Mies, miks olet jättänyt lähestymästä naista, vaikka merkit ihastumisesta on ollut molemminpuoliset?
Itse odotin yli vuoden miehen askeleen ottoa eteenpäin, mutta turhaan. Miehen osoittama mielenkiinto minua kohtaan sai tunteeni leimahtamaan lähes välittömästi. Tein vastavuoroisesti selkeitä lähestymisyrityksiä, eli hiplailin miehen hiuksia, kosketin vaikka millä "tekosyyllä". Pienikin karva miehen vaatteissa, niin olin hellästi sitä putsaamassa pois. Mies selvästi tykkäsi näistä, vaikka oli joskus hämillään. Olemme reilusti yli 40 vuotiaita, eli ei pitäisi olla kyse teini ujostelusta. Itse aloin pelkäämään pakkeja (tunsin itseni tyhmäksi) ja lopetin kaikki huomion osoitukset. Odotin, että mies aktivoituisi, mutta ei.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa ja perheellinen. Olen myös ihastunut ja ihastukseni osoittaa selviä kiinnostuksen merkkejä, mutta en halua rikkoa lasten perhettä. Eikä parisuhteessanikaan ole mitään ongelmia, se on vain vähän väljähtynyt mutta edelleen ihan hyvä.
Olisi tyhmää rikkoa tämä kaikki jonkun epävarman ihastuksen takia. Silti tai ehkä juuri siitä syystä se ihastus tuntuu jotenkin elämää suuremmalta. On vaikea olla ajattelematta häntä, en ole koskaan tuntenut tällä tavalla aiemmin.
Haluaisin saada kaiken, mutta en voi. Todella hankala tilanne ja käyn pääni sisällä taistelua, jossa vastakkain ovat järki ja tunteet, velvollisuudet ja omat toiveet.
Oletko minä? Sama tilanne.
En ole uskaltanut kertoa tästä tilanteesta kenellekään, en edes läheisimmille ystäville. Luulen kuitenkin, että monilla on vastaava tilanne.
Jos nykyinen suhde olisi huono, päätös lähteä olisi helppo. Nyt ei tavallaan synny mitään päätöstä.
Mikä sinun suunnitelmasi on?
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli ylipainoinen ja melko perso alkoholille enkä ollut vailla mitään yhdenyönseuraa tai muutakaan säätöä.
Mutta olit kuitenkin ihastunut häneen?
Vierailija kirjoitti:
Koska rakkauttamme ei ymmärrettäisi. M59 ja N19.
Miksi sitä pitäisi jonkun ulkopuolisen ymmärtää? Luulisi, että se riittää miltä itsestä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös muutaman kerran ihmetellyt miksei miehet vaan pyydä vaikka kahville/ kalaan/ kävelylle kun molemmin puolin on selvää ihastumista ilmassa.
Yleensä petyn hieman, ajattelen että minussa olikin jotain vikaa jne. Sitten taas mietin uskallanko hymyillä enää ihmisille ollenkaan.
t. N 40+
Mikset itse tee aloitetta, jos molemmin puolinen ihastus on selvää? Miehellä on varmasti traumoja lukuisista pakeista, joten ei itse pysty.
Tuota ei moni nainen ymmärrä että miehellä voi oikeasti olla kymmeniä kipeitä pakkeja jotka nakertaa itseluottamusta ja tuovat epäluuloisuuta naisia kohtaan. Sitten sitä odottaa vain selviä merkkejä naiselta kuten suoraa pyyntöä treffeille tai suukkoa.
Eivät ymmärräkään. Tai eivät halua ymmärtää. Tuohan on itsestään selvää. Näkyy myös äitien suhtautumisessa poikiinsa. Poika nähdään jotenkin alempiarvoisena tai sellaisena, että ei kannata haaskata aikaa. Vinkki naisille: se poika huomaa tuon. Ei ymmärrä, mikä on vialla. Lopulta kasvu häiriintyy. Poika sulkeutuu täysin tai katkeroituu. Pahimmassa tapauksessa jopa muuttuu sellaiseksi, josta äidit jatkuvasti varoittelevat tyttäriään. Naisia hyväksikäyttäviksi k-päiksi, joita useimmat miehetkin vihaavat. Nämä k-päät sitten pistävät vahingon kiertämään.
