Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmekymppisen miehen jatkuvat "kaksimielisyydet"

Vierailija
07.10.2024 |

Tapasin pari kuukautta sitten miehen, joka on muuten oikeasti tosi mukava, huomioonottava yms. mutta keksii _jatkuvasti_ jotain kaksimielistä aivan täysin arkisista asioista kesken täysin normaalin keskustelun kuin joku 15-vuotias! Ikää on kuitenkin yli 30. Ei haittaisi yhtään, jos nämä kaksimielisyydet liittyisi minuun, mutta jos sanon näkeväni kaveriani saattaa sanoa että "no ehkä pääset syliin ;)" ja saattaa keksiä jopa lemmikeistäni jotain. Olen yrittänyt sanoa kauniisti että en pidä näitä vitsejä hauskoina, olen yrittänyt olla noteeraamatta vitsejä, olen yrittänyt jatkaa aiheesta puhumista ikään kuin mies olisi sanonut jotain oikeasti aiheeseen liittyvää.. Ja silti jutut vaan jatkuu. Mulla on oikeasti alkanut tulla jo jopa fyysisesti huono olo noista jutuista, enkä ymmärrä mistä ne kumpuaa kun mies on muuten siis oikeasti todella mukava ja tullaan hyvin juttuun. Onko minulla muuta vaihtoehtoa kuin ilmoittaa miehelle että olen huumorintajuton tiukkapipo ja tämä oli tässä?

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta meni että reikä se on rinkelilläkin.

Vierailija
142/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonta meni että reikä se on rinkelilläkin.

Reikä se on rinkelissäkin -- ja tunteet dianonissalla...

Vai oliko se niin, että Himot ne on hiirelläkin -- ja reikä...

Eiku...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää alkaa heittää omaa vastaavaa läppää takaisin esim. jos mies kertoo pitävänsä kavereiden kanssa saunaillaan, niin heristät sormea ja sanot ettei tällä kertaa sitten telakoiduta!

Kokemuksesta voin sanoa, että nämä huumoriveikot ovat yleensä myös kaksinaismoralisteja. Jos nainen antaa samalla mitalla takaisin, pöyristymisen määrä on suuri. 

Olen entistäkin varmempi siitä, että huonojen vitsien viljely on ainoastaan henkistä väkivaltaa. Huumoripelle yrittää olla niskan päällä ja saattaa jopa suuttua, jos hänelle vastataan samalla tavalla. 

Vierailija
144/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoria ja hauskaa on niin monenlaista ja huonoa huumoria kuulee niin miehiltä kuin naisiltakin. Mielestäni esimerkiksi motokuskin läppä Hukkajoella rintaliivien pois ottamisesta ei ollut kovin onnistunut, mutta ymmärrän, että päivät metsäkoneen ohjaamossa ovat pitkiä ja yksinäisiä -- miehellä on aikaa ajatella kaikenlaista.

Brittiläisessä kulttuurissa on käsite after dinner jokes, jonka voisi suomentaa vaikka vitsiringiksi. Isolla joukolla kokoonnutaan saman pöydän äärelle syömään pitkän kaavan mukaan. Jälkiruoan aikana tai sen jälkeen kukin vieras kertoo vuorollaan vitsin. Miesseurassa ne ovat usein pikkutuhmia kaksimielisiä juttuja.

Olen usein miettinyt millaisia vitsejä naisseurassa kerrottaisiin. Mitä olisi ns. naishauska. Olisiko sellaista oikeasti olemassa, vai olisiko se pelkkää huonosti peiteltyä (ns. piilo)vittuilua miehille. Vai todettaisiinko vain We are not amused.

Se vähä mitä olen kuullut (lähinnä keski-ikäisten ja vanhempiem naisten) läpänheittoa naisseurassa, on ollut sitä samaa katkeroitunutta valitusta mihin törmää tssäkin keskusteluissa -- ja siitä on huumori kaukana.

