Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma näkemykseni syntyvyyden laskuun

Vierailija
07.10.2024 |

Tämä kirjoitus herättää varmasti mielipiteitä, mutta todettakoon ettei tämän ole tarkoitus olla mikään miehet vs. naiset -vastakkainasettelu vaan purkaa osin omaa turhautumistani.

Olen noin kolmekymppinen nainen jolla on takanaan keskimäärin melko tavallinen deittailuhistoria muutamine pidempine parisuhteineen. Olen ihan tavallinen nainen, joten deittailu on aina vaatinut oma-aloitteisuutta ja yritteliäisyyttä. Siltikin, suurin osa kaikista miesten osoittamista kiinnostuksenosoituksista ovat olleet puhtaasti vonkaamista. Sitten ne pidemmät tapailu- ja parisuhteet ovat aina osoittaneet ettei miestä kiinnosta sitoutuminen avioliiton merkeissä tai lapset vaan sellainen mukava saman katon alla asuminen, laskujen jakaminen ja toimiva ruoka- ja pyykkihuolto. Olen käynyt elämäni kanssa lukemattoman monia keskusteluja ikäisteni miesten kanssa jotka eivät ole edes ajatelleet noita asioita tai ovat ilmaisseet ettei ne kiinnosta ollenkaan. Viimeisin monen vuoden parisuhteeni päättyi siihen että turhauduin olemaan vuosia kihloissa ja mies totesi että emmekö voisi olla vain tyttö- ja poikaystäviä toisillemme.

Suon miehille täyden oikeuden tavoitella juuri niitä asioita mitä he haluavatkin enkä syyllistä heitä valinnoistaan. En myöskään etsi tai tarvitse elättäjää itselleni tai ole kenenkään lompakolla tai etsi väkisin lapsille isää. Olen oikeastaan hyväksynyt sen että jään mahdollisesti lapsettomaksi ihan vain sen takia että tuntuu olevan lähes mahdotonta löytää miestä jolla olisi jokseenkin samanlaiset tulevaisuudentavoitteet. Enkä ole ainoa ystäväpiirissäni vaan monella on samanlaisia kokemuksia. 

Kommentit (201)

Vierailija
21/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa Venäjän trollaaminen keskustelupalstoilla koskee muitakin aiheita kuin suoraan Venäjää ja Ukrainaa koskevia. Kyseinen asia on tutkittu juttu.

Mm.

Vauvavastaisuus

Valheet turvallisista koronarokotteista

Putinistien tehtävänä on hyökätä rakenteita ylläpitäviä ja ihmisten toimintaa ohjaavia yhteiskunnallisia instituutioita vastaan.

Kriisitilanteessa ihmisten luottamus yhteiskunnallisiin instituutioihin on äärimmäisen tärkeää. Myös Venäjän suurhyökkäys helmikuussa perustui ajatukselle, että Ukrainan instituutiot romahtavat. Venäläiset uskoivat, että sotilaat hylkäävät asemansa, presidentti pakenee maasta, ja kaikki siltä väliltäkin antavat periksi.

Vierailija
22/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy: Feminismi, naisten siirtyminen työelämään ja ottaneet hemmon roolin yhteiskunnassa, synnyttämisen lykkääminen siihen asti kun ei enää ole mahdollista munasolut kuolleet ja munakaruselli.

Naiset ovat aina tehneet töitä, olipa se sitten kodissa tai kodin ulkopuolella. Lapset kasvatti ennen joko isovanhemmat tai sisarukset. Sinun fantasiasi jostain 1950-luvun kotiäidistä oli vain marginaalinen ilmiö. 

Naiset teki muutakin kuin työtä, siinä on se ero entiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole päässyt suhteisiin koska olen aika tavallinen mies. 180cm lyhyt ja naamasta aika perus, en mitenkään erityisen komea mutten rumakaan. Kyllähän se parisuhde ja lapset kiinnostais mutta ei ole tarjolla. 

Vierailija
24/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Useat miehet kavahtavat ajatusta lapsista neljäkymppiseksi asti ja sitten vasta EHKÄ olisivat valmiita. Siihen mennessä normaali lapsia haluava nainen on jo lähtenyt ajat sitten. 

Ehkä pahinta on, jos naista vielä roikotetaan mukana kertomatta suoraan, ettei perhe-elämä kiinnosta. Aina puhutaan, että ehkä sitten kun on valmis.. ja sitä ei koskaan tule. 

Uutinen mies voi siittää 70 vuotiaaksi asti ei ole ikä este perheen perustamiselle, suomessa kylläkin asenteet.

Uutinen: siittäjistä ei ole pulaa, vaan kuten ap sanoi, isistä on pulaa. 