En ole huomannut tuollaista ilmiötä ollenkaan. Päinvastoin. Poikalapsiahan arvostetaan erittäin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa ko tapaukseen mitään. Yleisellä tasolla miehet on kyllä peloteltu me too-liikkeen avulla varovaisiksi. Mistä vaan lähestymisestä voi saada syytteen. Eniten vaikutusta on miehille, jotka jo luonnostaan ovat ujoja.
Joskus päästään pidemmällekin, mutta kun luin noita "raiskaustapauksia" tähän uuteen suostumuslakiin viitaten, niin kyllä on miehen oikeusturva todella löyhässä. Erään oli pelastanut älykello. Monessa muussakin tapauksessa syyte ei ollut edennyt, mutta jo pelkästä epäilystä saa leiman, Onko niin, että nykyään, ainakin nuoremmat naiset, kuvittelevat että jo hieman epäonnistunut, ei niin tyydyttävä seksiakti (joista lienee useimmilla kokemusta) on sama kuin raiskaus?
Olisi kiva kuulla esimerkkejä näistä tilanteista (laita vaikkapa linkki), että ihan asiallisesta lähestymisestä on saanut syytteen, jos kerran mistä lähestymisestä vaan voi mielestäsi syytteen saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän oli ainoastaan ystävällinen, ja sinä tulkitsit viestin väärin.
Ystävällinen ei tuijota lähes herkeämättä, punastele kun kosketan, pyri itse iholle aina kun vähänkin mahdollista, korjaile vaatetustani ihan olemattomista syistä, halaile tiukasti kun ei hetkeen olla nähty.
Ap.
Missä mies voi noin toimia saamatta syytettä seksuaalisesta häirinnästä?
Missä tahansa, jos on komea ja mukava.
Yök! Suomalaiset naiset ovat kieroutuneita ja monilla on vielä käytös sekä ulkonäkö kuin miehillä
hard pass.
italialaista tai tsekkiläistä sen olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies parat! Miten niistä on tullut niin heikkoja?
Ihan normaali propaganda. Ideologian toistaminen ja jatkuva syöttäminen. Naiset lähtevät vallassa olevaan ideologiaan aina voimakkaammin mitä miehet.
Tyypillistä pslstamiehen projisointia. YouTube guruilta opittua.
Vierailija kirjoitti:
Koska te naiset olette tuhansia kertoja vakuutelleet, että olette vain ystävällisiä ja että tulkitsemme ystävällisyyden liian helposti kiinnostukseksi.
No onko ne pakit nyt sitten maailmanloppu, jos joku nainen olisikin ollut pelkästään ystävällinen eikä ihastunut sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa ko tapaukseen mitään. Yleisellä tasolla miehet on kyllä peloteltu me too-liikkeen avulla varovaisiksi. Mistä vaan lähestymisestä voi saada syytteen. Eniten vaikutusta on miehille, jotka jo luonnostaan ovat ujoja.
Joskus päästään pidemmällekin, mutta kun luin noita "raiskaustapauksia" tähän uuteen suostumuslakiin viitaten, niin kyllä on miehen oikeusturva todella löyhässä. Erään oli pelastanut älykello. Monessa muussakin tapauksessa syyte ei ollut edennyt, mutta jo pelkästä epäilystä saa leiman, Onko niin, että nykyään, ainakin nuoremmat naiset, kuvittelevat että jo hieman epäonnistunut, ei niin tyydyttävä seksiakti (joista lienee useimmilla kokemusta) on sama kuin raiskaus?
Olisi kiva kuulla esimerkkejä näistä tilanteista (laita vaikkapa linkki), että ihan asiallisesta lähestymisestä on saanut syytteen, jos kerran mistä lähestymisestä vaan voi
Mistä ajattelit tuollaisia linkkejä löytyvän?
Vierailija kirjoitti:
Minä häpeän itseäni niin paljon ja puuttuu rohkeus tyystin etten uskalla mennä juttelua pidemmälle. Mitä nainen sanoo sitten kun käy ilmi että olen lähes nelikymppinen neitsyt? Viimeksi minua lähestyvällä naisella oli lapsiakin. Tuskin hänkään olisi ollut ensitreffeillään valmis äitipuoleksi?