AP:n tapauksessa on kyse vallasta. Missä määrin mies saa olla oma itsensä ja missä määrin hänen on muokattava omaa persoonallisuuttaan miellyttääkseen naista. Loppu on valintoja.

👍Parempi yksin kuin huonossa parisuhteessa.

Vierailija
145/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

AP:n tapauksessa on kyse vallasta. Missä määrin mies saa olla oma itsensä ja missä määrin hänen on muokattava omaa persoonallisuuttaan miellyttääkseen naista. Loppu on valintoja.

Viimeisen rivisi kanssa olen erityisen samaa mieltä. AP:lla pitää olla itsekunnioitus ja valta todeta, ettei hänen todellakaan tule jatkaa suhteessa jossa hänen mielensä pahoitetaan kerta toisensa jälkeen. 

Vierailija
146/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumoria ja hauskaa on niin monenlaista ja huonoa huumoria kuulee niin miehiltä kuin naisiltakin. Mielestäni esimerkiksi motokuskin läppä Hukkajoella rintaliivien pois ottamisesta ei ollut kovin onnistunut, mutta ymmärrän, että päivät metsäkoneen ohjaamossa ovat pitkiä ja yksinäisiä -- miehellä on aikaa ajatella kaikenlaista.

Brittiläisessä kulttuurissa on käsite after dinner jokes, jonka voisi suomentaa vaikka vitsiringiksi. Isolla joukolla kokoonnutaan saman pöydän äärelle syömään pitkän kaavan mukaan. Jälkiruoan aikana tai sen jälkeen kukin vieras kertoo vuorollaan vitsin. Miesseurassa ne ovat usein pikkutuhmia kaksimielisiä juttuja.

Olen usein miettinyt millaisia vitsejä naisseurassa kerrottaisiin. Mitä olisi ns. naishauska. Olisiko sellaista oikeasti olemassa, vai olisiko se pelkkää huonosti peiteltyä (ns. piilo)vittuilua miehille. Vai todettaisiinko vain We are not amused.

Se väh

Sovinistiset läpät ovat osa raiskauskulttuurin pyramidia, eli eivät tosiaan hauskoja ja ylläpitävät ajatusmaailmaa, jossa naiset ovat alempiarvoisia eli naisvihaa. 

Motokuskin lausahdus ei ollut läppä eikä vitsi, vaan seksuaalista häirintää. Mitkään työtunnit eivät ole syy siihen.

Ei ole katkeraa valitusta, jos haluaa itseään kohdeltavan asiallisesti eikä loukattavan parisuhteessa. Onko muka enemmän oikein sitten, jos nainen muuttaa itsensä törkyheittojen kuuntelijaksi, vaikka ne fyysisesti ällöttävät häntä, miehen mieliksi? Ei ole. Eri teille vaan.

On myös kategoria dad jokes, eli suomennettuna kai lähellä puujalkavitsiä, jotka ovat yleensä hönöjä sanakikkailuja, mutta eivät seksijuttuja. Niistä osa on kyllä hauskoja oikeasti. On paljon huumoria, johon ei liity genitaalit, seksi tai eritteet. Musta huumorikaan toki ei ole kaikille ja sekin pitää ymmärtää ja muistaa. 

Vierailija
147/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se väh

Lähinnä kuvaavaa, että mieshauskan naisvastine on - tuntuntuu - vittuilu. 

Kun omasta näkövinkkelistä se pikkutuhmailu muodollisessa tilaisuudessa olisi nimenomaan (piilo)vittuilua naisten suuntaan  😀

Vierailija
148/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Tuskin se itsekkään jaksaa tollasta tosikkoa.

Susta ois hirveen hauska vitsi jos mies, vastauksena siihen että kerron ostaneeni sipsipussin, vastaa "kohta kissat saa kuunnella kun voihkit nautinnosta"?

