystävällinen, ja sinä tulkitsit viestin väärin.

Ystävällinen ei tuijota lähes herkeämättä,  punastele kun kosketan, pyri itse iholle aina kun vähänkin mahdollista, korjaile vaatetustani ihan olemattomista syistä,  halaile tiukasti kun ei hetkeen olla nähty.

Ap.

Mikä siinä on niin vaikeaa esimerkiksi sano että "hei olisin kiinnostunut sinusta" miksi täytyy pelata jotain lapsellisia pelejä hienovarasilla vihjeillä kun voisi puhua suoraankin?

Itselle ainakin yksi suurimmista red flageistä naisessa on juuri tuo sosiaalisten pelien pelaaminen ja hienovarainen vihjailu kun ei kykene puhumaan kuin aikuinen.

Ja naiset kehtaavat valehdella olevansa parempia kommunikoimaan kun miehet mutta todellisuudessa naiset ei kykene edes puhumaan.

Mies, johon olen ihastunut, on naimisissa. En voi sen takia häntä lähestyä, vaikka luulen, että jotain ihastusta sielläkin suunnalla saattaisi olla ilmoilla.

Tässä tapauksessa aloitteen tekeminen jää miehelle. Eli jos päättäisi vaikka erota vaimostaan, niin hänen pitäisi sitten lähestyä mua. Minä en ala varattuja treffeille pyytämään, vaikka olenkin ihastunut palavasti.

Vierailija
267/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen parisuhteessa ja perheellinen. Olen myös ihastunut ja ihastukseni osoittaa selviä kiinnostuksen merkkejä, mutta en halua rikkoa lasten perhettä. Eikä parisuhteessanikaan ole mitään ongelmia, se on vain vähän väljähtynyt mutta edelleen ihan hyvä.

Olisi tyhmää rikkoa tämä kaikki jonkun epävarman ihastuksen takia. Silti tai ehkä juuri siitä syystä se ihastus tuntuu jotenkin elämää suuremmalta. On vaikea olla ajattelematta häntä, en ole koskaan tuntenut tällä tavalla aiemmin.

Haluaisin saada kaiken, mutta en voi. Todella hankala tilanne ja käyn pääni sisällä taistelua, jossa vastakkain ovat järki ja tunteet, velvollisuudet ja omat toiveet.

Suuret tunteet on mulla vähän samanlainen tilanne ja en ole ehkä 15 vuoteen tuntenut olevani näin elossa. Tuntuu, että herään henkiin hänen lähellään. Onko elämä liian lyhyt, että jättäisi tilaisuuden

On.

Vierailija
268/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te naiset olette tuhansia kertoja vakuutelleet, että olette vain ystävällisiä ja että tulkitsemme ystävällisyyden liian helposti kiinnostukseksi.

No onko ne pakit nyt sitten maailmanloppu, jos joku nainen olisikin ollut pelkästään ystävällinen eikä ihastunut sinuun. 

Yhdet? Sadat? Kuinka monet pitää saada?

Vierailija
269/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa ko tapaukseen mitään. Yleisellä tasolla miehet on kyllä peloteltu me too-liikkeen avulla varovaisiksi. Mistä vaan lähestymisestä voi saada syytteen. Eniten vaikutusta on miehille, jotka jo luonnostaan ovat ujoja.

Joskus päästään pidemmällekin, mutta kun luin noita "raiskaustapauksia" tähän uuteen suostumuslakiin viitaten, niin kyllä on miehen oikeusturva todella löyhässä. Erään oli pelastanut älykello. Monessa muussakin tapauksessa syyte ei ollut edennyt, mutta jo pelkästä epäilystä saa leiman, Onko niin, että nykyään, ainakin nuoremmat naiset, kuvittelevat että jo hieman epäonnistunut, ei niin tyydyttävä seksiakti (joista lienee useimmilla kokemusta) on sama kuin raiskaus?

Olisi kiva kuulla esimerkkejä näistä tilanteista (laita vaikkapa linkki), että ihan asiallisesta lähestymisestä on saanut sy

Mistä ajattelit tuollaisia linkkejä löytyvän?

Se sama tyyppi, joka haluaa jopa mielipiteelle linkin ja lähdeluettelon.