Olen saanut elämäni ja ulkomuotoni kuntoon ihan liian myöhään, eikä enää ikäluokassani ole yhtä kokemattomia naisia kuin mitä itse olen.
No jos oikeesti tykkää niin ei tuo kokemattomuus ole este. Tai jos naiselle se on este niin ei se sit niin kovin vakavaa ole hänelle ollutkaan. Me naiset kohdataan jatkuvasti ihan ns. kokeneita miehiä joille on edelleen hakusessa se miten nainen tyydytetään. Perusjuttuja kun ei missään p.rnosaiteilla näytetä. Eli sen suhteen ei huolta ja se nainen voi opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla esimerkkejä näistä tilanteista (laita vaikkapa linkki), että ihan asiallisesta lähestymisestä on saanut sy
Mistä ajattelit tuollaisia linkkejä löytyvän?
Uutisista? Vai mistä ihmeestä tämä kirjoittaja sen muuten voi tietää, että mistä vaan asiallisestakin lähestymisestä voi saada syytteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska te naiset olette tuhansia kertoja vakuutelleet, että olette vain ystävällisiä ja että tulkitsemme ystävällisyyden liian helposti kiinnostukseksi.
No onko ne pakit nyt sitten maailmanloppu, jos joku nainen olisikin ollut pelkästään ystävällinen eikä ihastunut sinuun.
Miksei naiset sitten itse lähesty, jos ne pakit ei kerta ole sen kummoisempi juttu?
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihastuneen ihmisen ja tavallisen ystävällisyyden eron huomaa kyllä jos ei ole täysin tonttu.
Vierailija kirjoitti:
Saattahan olla suhteessa. Ei kaikki tuo sitä esille. Mutta miksi sitten herättää minussa turhia tunteita, jos ei oikeita aikeita?
Ap.
No vaikka siksi, että haluaa saada ihmiset ihastumaan itseensä tai pelaamaan kanssaan. Ei olisi maailman ensimmäinen mies eikä nainenkaan, joka sellaista harrastaa. Jotkut tekevät tuota kaikkien kanssa: heidän täytyy hurmata ja hakea säpinää jokaisesta mahdollisesta suunnasta. Huomiohakuisuutta, itsetunnon korjailua tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän oli ainoastaan ystävällinen, ja sinä tulkitsit viestin väärin.
Ystävällinen ei tuijota lähes herkeämättä, punastele kun kosketan, pyri itse iholle aina kun vähänkin mahdollista, korjaile vaatetustani ihan olemattomista syistä, halaile tiukasti kun ei hetkeen olla nähty.
Ap.
Missä mies voi noin toimia saamatta syytettä seksuaalisesta häirinnästä?
Sinulle voi tulla yllätyksenä että ehkä yksi tuhannesta epätoivotusta lähestymisestä oikeasti johtaa rastupaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset sitten itse lähesty, jos ne pakit ei kerta ole sen kummoisempi juttu?
Ehkä et ole sitten kiinnostanut naisia. Minä olen ainakin lähestynyt miehiä joista olen ollut kiinnostunut. Muutamat pakit on tullut ja yhden kanssa parisuhde.
"Joskus päästään pidemmällekin, mutta kun luin noita "raiskaustapauksia" tähän uuteen suostumuslakiin viitaten, niin kyllä on miehen oikeusturva todella löyhässä"
Emme ilmeisesti lukeneet samaa juttua koska minun lukemassani jutussa nimenomaan lopputulema oli se että ne eivät juuri johda edes syytteeseen koska näyttöä on niin hankala saada suostumuksen puutteesta.
Oli siis tapauksia joissa oli ilmoitettu raiskauksesta uuteen lakiin perustuen mutta niissäkään ei edes päädytty nostamaan syytettä.
"Mistä ajattelit tuollaisia linkkejä löytyvän?"
No tuomioden seksuaalisesta häirinnästä olisi pitänyt ihan rikostilastojenkin mukaan räjähtää käsiin jos tuo pitäisi paikkaansa että jokainen tavallinen lähestyminen voi johtaa syytteeseen.
Ettekö kykene ymmärtämään sitä, että tuo täysin sama ajatusprosessi (tai umpisolmu, kummalla nimellä sitä nyt haluaakaan kutsua) tapahtuu myös miesten päässä? Että ei se nainen mikään sen kummallisempi ole. Samaa kuraa eri nimellä.