Ai kamala, kuulostaa raskaalta. Toisaalta tekisi mieli sanoa, että yritä vielä sanoa suoraan, ei kauniisti. Toisaalta neuvoin kuuri aikuista tytärtä luottamaan ns gut feelingiin, alitajuntaa kannattaa uskoa, kun se yrittää jotain kertoa. Sinun alitajuntasi karjuu jo, siitä inhon tunne. Ette vaan sovi yhteen. -eri

Mikä hiton alitajunta? Ihan tietoisestihan AP tietää, että äijä on perseestä ja hänellä on ärsyttävät jutut. Ei tähän mikään alitajunta liity mitenkään.

Vierailija
149/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen usein miettinyt millaisia vitsejä naisseurassa kerrottaisiin. Mitä olisi ns. naishauska. Olisiko sellaista oikeasti olemassa, vai olisiko se pelkkää huonosti peiteltyä (ns. piilo)vittuilua miehille. Vai todettaisiink

Kun omasta näkövinkkelistä se pikkutuhmailu muodollisessa tilaisuudessa olisi nimenomaan (piilo)vittuilua naisten suuntaan  😀

Eivätkö nuo mieshauskuuttajat tosiaan muka tajua, että ne pikkutuhmat jutut ovat usein juurikin naisten haukkumista ja halventamista😆

Vierailija
150/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se väh

Siis olet kuunnellut keski-ikäisten naisten valitusta ja päätellyt että se on naisten huumoria?

Ei ihme ettei naurattanut.

Vierailija
151/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Viimeisen rivisi kanssa olen erityisen samaa mieltä. AP:lla pitää olla itsekunnioitus ja valta todeta, ettei hänen todellakaan tule jatkaa suhteessa jossa hänen mielensä pahoitetaan kerta toisensa jälkeen. 

Minulla on toinenkin ohje pidemmälle ehtineille:

👍Parempi kertarutina kuin ainainen kitinä.

Tämä keskustelu antaa masentavan kuvan suomalaisten naisten huumorintajusta. Vain yksi (paheksuva) maininta (vanhemmasta) naisesta, joka ymmärsi sutkautusten päälle. Sääliksi käy, mutta minkäs teet.

Mitenkähän homopareilla menee. Onko kahden sutkauttelevan setämiehen liitto aina match made in heaven. Vai saako niissäkin suhteen antonio näppylöitä pekan liian roiseista sanaleikeistä.

Vierailija
152/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Tämä keskustelu antaa masentavan kuvan suomalaisten naisten huumorintajusta. Vain yksi (paheksuva) maininta (vanhemmasta) naisesta, joka ymmärsi sutkautusten päälle. Sääliksi käy, mutta minkäs teet.

Mitenkähän homopareilla menee. Onko

Masentavaa ajatella että lapsentasoisen kikkelivitsit ovat jonkun käsitys huumorista. Tai yllättävän monen.

Vierailija
153/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Niin. Nainen, joka ei hyväksy lauhkeasti nöyryyttämistään, on tosikko. Tunkkainen tuulahdus 90-luvulta.

Vierailija
154/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

On älykästä huumoria ja on Jackass-huumoria. Jälkimmäistä tapahtuu, kun älykkyys ja henkinen kehitysaste eivät riitä. Sääliksi käy. 

Vierailija
155/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen usein miettinyt millaisia vitsejä naisseurassa kerrottaisiin. Mitä olisi ns. naishauska. Olisiko sellaista oikeasti olemassa, vai olisiko se pelkkää huonosti peiteltyä (ns. piilo)vittuilua miehille. Vai todettaisiinko vain We are not amused.

Se vähä mitä olen kuullut (lähinnä keski-ikäisten ja vanhempiem naisten) läpänheittoa naisseurassa, on ollut sitä samaa katkeroitunutta valitusta mihin törmää tssäkin keskusteluissa -- ja siitä on huumori kaukana.

