Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se joka väittää että iän myötä omasta ulkonäöstä murehtiminen vähenee

Vierailija
07.10.2024 |

Ei tiedä kyllä mistään mitään. 

Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä enemmän ällöttää, kun sen peruskauhean ulkonäön lisäksi tulee vanhenemisen aiheuttamat kauheat muutokset.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klovni kirjoitetaan klovni. 

Vierailija
42/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi hyvä aika luopua noin pinnallisesta ajattelusta. Luulisi, että "peruskauheana" olisit sen hoksannut tehdä jo paljon aiemmin ja laittaa energiasi johonkin kehittävämpään. 

Laittautuneena saa parempaa kohtelua kaupassa. Myyjät arvioivat maksukyvyn vaatetuksen perusteella. Jos haluat parisuhteen, vastakkainen sukupuoli näkee ensimmäisenä ulkonäkösi. Sen jälkeen pääset esittelemään niitä luonteesi ihania puolia. Vaate ja ulkonäkö ovat aina viesti, haluat sitä tai et. Ei ole pinnallista huomioida tämä. 

Jaa. Itse käyn lähinnä prismassa tai cittarissa niin en tiedä miten "parempaa" palvelua saisin sieltä. 

Parisuhdetta en hae.

Jopa nautin "näkymättömyydestä". Ja jos joku katselee niin mietin lähinnä mitä toikin tuijottaa.

Mun laittautuminen on pesulla käynti ja puhtaat vaatteet. Saa riittää 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on kai terveys?

Vierailija
44/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ulkonäön kanssa samaa tahtia katoaa kiinnostus juosta naisten perässä, joten ei haittaa.

Vierailija
45/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia on kai terveys?

Niin?

Vierailija
46/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lopetin meikkaamisen ja olenkin kauniimpi ja herttaisemman näköinen. Iän merkkejä ei ole, mutta olenkin vasta 47.

Vierailija
47/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, lopetin meikkaamisen ja olenkin kauniimpi ja herttaisemman näköinen. Iän merkkejä ei ole, mutta olenkin vasta 47.

Ja lisään: saan ilman meikkiä jopa parempaa palvelua kuin jos laittaisin värit naamaan sun muuta. Minulla näin. En ole siis ilman meikkiä mikään homssuinen koskaan. Pidän itsestäni huolen.

Vierailija
48/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha ap on? Näin 49 v. ei vois oma ulkonäkö vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
49/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla naisten ongelma. Tai no tää nykypoikien somepaska sukupolvi murehtinee myös pullamössölärviään ja plösöpötsiään.

Vierailija
50/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia on kai terveys?

On. Pitämällä huolen itsestään voi edesauttaa terveyttä. Ihminen on tehty liikkumaan. 

Vierailija
51/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti sure. Mutta kyllä kun katsoo peiliin, niin harmittaa joskus, kun naama on valahtanut. Ryppyjä en mieti, mutta muuten joskus harmittaa, kun suupielet valuu ja hamsteripussit tullut leukapieliin. 

Vierailija
52/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha ap on? Näin 49 v. ei vois oma ulkonäkö vähempää kiinnostaa. 

43.

Ap

Vierailija
53/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena keskiverto. Olen syönyt terveellisesti, en ole pitänyt auringonotosta, en ole tupakoinut ja olen koko ikäni liikkunut 3-5 kertaa viikossa. Nykyään erotunkin ikätovereistani , kun ei ole ylipainoa eikä kremppoja. Ei ole liikuntarajoitteita eikä lonkkasärkyjä. Hyvää palveluakin saan, mutta se ei varmaankaan johdu pukeutumisesta, vaan siitä, että olen hymyilevä, kohtelias ja mukava asiakas. Minulle vanheneminen on ollut plussaa, ikää nyt 60. Ja yksi vakava sairauskin on sairastettu, mutta toivuin todella nopeasti. Lääkärien mukaan pikatoipuminen oli hyvän peruskunnon ansiota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi