Kolmekymppisen miehen jatkuvat "kaksimielisyydet"
Tapasin pari kuukautta sitten miehen, joka on muuten oikeasti tosi mukava, huomioonottava yms. mutta keksii _jatkuvasti_ jotain kaksimielistä aivan täysin arkisista asioista kesken täysin normaalin keskustelun kuin joku 15-vuotias! Ikää on kuitenkin yli 30. Ei haittaisi yhtään, jos nämä kaksimielisyydet liittyisi minuun, mutta jos sanon näkeväni kaveriani saattaa sanoa että "no ehkä pääset syliin ;)" ja saattaa keksiä jopa lemmikeistäni jotain. Olen yrittänyt sanoa kauniisti että en pidä näitä vitsejä hauskoina, olen yrittänyt olla noteeraamatta vitsejä, olen yrittänyt jatkaa aiheesta puhumista ikään kuin mies olisi sanonut jotain oikeasti aiheeseen liittyvää.. Ja silti jutut vaan jatkuu. Mulla on oikeasti alkanut tulla jo jopa fyysisesti huono olo noista jutuista, enkä ymmärrä mistä ne kumpuaa kun mies on muuten siis oikeasti todella mukava ja tullaan hyvin juttuun. Onko minulla muuta vaihtoehtoa kuin ilmoittaa miehelle että olen huumorintajuton tiukkapipo ja tämä oli tässä?
Kommentit (180)
Aiheutat sen hänelle. Kun mä olin exän kanssa, niin koin tarvetta hokea pippeli- ja kakkajuttuja, ja saatoin spontaanisti vitsailla väkivallasta. Myöhemmin tajusin, että olin koko ajan tosi jännittynyt ja ahdistunut sen naisen seurassa, vaikka en halunnut sitä itselleni myöntää. Nainen oli päällisin puolin täydellinen, mutta kuoren alta paljastui julma manipuloija. Minun psyykeeni reagoi siihen viemällä mielen absurdeihin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon. Miksi haluaisit kaverisi syliin? Ja kuka heittää jostain lemmikeistä kaksimielistä juttua?! Kuulostaa joltain pervolta.
Luulen että tässä on kyse siitä, että mies on tosi kokematon eikä osaa ihan sanoittaa sitä, että haluaisi harrastaa seksiä tai muutenkaan "personoida" seksiä just muhun, joten se purkautuu tällä tavalla. Oon yrittänyt ymmärtää tämän kun tosiaan tilanteen tiedän ja alkuun ei ollut näin ällöttävää, mutta nyt on kyllä kärsivällisyys loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Hän taitaa kirjoittaa Aihe vapaalla, jossa todella moni juttu muutetaan henkisest 15-vuotiaiden miesten mielessä kikkelijutuiksi?
Noloa ja ällöttävää.
Taitaa olla tähänkin ketjuun jo löytänyt :D
Voit vielä kokeilla sitä että sanot suoraan että huonon huumorin on loputtava tai suhde loppuu. Riippuen siitä minkä reaktion häneltä saat tuollaiseen suoraan haastamiseen, voit sitten tehdä päätelmät siitä kannattaako juttua jatkaa kauemmin. Ei haittaa vaikka menee riitelyksi, sekin vaihe jokaisessa huonosti toimivassa ihmissuhteessa on joka tapauksessa edessä ennemmin tai myöhemmin jos kumpikaan suhteen osapuoli on tyytymätön ja haluaa toisen osapuolen haastaa muutokseen.
Miehen tulee osata keskustella ja kuunnella. Nokkela kaksimielisyys toimii joskus, mutta sen on oltava fiksu ja oivaltava sekä oikea-aikainen. Kaksimielisyydet ovat sarjatulitettuna pelkästään noloja, vaivaannuttava ja limaukkojen lätinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sanoa nyt että tää oli tässä kuin koettaa ritkua vuosikausia. Ei se ukko siitä muutu.
Öööööhhhh XDDDDDDDDDDD Miksi hemmetissä s e k s i ä haluava miekkonen roikkuisi aloittajassa vuosikausia?! X'DDDD eihän kukaan voi olla noin tyhmä.
Joskus teini-iän kynnyksellä kaikilla pojilla lienee vaihe missä asia kun asia täytyy vääntää jonkinlaiseksi seksiläpäksi ja höhöttää päälle. Osa kasvaa siitä yli, osa ei.
Noin yleisemmin jos toisessa on joku tapa joka parin kuukauden koejakson aikana saa jo aikaan fyysistä pahaa oloa niin on syytä nostaa kytkintä. Jokaisella on oikeus ihmiseen joka ei aiheuta pahaa oloa. Myös sillä vitsailijalla, vaikka kuvauksen perusteella sen jutut on .. ."haastavia", niin varmaan jossain on sille joku jolle voihkimisjutut uppoaa.
Eihän tuommoiset jutut ole mitään hauskoja vaan jotenkin creepyja. Kuka muka edes voihkii kun syö sipsejä? Onko mies jotenkin vajaaälyinen?