Siis olet kuunnellut keski-ikäisten naisten valitusta ja päätellyt että se on naisten huumoria?

Mitä muuta tämäkin keskudtelu on kuin naisten valitusta siitä miten miehet eivät täytä heidän huimorintajulle asettamiaan ilmeisen korkeita vaatimuksia.

Vierailija
156/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen usein miettinyt millaisia vitsejä naisseurassa kerrottaisiin. Mitä olisi ns. naishauska. Olisiko sellaista oikeasti olemassa, vai olisiko se pelkkää huonosti peiteltyä (ns. piilo)vittuilua miehille. Vai todettaisiinko vain We are not amused.

Mitä muuta tämäkin keskudtelu on kuin naisten valitusta siitä miten miehet eivät täytä heidän huimorintajulle asettamiaan ilmeisen korkeita vaatimuksia.

Ei ole kovinkaan korkea vaatimus, ettei toinen halveeraa ja loukkaa tai höpise alapääjuttuja. Kumpikaan noista kun ei edes ole huumoria. 

Vierailija
157/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sellasta huumoria että pukeudu risoihin alkkareihin kun tulet treffeille kun kaljapäissäni revin ne kuitenkin 

Taikka sit tekstaria että pihautatko sumpit

Tahi sitten mies pyyti rintakuva ja lisäsi että saa siinä naamakin näkyä tollasia on kuultu

Vierailija
158/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut myös aikoinani jo keski-ikäisen miehen kanssa joka oli huumorinsa ja monen muun kohdalla kuin 15v. Hoki tv:stä tuttujen sketsihahmojen sanontoja lukemattomia kertoja, välillä muutenkin matki niitä ihan fyysisesti. Toisteli erilaisia jo 90 luvulla käytössä olleita muka hauskuutus maneereita. Ihan hemmetin ougoa, noloa ja ärsyttävää. Kirjoitin kerran auringon häikäisemänä ilman rilljä tekstariin 3 sanaa yhteen jossa oli muutama kirjoitusvirhe ja siitä tuli joku ihan outo sana, jän kiusoitteli minua siitä varmaan 10x vielä useamman kk päästäkin ja väänteli erilaisia versioita kirjoituksestani. Ihan pöpi. 

Hän oli muutenkin ihan kakaran tasolle jäänyt, nauraa kikatti tv ääressä kun joku  koomikko liukastuu banaaniin, kaatuu ja pieru pääsee, lempiohjema oli miehen puolikkaat ja ai että häntä huvitti ne jutut, nauroi itsekseen ääneen ja toisti englanninkielisiä lauseita jotka hänestä oli hauskoja. Muutenkin

Mulla on keski-ikäinen naispuolinen ystävä, joka on autisti, ja jutut ja naurunaiheet ihan samanlaisia. Toistelee Kummelia, Pulttiboisia, Viisikkoa ymv. ysärin sketskiohjelmien lausahduksia, kaksimielisyydet ja munansaannokset on parasta huumoria ikinä, pierut (varsinkin omat) naurattaa eniten, saattaa yht'äkkiä vaan alkaa loruttelemaan tyyliin "p1ppeli hyppeli pitkin siltaa, sanoi p1llulle hyvää iltaa".

Aikuisuuteen kuuluvien asioiden kanssa on melko onneton tai osaamaton, esimerkiksi työelämä (kuuluisi oikeasti eläkkeelle), ystävyyssuhteet, seksi, parisuhteet, miesten kanssa luontevasti oleminen jne.

Vierailija
159/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksimielisyyksien laukojat kuuluu kahteen ryhmään: 

1) haluaisivat kovasti päästä joskus panemaan ketä tahansa, mutta eivät onnistu eivätkä muutaman pakin jälkeen osaa kuin vihjailla koska pakit sattuu liikaa

2) haluaisivat kovasti uskotella ihmisille että ovat ihan koneita panemaan mutta sqalqq häpeävät sitä että oikeasti tulevat reisille tai eivät saa seisomaan. 