Vierailija
25/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta, joista toisen synnyttäjä on monta kertaa yrittänyt estää lasta tapaamasta minua ollenkaan. Käräjille mennyt kymmeniä tuhansia ja samoin myös elareihin. Kaikki vain 5 vuoden aikana. Suomessa ihmisoikeusrikokset on edelleen iso bisnes ja viranomaiset auttaa mielisairaita naisia pahoinpitelemään omia lapsiaan. Kaikki nämä miesten pelot, että joutuu vain maksajaksi, eikä saa tavata lastaan, on täysin totta Suomessa. Varoitan kaikkia miehiä tekemästä lapsia suomalaisten naisten kanssa. Kannatan väestönvaihtoa ja suomalaisen pahoinvointikulttuurin tuhoamista.

Vierailija
26/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohdun sana: hyviä miehiä on, ja se mind blow on mieletön kun tajuat löytäneesi sellaisen, joka on suhteessa täysivaltainen kumppani, tiimitoveri ja joka työskentelee aktiivisesti yhteisen elämän ja tulevaisuuden eteen. 

Mitä on mind blow suomeksi? Mielipuhallus?

Vierailija
27/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on kyse

Venäjä käy Pietarin trollien avulla sotaa Suomea vastaan. Yhtenä keinona on vauvavastaisuus, turvallisista koronarokotteista levitettävät valheet ja pelon lietsonta. Tarkoitus poistaa suomalaisen väestön luottamus sen omiin instituutioihin ja heikentää valtion kykyä toimia sotatilanteessa.

Demokraattisissa maissa instituutioiden voima syntyy kansan tuesta ja luottamuksesta diktatuurissa pelosta ja väkivallasta. Vanhusten yhteiskunta on helppo tuhota.

1) Venäjä käy Pietarin nettitrollien avulla sotaa Suomea vastaan

2) Venäjä haluaa näivettää Suomen

3) Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa

4) Vauvavastaisuus on venäjän propagandaa

YLE

https://yle.fi/a/74-20012427

Vierailija
28/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma:

Sperman luovuttaminen sairaaloille tai hedelmöityshoitoja tuo monia etuja sinulle. Ensinnäkin, se tarjoaa mahdollisuuden auttaa lapsettomia pareja, joille lasten saaminen ei ole luonnollisesti mahdollista. Tällainen teko voi olla äärimmäisen merkityksellinen ja tuoda iloa ja toivoa niille, jotka kamppailevat hedelmättömyyden kanssa.

Luovutuksella on myös tärkeä rooli lääketieteessä. Sperman avulla voidaan edistää tieteellistä tutkimusta ja kehittää uusia hedelmöityshoitoja, mikä auttaa tulevaisuuden potilaita. Tämä tekee sperman luovuttamisesta arvokkaan panoksen terveydenhuollon kehitykselle.

Sinulle itsellesi luovuttaminen tarjoaa myös henkilökohtaisia hyötyjä. Luovuttajalle tehdään perusteellisia terveystestejä, joihin sisältyy tutkimuksia sekä tarttuvien tautien että perinnöllisten sairauksien osalta. Tämä voi antaa  SINULLE tärkeää tietoa omasta terveydentilasta, jota hän ei ehkä muuten olisi saanut.

Luovuttajille tarjotaan myös rahallista korvausta tai kulujen kattamista. Tämä taloudellinen tuki ei yleensä ole suuri, mutta tekee luovutuksesta vielä houkuttelevamman vaihtoehdon.

SINÄ koet myös tiettyä tyydytystä siitä, että geeniperimäsi jatkuu, vaikka et itse hankkisi lapsia. Usko minua. Sperman luovutus antaa uniikin tilaisuuden jättää jälkensä maailmaan tavalla, joka muuten ei olisi mahdollista.

Näin ollen sperman luovuttaminen ei ole ainoastaan tapa auttaa muita, vaan se tarjoaa SINULLE itselleen monia hyötyjä sekä terveydellisiä että taloudellisia.

Itse olen luovuttanut spermaa ja olen siitä ylpeä.

Vierailija
29/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy: Feminismi, naisten siirtyminen työelämään ja ottaneet hemmon roolin yhteiskunnassa, synnyttämisen lykkääminen siihen asti kun ei enää ole mahdollista munasolut kuolleet ja munakaruselli.

Naiset ovat aina tehneet töitä, olipa se sitten kodissa tai kodin ulkopuolella. Lapset kasvatti ennen joko isovanhemmat tai sisarukset. Sinun fantasiasi jostain 1950-luvun kotiäidistä oli vain marginaalinen ilmiö. 

Naiset teki muutakin kuin työtä, siinä on se ero entiseen.

Mihin oikein viittaat? Kaikkien elämä oli työntäyteistä, ja lapset auttoivat jos olivat tarpeeksi vanhoja.

Vierailija
30/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa Venäjän trollaaminen keskustelupalstoilla koskee muitakin aiheita kuin suoraan Venäjää ja Ukrainaa koskevia. Kyseinen asia on tutkittu juttu.

Mm.

