Se joka väittää että iän myötä omasta ulkonäöstä murehtiminen vähenee
Ei tiedä kyllä mistään mitään.
Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä enemmän ällöttää, kun sen peruskauhean ulkonäön lisäksi tulee vanhenemisen aiheuttamat kauheat muutokset.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi hyvä aika luopua noin pinnallisesta ajattelusta. Luulisi, että "peruskauheana" olisit sen hoksannut tehdä jo paljon aiemmin ja laittaa energiasi johonkin kehittävämpään.
Laittautuneena saa parempaa kohtelua kaupassa. Myyjät arvioivat maksukyvyn vaatetuksen perusteella. Jos haluat parisuhteen, vastakkainen sukupuoli näkee ensimmäisenä ulkonäkösi. Sen jälkeen pääset esittelemään niitä luonteesi ihania puolia. Vaate ja ulkonäkö ovat aina viesti, haluat sitä tai et. Ei ole pinnallista huomioida tämä.
Jaa. Itse käyn lähinnä prismassa tai cittarissa niin en tiedä miten "parempaa" palvelua saisin sieltä.
Parisuhdetta en hae.
Jopa nautin "näkymättömyydestä". Ja jos joku katselee niin mietin lähinnä mitä toikin tuijottaa.
Mun laittautuminen on pesulla käynti ja puhtaat vaatteet. Saa riittää
Onneksi ulkonäön kanssa samaa tahtia katoaa kiinnostus juosta naisten perässä, joten ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia on kai terveys?
Niin?
Joo, lopetin meikkaamisen ja olenkin kauniimpi ja herttaisemman näköinen. Iän merkkejä ei ole, mutta olenkin vasta 47.
Vierailija kirjoitti:
Joo, lopetin meikkaamisen ja olenkin kauniimpi ja herttaisemman näköinen. Iän merkkejä ei ole, mutta olenkin vasta 47.
Ja lisään: saan ilman meikkiä jopa parempaa palvelua kuin jos laittaisin värit naamaan sun muuta. Minulla näin. En ole siis ilman meikkiä mikään homssuinen koskaan. Pidän itsestäni huolen.
Kuinka vanha ap on? Näin 49 v. ei vois oma ulkonäkö vähempää kiinnostaa.
Taitaa olla naisten ongelma. Tai no tää nykypoikien somepaska sukupolvi murehtinee myös pullamössölärviään ja plösöpötsiään.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia on kai terveys?
On. Pitämällä huolen itsestään voi edesauttaa terveyttä. Ihminen on tehty liikkumaan.
En nyt varsinaisesti sure. Mutta kyllä kun katsoo peiliin, niin harmittaa joskus, kun naama on valahtanut. Ryppyjä en mieti, mutta muuten joskus harmittaa, kun suupielet valuu ja hamsteripussit tullut leukapieliin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha ap on? Näin 49 v. ei vois oma ulkonäkö vähempää kiinnostaa.
43.
Ap
Olin nuorena keskiverto. Olen syönyt terveellisesti, en ole pitänyt auringonotosta, en ole tupakoinut ja olen koko ikäni liikkunut 3-5 kertaa viikossa. Nykyään erotunkin ikätovereistani , kun ei ole ylipainoa eikä kremppoja. Ei ole liikuntarajoitteita eikä lonkkasärkyjä. Hyvää palveluakin saan, mutta se ei varmaankaan johdu pukeutumisesta, vaan siitä, että olen hymyilevä, kohtelias ja mukava asiakas. Minulle vanheneminen on ollut plussaa, ikää nyt 60. Ja yksi vakava sairauskin on sairastettu, mutta toivuin todella nopeasti. Lääkärien mukaan pikatoipuminen oli hyvän peruskunnon ansiota.
Klovni kirjoitetaan klovni.