Naisen on vaikea vastata noihin 2-mielisyyksiin millään mielekkäällä tavallaa jos ei halua itse saada roisin mainetta. Rumia puhuva mies on luultavasti myös juorukello.joka reheltelee saavutuksillaan. 

Voin vakuuttaa että tytötkin tykkäävät seksistä, mutta vain fiksusti käyttäytyvien  miesten kanssa. Hiljainen ja kohtelias mies korjaa aina potin tuon suunpieksäjän nenän edestä. 

Jep. Roiseja puhuva mies on joko kokematon tai kyvytön tai molempia,

Tämä minun roiseja puhuva, autistinen naispuolinen, keski-ikäinen ystävä on samanlainen. Juttua tulee kuin merimieheltä ja katulinnulta, mutta myöntää itse olevansa niin ujo, ettei voi edes katsoa kiinnostavaa miestä kohti, saati, että menisi seksiin asti. Seksissä sopii ainoastaan valot pois lähetyssaarnaaja, kaikki muu on liian perv0a.

Edellisistä miesystävistä yhdellä oli raisu huumori, eritoten toisten miesten kanssa. Oli surkea ja itsekeskeinen sängyssä. Taisin saada orgasmin 1,5 vuoden aikana 4 kertaa. Toinen ex-miesystävä taas oli rauhallinen eikä koskaan harrastanut tällaista perv0a huumoria ja oli todella hyvä rakastaja. Harmi, että elintavat olivat kamalat...

Vierailija
160/180 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesseurassa ne ovat usein pikkutuhmia kaksimielisiä juttuja.

Se vähä mitä olen kuullut (lähinnä keski-ikäisten ja vanhempiem naisten) läpänheittoa naisseurassa, on ollut sitä samaa katkeroitunutta valitusta mihin törmää tässäkin keskusteluissa -- ja siitä on huumori kaukana.

Kun omasta näkövinkkelistä se pikkutuhmailu muodollisessa tilaisuudessa olisi nimenomaan (piilo)vittuilua naisten suuntaan 😀

Ei osannut Google-setä kertoa minulle mitään tuntuntuu- juttuja, jos ilmeisiä kirotusvihreitä ei lasketa. Ehkä vain en tajuu.

Mitä näkövinkkeliisi tulee, en ihan ymmärrä mitä tarkoitat. Muodollisten tilaisuuksien jutut valitaan tilaisuuden ja yleisön mukaan. En ole ollut muodollisrssa tilaisuudessa, jossa olisi erityisesti haluttu vittuilla naisille.

Yksityistilaisuudet ovat erikseen. Tuskinpa Donaldkaan tarkoitti pukuhuonejuttujaan koko Amerikan reposteltaviksi.

Jottei tämä menisi liian vakavaksi, en malta olla kertaamatta viimeksi vitsiringissä kertomaani tarinaa.

Ranskalainen, amerikkalainen ja savolainen vertailivat fantasioitaan.

Ranskalainen: Näen unta, jossa kun herään aamulla ja vetäisen verhot ikkunasta, niin siinä ulkopuolella ratsastaa vaalea, alaston nainen, jonka jalat viistävät maata. Ei siksi, että hevonen olisi pieni, vaan siksi kun sen naisen sääret olisivat niin pitkät.

Amerikkalainen: Se vasta antaisi virtaa, kun aamulla kiertäisi kädet naisen ympäri, niin ei meinaisi yltää kädet yhteen. Ei niin, että minulla olisi lyhyet kädet, vaan kun sillä naisella oisi niin isot rinnat.

Savolaene: Siinä sitä oes vantasijata ku uamulla töehin lähtiissä lävväyttäs akkoo persiille, nii kottii tullessahhii vielä lihat hyllys. Ee sen taotta, jotta akka ois nii murakka, vua sen tähe, että mulloes nii lyhyt työaeka.