Vauvavastaisuus

Putinistien tehtävänä on hyökätä rakenteita ylläpitäviä ja ihmisten toimintaa ohjaavia yhteiskunnallisia instituutioita vastaan.

Kriisitilanteessa ihmisten luottamus yhteiskunnallisiin instituutioihin on äärimmäisen tärkeää. Myös Venäjän suurhyökkäys helmikuussa perustui ajatukselle, että Ukrainan instituutiot romahtavat. Venäläiset uskoivat, että sotilaat hylkäävät asemansa, presidentti pakenee maasta, ja kaikki siltä väliltäkin antavat periksi.

Turha tähän on vieraita valtioita sotkea. Uhka ja vihollinen tulee sisältäpäin.

Vierailija
31/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm.

Vauvavastaisuus

Suomalaisten miesten alhaisuus -> putinin trollailua. Joopa joo

Vierailija
32/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole päässyt suhteisiin koska olen aika tavallinen mies. 180cm lyhyt ja naamasta aika perus, en mitenkään erityisen komea mutten rumakaan. Kyllähän se parisuhde ja lapset kiinnostais mutta ei ole tarjolla. 

Sen eteen pitää jotain tehdäkin, ei se tarjottimella suurimmalle osalle tule.

Vierailija
33/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperman luovutus sairaaloille tai hedelmöityshoitoihin on miehille hyvä asia monesta syystä:

1. Auttaa lapsettomia pariskuntia: Sperman luovutuksella voi auttaa pariskuntia, jotka eivät voi saada lapsia luonnollisesti. Luovutuksella on merkittävä vaikutus ihmisten elämään, ja se voi tuoda paljon iloa heille.

2. Lääketieteellinen hyöty: Sperman luovuttaminen voi auttaa myös tieteellistä tutkimusta. Luovutetun sperman avulla tutkijat voivat kehittää hedelmöityshoitoja ja muita lisääntymiseen liittyviä lääketieteellisiä hoitoja.

3. Terveydellinen tarkastus: Ennen kuin spermaa voidaan käyttää, luovuttajalle tehdään kattava terveystarkastus. Tämä sisältää testejä tartuntataudeista ja geneettisistä sairauksista, mikä voi auttaa luovuttajaa ymmärtämään oman terveydentilansa.

4. Palkitseminen: Monissa maissa spermanluovuttajat saavat jonkinlaista taloudellista korvausta tai kulujen kattamista, mikä voi olla ylimääräinen motivaatiotekijä.

5. Mahdollisuus jättää perintö: Joillekin miehille ajatus siitä, että heidän geneettinen perintönsä voi jatkua, vaikka he eivät itse hankkisi lapsia, voi olla houkutteleva.

Sperman luovutus on siis merkityksellinen tapa auttaa muita, samalla kun se tarjoaa luovuttajalle mahdollisuuden saada tietoa omasta terveydestään ja mahdollisesti pientä taloudellista hyötyä.

Vierailija
34/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusista spermanluovuttajista on kova pula.

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000010689552.html

Tavallisimmin luovutus- ja pakastuskertoja on 810.

Jos pohdit luovuttamista, kannattaa vaan rohkeasti ottaa meihin yhteyttä, silloin et vielä ole sitoutunut mihinkään, Klami kehottaa.

Luovuttajalle maksetaan Kelan päivärahan suuruinen korvaus ja kilometrikorvaukset jokaisesta käyntikerrasta.

Jokaisesta kerrasta saa rahaa! 💶💴💵💰

Jokaisesta 💰

Vierailija
35/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen eteen pitää jotain tehdäkin, ei se tarjottimella suurimmalle osalle tule.

Olen sovelluksia yrittänyt käyttää mutta pahalta näyttää. Ja nykyään lähestyminen on meetoo niin en halua sitäkään harrastaa 

Vierailija
36/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm.

Vauvavastaisuus

En minä ainakaan jää suomea puolustamaan kun ei ole mitään puolustettavaa päinvastoin jopa ja saa lukea suomalaisten naisten touhuja. Pitäkää tunkkinne.

https://www.is.fi/asuminen/art-2000010718550.html

Vierailija
37/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus: Vanhemman rakkaus lapseen on muita rakkauden muotoja voimakkaampi

https://yle.fi/a/74-20107036

No nyt on tämäkin itsestäänselvyys tutkittu. Vapaaehtoisesti lapsettomien kommentteja odotellessa.

Vierailija
38/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm.

Vauvavastaisuus

Turha tähän on vieraita valtioita sotkea. Uhka ja vihollinen tulee sisältäpäin.

Feministivaikuttajat on suomessa vasemmistolaisia jopa venäläisiä niinkuin se natalia, sattumaa?

Vierailija
39/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEETOO-vouhotus tappaa kaiken "hauskan"...ei ihmekään että syntyvyys on romahtanut

Vierailija
40/201 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja vauvat on ihania. Niiden seura on mukavaa ja näet niissä itsesi ikään kuin lapsena. Upea kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan