Miehet. Onko teille tärkeää harrastaessanne seksiä, että nainen saa orgasmin?
Mieheni työntelee kaluaan muutaman kerran sisälleni, laukeaa ja kääntyy nukkumaan. Itse en ehdi saamaan orgasmia.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies ikävä kyllä harvemmin osaa. Pontta, puhtia ja taitoja puuttuu.
_n36
Minkämaalaisille tai etnisillä ryhmillä on paras ponsi, puhti ja taito. Vastaa vain niistä joilla sinulla on yli kymmenen aineisto.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kaunottaren kaikki seksuaaliset tarpeet, mukaan lukien hänen kliimaksinsa, ovat äärimmäisen tärkeät, silloin, ja vain silloin, kun minun seksuaaliset tarpeeni ovat yhtä lailla äärimmäisen tärkeät kaunottarelle.
Itse kyllä tuottaisin mielelläni minua himottaville naisille orgasmeja, vaikkeivat olisikaan erityisen kiinnostuneita minun saamisistani. Parasta hupia saada nainen hekuman huipulle. Jos itseltä jostain syystä jäisi nautintovajaaksi niin saahan tuosta bonuksena mukavaa muisteltavaa omaan kivaan joskus myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko naiset kertoa miksi edes suostuvat tuollaiseen suoritukseen. Osalla seksi on ilmeisesti tuollaista vuosia.
Jos ei pysty saamaan orgasmia niin mitkä ovat vaihtoehdot?
Naisen nautinto on avain miehen nautintoon. Kun olen nuollut ja sormettanut vaimon orkkuun, joskus useampaan, ja seurannut ihan läheltä miten oma kulta huutaa ja vapisee nautinnosta, on aika huikaiseva fiilis puskea hitaasti sisälle märkään ja turvonneeseen pimpsaan ja seurata miten vaimo pääsee vauhtiin uudestaan. Ero puolikuivaan on kuin yöllä ja päivällä. Ja tällaisen hyvänäpidon jälkeen seuraa usein toinen kierros
Mulle on tehty äärimmäisen selväksi se, että olen alemman tason nainen juuri tuon takia. Jokainen elää elämänsä niillä korteilla, jotka on saanut.
Onneksi löysin tytön ja vaimon, joka on aina halunnut ja vaatinut omaa tyydytystään ja orgasmeja. Ottanutkin niitä yhdynnöissä. Vietlä tänä päivänäkin tulee ärtyisäksi jos ei saa vähintään kerran viikossa orgasmiaan. Siksi rakastuinkin ikiajoiksi halukkaanseen rajuja orgasmeja saavaan ja ottavaan naiseen. Miehelle aivan kultakimpale, kun on muutenkin fiksu ja aina ajatellut myös minun tarpeitani ja tyydytystäni. Meillä on ollut kaikki aina yhteistä myös orgasmit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko naiset kertoa miksi edes suostuvat tuollaiseen suoritukseen. Osalla seksi on ilmeisesti tuollaista vuosia.
Jos ei pysty saamaan orgasmia niin mitkä ovat vaihtoehdot?
Selvittää mistä tämä ongelma johtuu ja hoitaa asia kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Naisen nautinto on avain miehen nautintoon.
Ei tetenkään ole mikään avain, vaan kummatkin ovat saman arvoisia seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen nautinto on avain miehen nautintoon.
Ei tetenkään ole mikään avain, vaan kummatkin ovat saman arvoisia seksissä.
Teorias joo käytännös ei. Ihan jo tutkimusten mukaan miehet haluaa enemmän seksiä kuin naiset.
Naisten halukkuus keskittyy kuukautiskierron ympärille..
Vaatii mieheltä huomattavasti suurempaa panostusta ja osaamista siihen että seksi on oikeasti niin hyvää että nainen käy kuumana aina ja on valmis siihen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin "en osaa sanoa". Se on tärkeää minulle, jos se on tärkeää hänelle. Kaikki ei kuitenkaan ole minusta kiinni.
Outo ajatus. Itse en ikinä seurustelisi sellaisen naisen kanssa, joka ei saisi orgasmia kanssani.
Kuulostaa, että naisen orgasmi on sinulle pakkomielle eikä nainenkaan siitä pakkomielteestä varmaan hirveästi nauti. Jokaisen keho on sellainen kuin on ja seksiin kuuluu paljon muutakin kuin se loppuhuipennus.
En ole koskaan kuullut sellaisesta naisesta, joka saisi orgasmin tilanteessa, josta ei nauti.
Puna khmerit kiduttivat naisia tuottamalla heille toistuvia orgasmeja sukuelimiin ohjattujen sähköimpulsien avulla. Varsinkin klitoriksen alu
Tää on aina parasta kun joku semiautisti tulee sormi pystyssä huomauttamaan jotain random faktoja, jotka sinänsä eivät liity varsinaiseen keskuteluun. Ja en sano tätä ivallisessa mielessä, pidän vaan näistä "itseasiassa" tyypeistä.