Vierailija
270/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te naiset olette tuhansia kertoja vakuutelleet, että olette vain ystävällisiä ja että tulkitsemme ystävällisyyden liian helposti kiinnostukseksi.

No onko ne pakit nyt sitten maailmanloppu, jos joku nainen olisikin ollut pelkästään ystävällinen eikä ihastunut sinuun. 

Miksei naiset sitten itse lähesty, jos ne pakit ei kerta ole sen kummoisempi juttu?

Juuri niin. Miksi välttelevät viimeiseen asti tuollaista pikkujuttua?

Vierailija
271/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihastuneen ihmisen ja tavallisen ystävällisyyden eron huomaa kyllä jos ei ole täysin tonttu.

Mikä se ero on? Kerro kun kerran tiedät.

Vierailija
272/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa hän oli ainoastaan ystävällinen, ja sinä tulkitsit viestin väärin.

Ystävällinen ei tuijota lähes herkeämättä,  punastele kun kosketan, pyri itse iholle aina kun vähänkin mahdollista, korjaile vaatetustani ihan olemattomista syistä,  halaile tiukasti kun ei hetkeen olla nähty.

Ap.

Missä mies voi noin toimia saamatta syytettä seksuaalisesta häirinnästä?

Sinulle voi tulla yllätyksenä että ehkä yksi tuhannesta epätoivotusta lähestymisestä oikeasti johtaa rastupaan.

Eikö potkut ole riittävä syy?

Vierailija
273/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei naiset sitten itse lähesty, jos ne pakit ei kerta ole sen kummoisempi juttu?

Ehkä et ole sitten kiinnostanut naisia. Minä olen ainakin lähestynyt miehiä joista olen ollut kiinnostunut. Muutamat pakit on tullut ja yhden kanssa parisuhde. 

Ei kestänyt kauaa. Heti alkoi vähättely ja projisointi.

Vierailija
274/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska monelle naiselle se on kolahdus itsetuntoon.

Ja miehen itsetunnollahan ei ole merkitystä. Sille saa tapahtua mitä vain. Tehdä mitä vain. Ja kun se romahtaa, alkaa valitus, kuinka nössöjä miehet ovat. Ovatko naiset oikeasti noin kylmiä ja pahantahtoisia?

Vierailija
275/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ihastunut = haluaa pillua. Näin romanttista se on miehillä. Ei viitsi lähteä tuohon vonkausleikkiin ja kikkelihippaan enää.

Tämä lienee teinin kirjoittama. Sanallinen ilmaisu tosin lapsen tasolla. Jos sitäkään.

Vierailija
276/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on jo luovuttanut rakkauden suhteen. Sitten kun yhtäkkiä se tilanne tuleekin kohdalle, niin ei osata toimia oikein ainakaan nopeasti ja nainen luulee että hän tuli torjutuksi.

Juuri näin.

Eikö mies tuossa tilanteessa palaisi asiaan, jos nainen on käsittänyt väärin? Jos ei, taitaa olla aika merkityksettömästä ihastuksesta kyse.

Vierailija
277/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Eikö mies tuossa tilanteessa palaisi asiaan, jos nainen on käsittänyt väärin? Jos ei, taitaa olla aika merkityksettömästä ihastuksesta kyse.

Ovatko kehäpäätelmät ainoita, joihin kykenet?

Vierailija
278/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se avasi suunsa ja kehui Persuja. En minä psykopaateista piittaa vaikka olisivat ulospäin viehättäviä.       " Moni on kakku... jne..."  

Vierailija
279/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanotut naiset (tapansa mukaisesti) kaikkosivat, kun eivät enää keksineet tekosyitä.

Vierailija
280/425 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihastuneen ihmisen ja tavallisen ystävällisyyden eron huomaa kyllä jos ei ole täysin tonttu.

Mikä se ero on? Kerro kun kerran tiedät.

Samaa mietin itsekin, että mistä sen oikein huomaa varmasti?

Oma kokemus on osoittanut, että omiin tulkintoihin noissa tilanteissa ei todellakaan kannata luottaa yhtään. Joten olisi todellakin kiva saada vastaus tuohon yllä esitettyyn kysymykseen.