Yhtä asiaa en ymmärrä kuukupissa
Ostin kuukupin ja minulla hirveä kammo että se menee liian syvälle eikä sitä saa pois (mulla on lyhyt sormet). Odottelen seuraavia menkkoja jotta on vähän liukkaampaa testata.
Mutta pieneen päähäni ei mene se alipaine juttu ja antenni. Sanotaan et antennista ei saa vetää kun se voimistaa alipainetta ja kuppi menee tiukemmin. Ymmärrän tän vähän sama kun yrittäisi vetää imukuppia lasista pois ilman että on päästäny ilmaa väliin. Mutta jos sormella saa kerran painettua alipaineen pois VOIKO SEN JÄLKEEN vetää antennista? Vai tuleeko sinne alipainetta samantien uudestaan kun kerran painaa sormella kuppia ja? Ei ymmärrä miksei sitä voi vaan vetää sen jälkeen siitä antennista ulos niinkun vetäisi tampoonin narua?
Kommentit (6)
Kuukuppi tulee helposti ulos, kun työntää sen lihaksilla. Oikeastaan pissatessa on vaikeampi pitää se sisällä kuin työntää ulos, koska pissaaminen tapahtuu puristamalla samoja lihaksia kuin kuukupin työntäminen ulos.
Mä leikkasin sen antennin kokonaan pois ja jos joskus on ollut "liian" syvällä, niin pienellä pinnistyksellä tulee lähemmäs ja sormet yltää.
Mulla joko pitkät sormet tai lyhyt "anatomia" mut harvemmin niin syvällä että hankaluuksia. Samalla kun puristan kupin pohjastaan ruttuun, alipaine häviää ja vedän helposti ulos. Antennia jäljellä ehkä 3 mm. Jos kovin syvällä, kyykkyynmeno auttaa
Ei voi vaan vetää, kun kuppi imeytyy niin tiiviisti, että sen väkisin kiskominen sattuu aivan hulluna. Niin lyhyet sormet ei voi olla kellään, etteikö ne ylettyisi kupin pohjaan kyykyssä ollessa. Kuppia voi pyörittää alemmas, jos ei saa kunnolla painettua.
Vierailija kirjoitti:
Kuukuppi tulee helposti ulos, kun työntää sen lihaksilla. Oikeastaan pissatessa on vaikeampi pitää se sisällä kuin työntää ulos, koska pissaaminen tapahtuu puristamalla samoja lihaksia kuin kuukupin työntäminen ulos.
Onkohan sulla joku ongelma pissaamisessa? Pissaaminen tapahtuu nimenomaan rentouttamalla lihakset.
Se alipaine katoaa sitä mukaa kun kuppi täyttyy, täysi kuppi on ihan helppo ottaa pois. Itse olen leikannut antenninkin pois tarpeettomana kun se kuppi ei koskaan ole niin syvällä.