Yhteinen huumori on suhteen liima. Teidän huumorintajut eivät kohtaa. Jos nyt ei naurata, ei naurata koskaan. Etsi itsellesi toinen kumppani, älä jää tähän suhteeseen. Mieskin vapautuu löytämään kaltaisensa humoristin ( kai niitäkin on).
Vierailija kirjoitti:
Joskus teini-iän kynnyksellä kaikilla pojilla lienee vaihe missä asia kun asia täytyy vääntää jonkinlaiseksi seksiläpäksi ja höhöttää päälle. Osa kasvaa siitä yli, osa ei.
Noin yleisemmin jos toisessa on joku tapa joka parin kuukauden koejakson aikana saa jo aikaan fyysistä pahaa oloa niin on syytä nostaa kytkintä. Jokaisella on oikeus ihmiseen joka ei aiheuta pahaa oloa. Myös sillä vitsailijalla, vaikka kuvauksen perusteella sen jutut on .. ."haastavia", niin varmaan jossain on sille joku jolle voihkimisjutut uppoaa.
Juuri näin. Kumppanin seurassa pitäisi olla hyvä ja helppo olla.
Vierailija kirjoitti:
Voit vielä kokeilla sitä että sanot suoraan että huonon huumorin on loputtava tai suhde loppuu. Riippuen siitä minkä reaktion häneltä saat tuollaiseen suoraan haastamiseen, voit sitten tehdä päätelmät siitä kannattaako juttua jatkaa kauemmin. Ei haittaa vaikka menee riitelyksi, sekin vaihe jokaisessa huonosti toimivassa ihmissuhteessa on joka tapauksessa edessä ennemmin tai myöhemmin jos kumpikaan suhteen osapuoli on tyytymätön ja haluaa toisen osapuolen haastaa muutokseen.
Ei kannata hassata enää yhtään aikaa seksinvonkaajaan, joka ei osaa keskustella. Naisten rima ei saa olla niin matalalla.
Harvoin luonnettaan pystyy muuttamaan, ainakaan kovin pitkäksi aikaa. Se onkin miehestä lopulta oikein kivaa naisen ystävien illanistujaisissa ja anoppilassa suoltaa näitä hauskoja juttuja. Voin kuvitella Ap:n häpeän. Millaisen yksinkertaisen moukan toi mukanaan. Kaikkien säälivät katseet, ei parempaakaan saanut.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sanoa nyt että tää oli tässä kuin koettaa ritkua vuosikausia. Ei se ukko siitä muutu.
Öööööhhhh XDDDDDDDDDDD Miksi hemmetissä s e k s i ä haluava miekkonen roikkuisi aloittajassa vuosikausia?! X'DDDD eihän kukaan voi olla noin tyhmä.
Eipä aloittaja taida juuri surra jos mies häipyy kun juuri sitä pohtii että jaksaako keskenkasvuista katsella!😄
Vierailija kirjoitti:
Voin suoraan sanoa ettei kannata kokeilla. Tuntee toisen pari kuukautta ja heittää sitten jotain sinun on muututtava tai... ukaaseja niin ei takuulla muutu. Eikä muuttuisi muutoinkaan. Lupaa ehkä, koettaa olla tovin, ja sitten kuukausien/vuosien päästä AP tajuaa taas eläneensä tyhmien vitsien kertojan kanssa suhteessa jossä hän voi huonosti.
Ihmiset ei muutu.
Oma kokemukseni on että kun mies on kiinnostunut niin hän kyllä skarppaa omaa käytöstään parhaaksi mahdolliseksi ja siihen ei tuollaiset pelleilyt kuulu. Heivaa se mukahauska pellemies sirkukseen, siellä sille on parempaa seuraa ja sä saat oman tasoista seuraa itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä aloittaja taida juuri surra jos mies häipyy kun juuri sitä pohtii että jaksaako keskenkasvuista katsella!😄
Ja missä v i t u n kohdassa sanoin että joku suree jotain?!? Kun ette i d i o o t i t tajua, että tuollainen EI. HALUA. PARISUHDETTA. JOTEN. EI. TODELLAKAAN. TULE. ROIKKUMAAN. VUOSIKAUSIA. ALOITTAJASSA. JOTEN. KETJU. ON. TÄYSIN. TURHA. KUN. MITÄÄN. PARISUHDETTA. EI. TULISI. MUUTENKAAN. Huoh!!!
AP on palstalla tuskissa
Sen hyllyssä naukuu kissa
Etupyllystä lorahtaa pissa
Liika huumori vastauksissa
Höhhöhtihöö
Kun hän kertoo kaksimielinen jutun, päästä pitkä pieru ja lapa käsilläsi häntä kohti hihitellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Kumppanin seurassa pitäisi olla hyvä ja helppo olla.
Se tässä hämmentääkin, kun muuten on sit tosi turvallinen ja hyvä olla.
..mut toisaalta jos oikeasti olisi, niin tuskin mies silloin tällaisia juttuja heittelisi kun olen tehnyt kuitenkin aika selväksi etten niistä tykkää..
Saati että sinulla naisseuraa olisi tarjolla edes.